ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت شیبا اینو به عنوان SHIB تبدیل به 20 سکه برتر معامله شده در 24 ساعت – آیا یک پمپ SHIB در راه است؟

منبع: TradingView

قیمت شیبا اینو در 24 ساعت گذشته 9 درصد کاهش یافته است که به دلیل اخبار انحلال بانک سیلورگیت و همچنین موضع تندروانه تر فدرال رزرو در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره کاهش یافته است.

با قیمت 0.0000099 دلار، SHIB نیز 17 درصد در یک هفته و 30 درصد در 30 روز گذشته کاهش یافته است، با زیان های امروزی، سود آن برای سال تا به امروز به 10 درصد کاهش یافته است.

در بحبوحه این فروش است که SHIB به یکی از پرمعامله ترین سکه ها در 24 ساعت گذشته تبدیل شده است و CoinGecko آن را در رتبه چهاردهم در میان “توکن های خریداری شده برتر” امروز قرار داده است.

توکن میم همچنین پرفروش‌ترین ارز رمزنگاری شده در میان نهنگ‌ها (به غیر از ETH، USDC و USDT) باقی می‌ماند که نشان می‌دهد همچنان مورد علاقه سرمایه‌گذاران بزرگ است.

به این ترتیب، با راه‌اندازی شبکه لایه دو Shibarium قریب‌الوقوع، SHIB می‌تواند به راحتی در چند روز آینده بهبود یابد، با راه‌اندازی SHIB: The Metaverse در اواخر سال به طور بالقوه آن را در درازمدت بیشتر خواهد کرد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو به عنوان SHIB تبدیل به 20 سکه برتر معامله شده در 24 ساعت – آیا یک پمپ SHIB در راه است؟

شاخص‌های SHIB نشان می‌دهد که زمان زیادی نمی‌گذرد که به پایین‌ترین حد خود می‌رسد و باعث ایجاد یک بازگشت بزرگ می‌شود.

1678452906 88 پیش بینی قیمت شیبا اینو به عنوان SHIB تبدیل به
منبع: TradingView

شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) به تازگی به زیر 30 رسیده است، در حالی که قیمت آن به زیر میانگین متحرک 30 روزه (قرمز) و 200 روزه (آبی) کاهش یافته است که نشان می دهد اکنون بیش از حد فروخته شده است.

به این ترتیب، SHIB مسلماً با تخفیف زیادی به فروش می رسد و باید در آینده نه چندان دور دوباره افزایش یابد.

البته، با توجه به اینکه سقوط Silvergate همچنان در سراسر صنعت طنین انداز است و با توجه به اینکه فدرال رزرو همچنان نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ های بهره وجود دارد تا کاهش آنها، هنوز ممکن است چند هفته قبل از SHIB باقی بماند و بازار شاهد بهبود معنی داری باشد.

با وجود این، دلایل زیادی برای خوش بین بودن در مورد SHIB وجود دارد.

همانطور که در بالا ذکر شد، این توکن چهارمین توکن ERC-20 در بین نهنگ ها از نظر دلاری پس از ETH، USDC و USDT است.

1678452906 653 پیش بینی قیمت شیبا اینو به عنوان SHIB تبدیل به
دارایی های برتر ERC-20 در میان سرمایه گذاران نهنگ. منبع: WhaleStats

علاوه بر این، هنوز سیزدهمین توکن ERC-20 خریداری شده در بین نهنگ‌های امروزی است، حتی با وجود (یا شاید به دلیل) از دست دادن آن.

همه این‌ها نشان می‌دهد که چگونه سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر همچنان به آینده بلندمدت SHIB ایمان دارند، و با توجه به اینکه راه‌اندازی بتا Shibarium در حال حاضر بسیار نزدیک است، فهمیدن دلیل آن سخت نیست.

به عنوان یک شبکه لایه دو، شیباریوم تراکنش‌های سریع‌تر و ارزان‌تری را برای اکوسیستم Shiba Inu، که بر روی اتریوم اجرا می‌شود و تا به حال تحت الشعاع هزینه‌های تراکنش‌های گهگاهی بالا بوده است، ممکن می‌سازد.

به گفته توسعه دهندگان آن، نسخه بتا این شبکه قرار است تا پایان این هفته، با تیم آن ثبت نام را به کیف پول باز می کند.

وقتی SHIB فعال شد، احتمال زیادی وجود دارد که SHIB شاهد جهش باشد، اگرچه ممکن است به دلیل وضعیت منفی کل بازار ارزهای دیجیتال تا حدودی خاموش شود.

با این حال، با کارآمدتر کردن برنامه‌هایی مانند ShibaSwap، راه‌اندازی Shibarium به اکوسیستم Shiba Inu کمک می‌کند تا کاربران بیشتری را جذب کند، که در طولانی‌مدت قیمت SHIB را افزایش می‌دهد.

در همان زمان، راه اندازی لایه دو باعث افزایش سوزاندن SHIB از طریق از بین بردن کارمزد تراکنش ها می شود، که مجدداً قیمت توکن میم را در دراز مدت افزایش می دهد.

این تصویر با چشم انداز SHIB: The Metaverse، یک مجازی با مضمون Shiba Inu که می تواند تا پایان سال راه اندازی شود، دلگرم کننده تر می شود.

به عنوان یک متاورس، SHIB شامل 100595 قطعه زمین است که می تواند توسط کاربران خریداری شود، و همچنین مانند هر پلتفرم مشابه دیگری قابل کاوش و استفاده است.

آنچه که در مورد راه اندازی آن به ویژه صعودی است این است که SHIB با توجه به اینکه می تواند برای قطعه زمین و سایر آیتم های درون بازی از آن استفاده کند، افزایش تقاضا را تجربه خواهد کرد.

راه‌اندازی متاورس همچنین به Shiba Inu کمک می‌کند تا تصویر خود را فقط به عنوان یک نماد میم دیگر از بین ببرد و این سکه کاربرد بیشتر و اکوسیستم متنوع‌تری را ارائه می‌کند.

به همین دلیل، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که SHIB به طور پیوسته با پیشرفت سال و در حالی که بازار گسترده‌تر بهبود می‌یابد، رشد کند.

آخرین داده‌های Changelly پیش‌بینی میانگین سالانه 0.0000154485 را نشان می‌دهد که از 0.0000162484 دلار حدود یک هفته قبل کاهش یافته است.

این کاهش انتظارات نشان‌دهنده چرخش منفی بازار در چند روز گذشته است، اما یک رشته تحولات مثبت برای SHIB می‌تواند به آن کمک کند تا در بلندمدت فراتر از این پیش‌بینی حرکت کند.

در واقع، بسیاری از دارندگان SHIB همچنان به هدف گذاری 0.10 دلار ادامه می دهند، و در حالی که این بسیار بلندپروازانه است، افزایش تا این سطح اولین بار نیست که SHIB چنین سود عظیمی را مشاهده می کند.

اکنون Shiba Inu را بخرید

جایگزین های شیبا اینو

در حالی که SHIB دیر یا زود به دنبال یک رالی بهبود بزرگ است، ممکن است این اتفاق برای چندین هفته یا حتی ماه ها رخ ندهد.

به این ترتیب، معامله گران ممکن است ترجیح دهند به دنبال سکه های با پتانسیل دیگری باشند که می توانند در کوتاه مدت افزایش پیدا کنند.

برای این منظور، Cryptonews تیم Industry Talk فهرستی از 15 ارز دیجیتال برتر سال 2023 را تجزیه و تحلیل و گردآوری کرده است که هر کدام دارای چشم انداز کوتاه مدت و همچنین بلند مدت خوبی هستند.

این لیست به طور مرتب با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا