بازی

نحوه تکمیل فصل 4 مبارزه مشترک در مانند اژدها: ایشین

لینک های سریع

  • معرفی زندگی دیگر

فصل چهارم از مثل یک اژدها: آنها بودند کاملاً روایی متمرکز است. این بار دیگر در دوئل های زیادی شرکت نخواهید کرد. در عوض، شما بین مکان‌ها پرش می‌کنید، با افراد مختلف صحبت می‌کنید و توطئه مرکزی را در قلب تلاش ریوما کشف می‌کنید.


مطالب مرتبط: Like A Dragon: Ishin – راهنمای سوالات متداول

ما به شما در جهتی که باید بروید اشاره می‌کنیم، به شما می‌گوییم که در کجا می‌توانید Substories جدیدی را که در این فصل در دسترس هستند پیدا کنید، و حتی توصیه‌های کوچکی در مورد حالت Another Life که در دسترس خواهد بود به شما می‌دهیم. با این راهنما، مجبور نخواهید بود به تنهایی در کیو سرگردان باشید. ما مطمئن خواهیم شد که به شما نشان خواهیم داد که همه چیزهای خوب کجا هستند!

ملاقات با کاپیتان های شینسنگومی

فصل را با شرکت در یک جلسه اضطراری Shinsengumi آغاز خواهید کرد. این مقدمه شما با ژنرال های شینسنگومی شما خواهد بود. پس از اتمام کار با خدمه جدید، به Teradaya بروید. متوجه خواهید شد که حامل های پالانکی در جایی دیده نمی شوند، بنابراین باید با پای پیاده از طریق راکوگای به عقب برگردید.


معرفی زندگی دیگر

مانند اژدها ایشین، فصل 4، هاروکا و کشیش شینتو که در کنار جاده ایستاده اند

هنگامی که به فوشیمی رسیدید، دوست کشیش شینتو خود را با یک زن جوان – که برای جانبازان یاکوزا بسیار آشنا به نظر می رسد – خواهید دید که در کنار جاده ایستاده اند. شما با این زوج صحبت خواهید کرد و با حالت Another Life آشنا خواهید شد. هاروکا به شما اطراف را نشان می دهد و شما با اصول اولیه حالت آشنا می شوید. با این حال، برای تفکیک دقیق‌تر این بخش، این پیوند را به راهنمای کامل ما در مورد حالت Another Life دنبال کنید.

مانند اژدها ایشین، فصل 4، تمیز کردن گربه دست و پا چلفتی

هنگامی که قفل بخش Another Life بازی را باز کردید، مطمئناً می توانید رابطه خود را با هاروکا افزایش دهید، اما به شش داستان فرعی دیگر نیز دسترسی خواهید داشت که شامل پذیرش گربه ها و سگ های مختلف است. این شامل سگ صبور و گربه دست و پا چلفتی در فوشیمی، سگ پارس و گربه خوش شانس در راکونای، سگ زخمی در موکوروگای، و گربه گرسنه در راکوگای است.

قرار دادن اوریو

مانند اژدها ایشین، فصل 4، اوریو عصبانی به نظر می رسد

پس از اتمام بررسی خانه جدید خود در کشور، به Teradaya بروید. هنگامی که به مسافرخانه برگشتید، متوجه خواهید شد که اوریو از انتصاب جدید شما به عنوان کاپیتان شینسنگومی خوشحال نشده است. او فرار خواهد کرد به سمت پل شیجو بروید (در انتهای شمال شرقی راکونای است)، و با او صحبت کنید. هنگامی که با اوریو صمیمانه برخورد کردید، به تارادایا برگردید (اگر دوست دارید این بار می توانید از خدمات پالانکوین استفاده کنید).

مانند اژدهای ایشین، فصل 4، اوریو از ریوما دور می شود

به محض اینکه به تارادایا برگردید، به شما گفته می شود که با شخصی در معبد کیومیزو (که فقط کمی در جنوب محل شما قرار دارد) ملاقات کنید. فقط رفت تا با اوریو صحبت کند). بنابراین، به آن سمت بروید و با این فرد در سایه ملاقات کنید. جای تعجب نیست، قرار است در معبد کیومیزو وارد یک برخورد جنگی شوید. بنابراین، ممکن است بخواهید برخی از اقلام درمانی را ذخیره کنید.

اکنون به حالت Another Life دسترسی دارید. اگر می خواهید زمان کمی روی آن سرمایه گذاری کنید، این یک راه فوق العاده برای به دست آوردن اقلام درمانی عالی است. سوپ میسو نیروبخش یکی از غذاهای قبلی است که می توانید بپزید و نه تنها مقدار مناسبی از سلامتی را التیام می بخشد بلکه گرما را نیز ایجاد می کند!

مانند اژدها ایشین، فصل 4، ریوما در حال انجام اسلینگ کوچک است

قبل از اینکه به معبد کیومیزو بروید، ممکن است بخواهید به راکوگای بروید. درست کمی در شرق منطقه مسابقه مرغ، تعدادی از مردم را خواهید دید که در یک گروه جمع شده اند. با آنها تعامل کنید و با یک “خارجی مرموز” آشنا خواهید شد. این ویلیام است، و او مربی شما خواهد بود.

مانند اژدها ایشین، فصل 4، ریوما با ناکائوکا در معبد کیومیزو ملاقات می کند.

در معبد کیومیزو با ناکائوکا آشنا می شوید. این اولین باری نیست که شما دو نفر با هم ملاقات می کنید. شاید او را از توسا به یاد بیاورید. در حالی که معلوم می شود او در کنار شماست، اما ارتش وفاداران توسا که بعد از صحبت شما دو نفر ظاهر می شوند، نیستند. برای دعوا آماده شوید!

توسا کمین وفادار

مانند اژدهای ایشین، فصل 4، ریوما از حمله تند خود برای ضربه زدن به چندین وفادار توسا استفاده می کند.

گروه اول اسلحه خواهند داشت، اما آن ها این نبرد را بسیار نزدیک به شما شروع می کنند، که باعث می شود به راحتی وارد شوید و آنها را تاس بزنید. آنها مستعد حمله اسلش در حال اجرا (به سبک شمشیرزن) هستند و دارای دفاع بسیار کم و HP هستند. پس از اتمام آنها، قبل از اینکه به منطقه بعدی بروید، ضایعات نقره را بردارید.

مثل یک اژدها ایشین، فصل چهارم، گروه دوم در کمین

گروه بعدی که با آن روبرو می شوید ترکیبی از شمشیربازان و افراد مسلح است. شما می خواهید ابتدا دو مرد مسلح را بیرون بیاورید، فقط برای اینکه نگران شلیک گلوله از پشت نباشید. سپس نیروهای باقی مانده را تمیز کنید.

مانند یک اژدها ایشین، فصل 4، ریوما در حالی که به سمت او شلیک می شود، پوشش می گیرد

در منطقه بعدی، گروهی از افراد مسلح در انتهای یک جاده طولانی حضور خواهند داشت. خوشبختانه، تعدادی مجسمه وجود دارد که در مسیر قرار گرفته اند که می توانید پشت آن ها را بپوشانید. هنگام بافتن بین مجسمه ها به مردان مسلح شلیک کنید. مطمئن شوید که تمام مهمات پشت مجسمه ها را به دست آورده اید. چهار دور افزایش یافته در مجموع برای دریافت وجود دارد.

شما نمی خواهید از قفل خود در هنگام شلیک به دشمنان دور استفاده کنید، زیرا حرکت شما را بسیار کند می کند.

مانند اژدهای ایشین، فصل 4، ریوما به سمت دشمنان نزدیک شلیک می کند

حالا، وقتی وارد بخش بعدی شوید، شش شمشیرباز به سمت شما خواهند آمد. در حالی که به سمت شما می دوند به این سربازان شلیک کنید، سپس به سبک شمشیرزن خود تغییر دهید. هنگامی که آنها را پاک کردید، مطمئن شوید که ضایعات نقره را بردارید. واحد توپخانه دیگری در منطقه بعدی قرار دارد: به آنها شلیک کنید. اکنون با قوی ترین Tosa Loyalist این دسته روبرو خواهید شد.

چکش با استفاده از Tosa Loyalist

مانند یک اژدها ایشین، فصل 4، ریوما وفادار توسا را ​​بریده تا زره آنها را از بین ببرد.

این پسر بزرگ با زره پوشیده شده است. او دو راه برای آسیب رساندن دارد: او با این چکش غول‌پیکر به دور خود می‌چرخد و یک سری تاب‌های نسبتاً سریع چکش را انجام می‌دهد. با این حال، می‌توانید برای مقابله با نوسانات، به سبک brawler تغییر دهید، حمله چرخشی او کاملا غیرقابل جبران است! حملات او صدمات زیادی وارد می کند، بنابراین اگر در یکی از ترکیب های او گیر بیفتید، می تواند پایان کار شما باشد. همانطور که گفته شد، هنگامی که او کمبو خود را شروع می کند، کاملاً به آن متعهد است. در مورد حمله اسپینینگ او، زمانی که چرخش به دور او تمام شود، کاملا آسیب پذیر خواهد بود.

مانند اژدها ایشین، فصل 4، ریوما وفادار توسا را ​​هنگامی که آسیب پذیر است، بریده می زند

بهترین روش این است که به سبک شمشیرزن خود تغییر دهید و فاصله خود را حفظ کنید. گهگاه به او ضربه بزنید، اما بعد از آن دور شوید. هنگامی که او حمله چرخشی خود را انجام داد و خود را خسته کرد و به چیزی جز هوا برخورد نکرد. بدوید و در حالی که آسیب پذیر است او را بکوبید. پس از بهبودی، دوباره دور شوید و مرحله اول را تکرار کنید. با استفاده از این روش به سرعت از او مراقبت خواهید کرد. هنگامی که اسلش نهایی را وارد کردید، فصل چهارم Like A Dragon: Ishin را به پایان خواهید رساند!

بعدی: مانند اژدها: ایشین – راهنمای ماهیگیری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا