بازی

Discord همه را مجبور به تغییر نام کاربری خود می کند

Discord اعلام کرده است که در طی “هفته های آینده” تغییرات بسیار گسترده ای را در سیستم نام کاربری خود ایجاد خواهد کرد تا سعی کند ارتباط با دوستان را آسان تر کند. برای انجام این کار، Discord توضیح داده است که متمایزکننده‌های همه – که اعداد چهار رقمی هستند که در کنار نام‌های کاربری نمایش داده می‌شوند – را حذف می‌کند و نام‌های کاربری منحصر به فرد و نام‌های نمایشی را جایگزین آن‌ها می‌کند.


متأسفانه، این بدان معناست که تقریباً از همه افراد حاضر در پلتفرم به زودی دعوت می‌شود تا نام کاربری خود را بدون تبعیض به یکی تغییر دهند و در نهایت اگر می‌خواهید به استفاده از Discord ادامه دهید، به یک الزام تبدیل می‌شود. برای بسیاری از افراد، این کار به سادگی وارد کردن نام کاربری موجود شما خواهد بود و همه شما می‌توانید وارد آن شوید، اما در حال حاضر تعداد زیادی از افراد از این تغییر ناراحت هستند. برای شروع، بسیاری نگران هستند که این تغییر به جعل هویت در مقیاس انبوه منجر شود، زیرا این امکان وجود دارد که افراد بتوانند نام کاربری خود را به نام های موجود تغییر دهند (با تشکر IGN).

مطالب مرتبط: The Thug Shaker Central Debacle فقط این را تقویت می کند که فرهنگ گیمر راستگرا عواقب ویرانگر دارد

این واقعیت که این تغییر به یکباره اجرا نمی شود کمکی به این امر نمی کند. Discord به جای اینکه به همه امکان تغییر نام کاربری خود را به طور همزمان بدهد، این تغییر را به تدریج اعمال می کند و به افرادی که حساب های قدیمی تر دارند اجازه می دهد نام کاربری خود را قبل از کسانی که اخیراً حساب خود را راه اندازی کرده اند تغییر دهند. باز هم، برای اکثر مردم مشکل چندانی نیست، اما چهره‌های با نفوذ Discord به طور فزاینده‌ای نگران این هستند که ممکن است نام کاربری خود را قبل از اینکه حتی گزینه بازپس‌گیری آن‌ها را دریافت کنند، حذف کنند.

موضوع حفظ حریم خصوصی نیز وجود دارد، زیرا بسیاری از چهره‌های آنلاین دارای Discords خصوصی هستند که در آن با دوستان خود صحبت می‌کنند. خلاص شدن از شر افراد تبعیض آمیز و جایگزینی آن با یک سیستم نام کاربری منحصر به فرد به این معنی است که سازندگان اکنون یا مجبورند از حضور آنلاین خود به عنوان یک نام کاربری استفاده کنند و فضاهای خصوصی خود را به راحتی مشاهده کنند، یا در خطر جعل هویت قرار دارند.

این یک تغییر بسیار گیج کننده و نسبتاً غیرضروری است، و تغییری که در بین اکثر کاربران Discord به خوبی انجام نشده است. اگر واکنش منفی کافی وجود داشته باشد، این امکان وجود دارد که Discord بتواند تصمیم خود را تغییر دهد زیرا هنوز هیچ تغییری را اعمال نکرده است، اما این هشدار را در نظر بگیرید که اگر Discord به برنامه های خود عمل کند، به زودی باید نام کاربری خود را تغییر دهید.

بعدی: طراحی سطح اول Arkane’s Undoing Redfall است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا