ارز دیجیتال

بایننس قصد دارد به دنبال اتهامات SEC “در حد کامل قانون” مبارزه کند

منبع: اسکرین شات ویدیوی یوتیوب در کانال بایننس

بایننس گفت 13 اتهام کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه آن و مدیر عامل آن چانگ پنگ ژائو “تنها نمونه دیگری از امتناع نادرست و آگاهانه کمیسیون از ارائه شفافیت و راهنمایی بسیار مورد نیاز” به صنعت کریپتو است.

«اقدام امروز نمونه‌ای دیگر از نمونه‌هایی است که در آن، مانند سایر پروژه‌های رمزنگاری که با طرح‌های مشابه مواجه هستند، کمیسیون تصمیم گرفته است تا با استفاده از سلاح‌های صریح اجرا و دادخواهی به جای رویکرد متفکرانه و ظریفی که این فناوری پویا و پیچیده درخواست می‌کند، قانون‌گذاری کند. بایننس روز دوشنبه در یک وبلاگ پست.

به نظر می رسد بزرگترین صرافی رمزارز جهان نیز با اتهامات این آژانس مبارزه کند.

صرافی گفت: «ما در کنار فعالان بازار دارایی‌های دیجیتال در ایالات متحده در مخالفت با آخرین دست‌اندازی SEC ایستاده‌ایم و آماده‌ایم تا در حد کامل قانون با آن مبارزه کنیم.

چی شد؟

Binance Holdings Ltd. و شرکت های وابسته به آن در ایالات متحده بودند متهم روز دوشنبه توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای تعداد زیادی از اتهامات مختلف از فعالیت به عنوان یک بورس ثبت نشده تا ارائه اوراق بهادار ثبت نشده.

پلتفرم‌های Binance تحت کنترل ژائو با درگیر شدن در چندین پیشنهاد ثبت‌نشده و همچنین عدم ثبت نام و در عین حال ترکیب وظایف صرافی‌ها، کارگزاران، فروشندگان و آژانس‌های تسویه حساب، ریسک‌های بزرگ و تضاد منافع را بر سرمایه‌گذاران تحمیل کردند. Gurbir S. Grewal، مدیر اجرای SEC در بیانیه ای. این خطرات و درگیری‌ها تنها به دلیل عدم شفافیت پلتفرم‌های بایننس، اتکا به تراکنش‌های اشخاص مرتبط و دروغ‌هایی درباره کنترل‌ها برای جلوگیری از معاملات دستکاری شده افزایش می‌یابد.

بایننس همچنین در پست وبلاگ اعلام کرد که تمام دارایی های کاربر در بایننس و پلتفرم های وابسته به آن ایمن هستند.

«در عوض، به نظر می‌رسد که اقدامات SEC در اینجا در خدمت تلاشی برای عجله برای مطالبه زمینه قضایی از سایر تنظیم‌کننده‌ها باشد – و به نظر نمی‌رسد سرمایه‌گذاران اولویت SEC باشند. به دلیل اندازه و شناخت جهانی ما، بایننس یک هدف آسان است که اکنون در میانه یک جنگ رگولاتوری ایالات متحده گرفتار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا