بازی

نحوه بدست آوردن جواهرات در Roblox: Toilet Tower Defense

به لطف آزادی که روبلوکس برای سازندگان فراهم می کند، شما این امکان را دارید که از عناوینی مانند Toilet Tower Defense کاملا رایگان لذت ببرید. با این حال، این مانع از آن نمی‌شود که این بازی‌ها شما را تشویق به دریافت ارز خود کنند، که ممکن است بسته به بازی، هزینه‌های واقعی را در بر داشته باشد.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Roblox: مرا بپذیر! – راهنمای رویداد زمین نمایشگاه کاپوچین

آماده پذیرش یک میمون کاپوچین در Adopt Me! در Roblox؟ در اینجا، می توانید همه چیز را در مورد رویداد میدان نمایشگاه کاپوچین که برای مدت محدودی برگزار می شود، بیاموزید.

همانطور که گفته شد، تا زمانی که بتوانید هر روز با چالش‌هایی که برایتان ایجاد می‌شود، روبرو شوید، راه‌های رایگانی برای به دست آوردن جم‌های ارزنده در Toilet Tower Defense وجود دارد. در حالی که خرید مستقیم آنها به سرعت نخواهد بود، اما همچنان می توانید Gems کافی برای باز کردن واحدهای جدید و سایر موارد قفل شده در پشت ارز پیدا کنید.


چگونه برای بدست آوردن سنگهای قیمتی

یک اسکرین شات از Roblox که رابط Quests را با هدرهای ماموریت های روزانه و هفتگی نشان می دهد. جوایز برای کوئست های روزانه پنج جواهر و کوئست های هفتگی 20 جواهر است.

راه اولیه برای کسب جواهرات رایگان با انجام ماموریت های روزانه یا هفتگی است، که در سمت چپ صفحه نمایش شما به صورت a یافت می شود دایره بنفش با کتاب آبی داخل آن تایمرها به شما نشان می دهند که چه مدت باید هر ماموریت را قبل از تنظیم مجدد انجام دهید.


پاداش است
پنج سنگ برای ماموریت های روزانه
و
20 سنگ برای ماموریت های هفتگی
.

وجود دارد راه های دیگر برای بدست آوردن جواهرات، همچنین، با نتایج متفاوت، از جمله:

  • از طریق جوایز VIP باز شد.
  • از طریق Starter Pack خریداری شده است.
  • به صورت بسته‌ای در «فروشگاه» در سمت چپ صفحه خریداری شده است.
  • در ازای جواهرات با دیگران معامله می شود.
  • فروش واحدها و اقلام در بازار

با پیشرفت بیشتر در Toilet Tower Defense، احتمالاً خواهید داشت نیاز بیشتر به Gems برای بدست آوردن واحدهای بهتر. همانطور که اشتهای شما برای ارز افزایش می یابد، به احتمال زیاد باید از روش های مختلف برای بدست آوردن Gems بیشتر استفاده کنید.

یک اسکرین شات از Roblox: Toilet Tower Defense که رابط فروشگاه را نشان می دهد که مقادیر متفاوتی از صندوقچه ها در صدها جواهر فروخته شده است.


هنگامی که در نهایت به اندازه کافی ارز دریافت کردید، می توانید از آن در مواردی مانند استفاده کنید جعبه ها، که به صورت قطره های واحد تصادفی کار کنید که شانسی برای اقلام کمیاب دارند. با این حال، هر کدام از 200 تا 500 جم شروع می شوند، که به سختی توانایی پرداخت یک بازیکن جدید را دارد.

جواهرات هستند
تنها ارز قابل استفاده
در
بازار
در میدان تجارت، با حتی
واحدهای معمولی که به مبلغ منصفانه می روند
.

اگر نمی خواهید هیچ جواهری بخرید و فقط می خواهید آنها را به صورت رایگان بدست آورید، تو باید در بررسی و تکمیل ماموریت ها کوشا باشید هنگامی که آنها تنظیم مجدد علاوه بر این، یادگیری نحوه تجارت و فروش می تواند راهی عالی برای به دست آوردن Gems بیشتر به صورت رایگان باشد.

احضار واحدها با سکه و سپس فروش آنها در بازار می تواند یک راه عالی برای تلنگر هر واحد ناخواسته برای Gems.

بعد

Roblox: All Star Tower Codes Defense

جدیدترین کدهای دفاعی All Star Tower یکی از بهترین بازی های Roblox برای طرفداران دفاع از برج است. اینها را برای جواهرات رایگان و سایر موارد افزایش دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا