بازی

ریزتراکنش های Resident Evil 4 یک عمل منزجر کننده از دوگانگی است

Capcom یک باگر کوچولو گستاخ است. منظور من این است که ناشر مجموعه ای از ریزتراکنش ها را به عنوان بخشی از به روز رسانی Mercenaries به Resident Evil 4 Remake اضافه کرده است. حالت Horde رایگان است و با یک سری محتوای اضافی همراه است، و همیشه وجود داشته است، بنابراین بهانه حضور ناگهانی خریدهای اختیاری ناخالص به عنوان بخشی از بسته معمولی، توخالی است.


اگر نمی‌دانید، اکنون می‌توانید «بلیت‌های ارتقای انحصاری» را بخرید تا سفر یک اسلحه تا ارتقای نهایی را سریع دنبال کنید. به‌روزرسانی‌های انحصاری برای کسب درآمد با ارز درون بازی زمانی در دسترس می‌شوند که لئون پول کافی برای توجیه آن‌ها داشته باشد، و از نظر زمینه، معمولاً بسیار گران هستند و اگر بیش از یک اسلحه انحصاری می‌خواهید، اغلب به کمی آسیاب اضافی نیاز دارند. با این حال، این نکته است، انتخاب بین حداکثر کردن یک تپانچه یا یک تفنگ ساچمه ای یک تصمیم مهم است که نمی توانید آن را پس بگیرید. اگر نمی‌خواهید پست‌های گرانبهای خود را هدر دهید، می‌توانید با تکمیل ماموریت‌های جانبی Merchant برای به دست آوردن اسپینل‌ها، بلیت‌های ارتقا را به دست آورید، اما در این صورت از چیزهای با اهمیت یکسان صرف نظر خواهید کرد.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: نیک آپوستولیدس در مورد زنده کردن لئون کندی از Resident Evil 4

با این حال، دیگر نه، زیرا کسانی که جیب های به اندازه کافی عمیق دارند، می توانند از سیستم سوء استفاده کنند و هر سلاح را بدون مصالحه به حداکثر برسانند. سال‌هاست که ناشران از بهانه‌های مربوط به صرفه‌جویی در زمان و دادن ابزاری برای پیشرفت به همه انواع بازیکنان استفاده می‌کنند، اما تنها چیزی که واقعاً می‌خواهند انجام دهند این است که برای ارتقای بازی از قبل هزینه‌ای را از ما دریافت کنند، در حالی که از دستاورد درخشان زمانی ساخت یک سلاح بکاهند. منحصر به فرد با اجازه دادن به ما برای پرش از روند ارتقا به طور کلی. بد است، و به طور فعال مخالف روحیه اردویی رزیدنت اویل 4 است.

Resident Evil 4 یک بازی طراحی شده برای تکرار است، اسلحه‌های شما دائماً به داخل و خارج موجودی شما می‌روند، در حالی که شما سلاح‌های جدید می‌خرید، سلاح‌های قدیمی را می‌فروشید، و روش‌های جدید بازی را برای زمان‌های تکمیل سریع‌تر آزمایش می‌کنید. همچنین امتحان کردن همه چیز بسیار سرگرم کننده است، به خصوص از آنجایی که من تمایل دارم در اولین بازی خود از مجموعه ای نسبتا محافظه کارانه از اسلحه ها استفاده کنم. شلاق زدن به تفنگ ساچمه ای و تپانچه استاندارد برای Riot Gun و Matilda تصمیمات بسیار بزرگی به نظر می رسید، اگرچه وجوه برگشتی ارتقای آنها را بسیار آسان تر کرد. من در ازای یک پاداش ریسک می‌کردم، و اکنون گزینه استفاده از پول واقعی برای دور زدن این فرآیند، بخش زیادی از جادو را از بین می‌برد. مدیریت سلاح و ارتقاء دیگر مکانیزم گیم پلی قانع کننده ای نیست، آنها کالایی هستند که با تراکنش های کوچک مرتبط هستند.

من نباید تعجب کنم زیرا کپکام سال هاست در این نوع چیزها معامله می کند. Devil May Cry 5 به شما این امکان را می‌دهد که برای کسب ارتقاء و توانایی‌ها، گوی‌هایی بخرید، Monster Hunter World و Rise همچنان برای احساس‌های فردی و لوازم آرایش هزینه می‌کنند، و Resident Evil 3 Remake حتی به شما اجازه می‌دهد تا بی‌نهایت RPG را بخرید و دشواری Inferno را باطل می‌کند. توکن‌های ارتقای سلاح‌های انحصاری به ما ارائه می‌شود، زیرا Capcom قبلاً شاهد موفقیت با آنها بوده است، بنابراین باید مخاطبانی برای این کار وجود داشته باشد، مهم نیست که چقدر کوچک باشد.

بازی Resident Evil 4

اما برای افزودن این ریزتراکنش‌ها پس از راه‌اندازی، مدت‌ها پس از لغو تحریم‌های بازبینی و تحلیل آن‌ها توسط منتقدان، بوی ناشری می‌آید که از این که این روش‌ها چقدر بی‌رحمانه هستند آگاه است. Capcom ترجیح می دهد یک یا دو روز از عناوین بد را ببلعد و از پشت آن مقداری پول دربیاورد تا اینکه از روی حرص و طمع امتیاز متاکریتیک خود را مخدوش کند. در Crash Team Racing نیز شاهد همین اتفاق بودیم، در حالی که کل اقتصاد درون‌بازی با افزودن ارز از بین رفت که کسب هر چیزی را بی‌قدردانی کرد. خوشبختانه Resident Evil 4 نحوه کارکرد اقتصادی را تغییر نداده یا تجربه را بدتر نکرده است، اگرچه حضور این بلیط‌ها که به صورت من خیره شده‌اند هنوز هم احساسی بد و فریبنده دارد.

من هنوز باید در بازی Mercenaries و بازی‌های حرفه‌ای خود تحقیق کنم تا ببینم واقعاً این بلیط‌ها چقدر گسترده هستند، اما به من لطف کنید و تسلیم وسوسه نشوید، حتی اگر باعث صرفه‌جویی در وقت شما شود و دوز بی‌نظیری از قدرت شلیک ارائه کند. کپکام لیاقتش را ندارد.

بعدی: خانه جغد این آخر هفته تمام می شود و من خیلی آماده نیستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا