بازی

بهترین کارت های سلسله در گوشت و خون

گسترش سلسله Flesh and Blood شما را به جای امپراطور Volcor قرار می دهد و شما را در مقابل قیامی که امپراتوری شما را تهدید می کند قرار می دهد – این گسترش تجهیزات، اقدامات و طبقه کاملاً جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد تا از آن برای سرکوب مخالفان استفاده کنید. سر راه شما می آید


مطالب مرتبط: گوشت و خون: بهترین هنر سلسله

Dynasty کارت‌هایی را ارائه می‌کند که صحنه را به‌قدری متحول می‌کنند تا برای کلاس‌هایی که در آنها خدمت می‌کنند، بازی‌های ضروری شوند. بهترین‌های این الحاقیه کارت‌هایی را ارائه می‌کنند که می‌توانند زنجیره‌های مبارزه شما را گسترش دهند، استراتژی‌های موجود را از بین ببرند، و حتی آسیب‌های پایان بازی را وارد کنند – دانستن این کارت‌ها برای ساختن عرشه‌های قوی در اطراف آن‌ها یا توانایی ایجاد بازی متقابل ضروری است.

10 ردیاب های کتک خورده

Beaten Trackers یکی از معدود کارت‌هایی است که برای بازی Brute in the Dynasty ارائه می‌شود، که اگر آن‌ها را از بین ببرید و کارتی را با حمله بزرگ‌تر از شش دور بریزید، امتیاز عمل بیشتری به شما می‌دهد. این اثر کوتاه‌مدت‌تر از تاس‌های Scabskin Leather است که یک بار در هر نوبت می‌ریزند، اما در گرفتن نقطه عمل برای استفاده در یک زنجیره رزمی سازگارتر است.

کاربرد اصلی Beaten Trackers این است که در یک ساخت سریعتر و ترکیبی Brute، همراه با کارت هایی که به شما امکان می دهد دوباره بروید و آسیب بیشتری به زنجیره مبارزه وارد کنید. این کارت و کارت‌هایی که به خوبی با آن هم‌افزایی می‌کنند، همگی نیاز به یک کارت شش حمله دارند که باید کنار گذاشته شود، که به خوبی با کارت Brute دیگری که با Dynasty عرضه شد، یعنی کرک جمجمه شش حمله، مطابقت دارد.

9 روح ایرینا

کارت Spirit Of Eirina در مقابل هنر کارت تار

در حالی که Dynasty هرگز به طور کامل کلاس Warrior را مانند کلاس های دیگر تعریف نمی کند، Spirit of Eirina هنوز یک کارت آیتم عالی برای Boltyn است و به او توانایی بازی Lumina Ascension را به صورت آنی می دهد. علاوه بر این، می‌توانید Spirit of Eirina را با استفاده از کارتی که در غیر این صورت آن را به روح قهرمانتان می‌فرستد، مستقیماً وارد میدان مسابقه کنید.

با قابلیت شارژ همزمان Boltyn’s Soul و بازی Spirit of Eirina بدون هیچ هزینه‌ای، Lumina Ascension فوری فوراً اثر کارتی خود را دریافت می‌کند و در عوض به شما یک امتیاز اکشن رایگان می‌دهد. در مجموع، به طور جدی کارتی را تقویت می‌کند که قبلاً برای بولتین بسیار خوب بود، و آن را تقریباً در هر عرشه‌ای که در اطراف او می‌سازید، ضروری می‌کند.

8 شاهدی نگذارید

کارت شاهد را در مقابل کارت تار نگذارید

Dynasty کلاس Assassin را به دنیای Flesh and Blood معرفی کرده است و بر تکمیل قراردادها با حذف کارت ها برای کسب نقره متمرکز است. Leave No Witnesses یکی از کارت‌های جدید کلاس است که قراردادی را برای حذف کارت‌های قرمز حریف ارائه می‌دهد و اثری که کارت را در زرادخانه حریف از بین می‌برد.

مطالب مرتبط: هر آنچه که باید در مورد TCG گوشت و خون بدانید

Leave No Witnesses یک حمله اصلی برای کلاس Assassin است که به به دست آوردن نقره برای استفاده با تجهیزات کلاس جدید کمک می کند، و همچنین کارت های مهمی را که ممکن است حریف شما برای بازی کردن از زرادخانه خود ذخیره کرده باشد، حذف می کند. قدرت حذف کارت ها از زرادخانه را نمی توان اغراق کرد زیرا این تنها راه برای بازی بیشتر کارت هایی است که می خواهید در زمین بازی کنید.

7 به روز رسانی Bios

کارت به‌روزرسانی بایوس در مقابل تصویر کارت تار

اگر کارت‌هایی را دیده‌اید که در Dynasty Expansion حذف شده‌اند، سخت است که مخالف باشید که Mechanologist مانند یک راهزن ساخته شده است – و Bios Update تنها اولین نمونه است. Bios Update یک کارت عالی است که سه حمله را به حمله تقویت‌شده بعدی شما اضافه می‌کند، همچنین اگر هزینه آن کم باشد، آیتم Mechanologist را که برای آن تقویت استفاده می‌شود، به عرصه اضافه می‌کند.

از آنجایی که اثر برای کل چرخش باقی می ماند، شما فرصت های متعددی برای استفاده از آن دارید – حتی بیشتر از آن، دارای سه دفاع است که به آن پتانسیل زیادی می دهد تا از شما در بالای توانایی تهاجمی بی رحم خود محافظت کند. این به خوبی با تمام کارت‌های تقویتی جدیدی که با Dynasty عرضه شده‌اند جفت می‌شود و به Mechanologist چیزهای بیشتری برای بازی کردن می‌دهد.

6 Blacktek Whisperers

کارت Blacktek Whisperers در مقابل هنر کارت تار

Blacktek Whispers یکی دیگر از کارت‌های Assassin است که در شرایط بردی که کلاس برای آن می‌رود جدایی‌ناپذیر است و از جلوه ویژه خود استفاده می‌کند تا مرتباً هر بار که به‌عنوان واکنش حمله استفاده می‌شود، حملات بیشتری به شما ارائه دهد. این تجهیزات پای فوق‌العاده را می‌توان تنها با دو نقره از قبرستان بیرون آورد، بنابراین عواقب استفاده از آن را به عنوان واکنش از بین می‌برد و دائماً در بازی نگه می‌دارد.

دلیل اینکه Blacktek Whisperers خیلی خوب برای Assassin کار می کند این است که آنها با هدف Assassin برای پر کردن قراردادها برای بدست آوردن نقره همکاری می کنند – اگر Assassin را به درستی بازی کنید، در هر نوبت نقره ایجاد خواهید کرد. توانایی حفظ فشار را از طریق حملات پاداشی که تجهیزات فراهم می کند، خواهند داشت.

5 ببر خمیده

کارت ببر خمیده در مقابل کارت کارت تار

کلاس نینجا یک کارت خارق العاده در ببر خیزان دریافت می کند، که ممکن است در ابتدا کمی ضعیف به نظر برسد – با حمله صفر و جلوه زودگذر، به نظر نمی رسد این کارت در یک زنجیره جنگی کاری انجام دهد. اما این کارت به دلیل تعامل با سایر کارت های نینجا در توسعه Dynasty مفید است.

تقریباً هر کارت دیگری که نینجا به دست می‌آورد، کاری برای افزایش اثربخشی ببر خیزان انجام می‌دهد، مانند افزایش حمله کارت، ایجاد ببرهای خیزان بیشتر، یا حتی آمدن به دنبال ببر خیزان در زنجیره مبارزه برای افزایش حمله خود.

4 کمان شنی

کارت Sandscour Greatbow در مقابل هنر کارت تار

Sandscour Greatbow تطبیق پذیری بسیار بیشتری به کلاس رنجر می دهد، حتی پادشاه قدیمی تپه، فروشنده مرگ را به چالش می کشد. این کارت به شما این امکان را می دهد که یک فلش را از دست یا بالای عرشه به داخل زرادخانه خود بکشید و یک شمارنده هدف روی آن قرار دارد.

مطالب مرتبط: گوشت و خون: بهترین کارت های سلاح

چرا این انقدر خوبه؟ اکثر فلش‌ها دارای افکت‌هایی هستند که توسط شمارنده‌های هدف اصلاح می‌شوند، و Sandscour Greatbow حداقل یک هدف‌شمار در هر نوبت را وعده می‌دهد – می‌توانید افکت‌هایی را دریافت کنید که فلش‌های خوبی را یک قدم بالاتر می‌برند، بدون هیچ زحمتی یا هزینه اضافی.

3 حنابی بلستر

کارت Hanabi Blaster در مقابل هنر کارت تار

Hanabi Blaster نمونه دیگری از تسلط مطلق Mechanologist در گسترش سلسله است که به کلاس یک سلاح ثابت می دهد که در صورت بازی صحیح آسیب رایگان می دهد. با سه بار تقویت در یک نوبت، می‌توانید یک شمارنده بخار روی Hanabi Blaster قرار دهید – این شمارنده‌ها می‌توانند به صورت جفت برای ایجاد پنج آسیب به کمک اثر overpower استفاده شوند.

آسیب Hanabi Blaster می تواند افزایش یابد و زندگی حریف شما را دشوار کند، زیرا هزینه حمله با کارت به راحتی با بازی بقیه دسته مبتنی بر تقویت شما پرداخت می شود – یک بازی از قبل قابل اجرا است و سطح بیشتری از بازی را اضافه می کند. فشار به موقعیت حریف

2 فرمان و تسخیر

Command And Conquer Card در مقابل هنر کارت تار

Command and Conquer یک کارت ویرانگر است و به دلیل تأثیر وحشیانه آن، شاید یکی از محبوب ترین کارت هایی باشد که در تاریخ Flesh and Blood منتشر شده است – به طور همزمان تمام کارت های واکنش دفاعی را که حریف شما ممکن است در یک Combat Chain استفاده کند متوقف می کند. تمام کارت های موجود در زرادخانه حریف را از بین می برد.

Command and Conquer از Arcane Rising سرچشمه گرفته است، اما نسخه جدیدی برای Dynasty با هنر کارتی کاملاً جدید دریافت کرده است – در حالی که به اندازه قبل لازم نیست، Command and Conquer همچنان کارت هایی را که حریف شما قصد غافلگیر کردن شما را داشتند، از بین می برد. آن را تبدیل به یک درپوش بازی هیولا می کند.

1 نیترو مکانیک/نیترو مکانیک بسازید

کارت Nitro Mechanoid و Nitro Mechanoid را در مقابل هنر کارت تار بسازید

Nitro Mechanoid جواهر تاج مجموعه Dynasty است و ابزار قدرتمندی است که بازیکنان Mechanologist می‌توانند از آن برای کسب برخی بردها استفاده کنند. Nitro Mechanoid کارتی است که با نام مناسب Construct Nitro Mechanoid، سه Hyper Driver، یک مجموعه کامل از تجهیزات Mechanologist و یک سلاح Mechanologist ساخته شده است.

با یک حمله بالا که توسط اثر غلبه مکانیک حتی بیشتر از این پیش می‌رود، Nitro Mechanoid نیرویی در میدان است که می‌تواند گارد حریف را بشکند و آسیب زیادی وارد کند. برای هر کارتی که برای ایجاد Nitro Mechanoid استفاده شده است، می‌توانید یک بار حمله کنید – از آنجایی که این اثر یک بار در هر نوبت نیست، مکانیک می‌تواند در طول یک زنجیره رزمی یک تهدید بزرگ باشد.

بعدی: گوشت و خون: با ارزش ترین کارت های سلسله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا