ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت کلاسیک Terra Luna – آیا LUNC می تواند در سال 2023 به 3 دلار برسد؟

LUNC، توکنی به ارزش تقریبی بیش از 1 میلیارد دلار در پروتکل Terra Classic، در حال نزدیک‌تر شدن به 17.54 درصد حرکت است که می‌تواند آن را به 0.00021 دلار برساند. در همین حال، ارزش پنجاهمین ارز دیجیتال بزرگ در 24 ساعت 6.5 درصد افزایش یافت و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.0001775 دلار معامله می شود.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap که نشان می‌دهد حجم معاملات 24 ساعته 48 درصد افزایش یافته و به 100 میلیون دلار رسیده است، سرمایه‌گذاران با گرفتن موقعیت‌های جدید در LUNC برای نتیجه مورد انتظار آماده می‌شوند.

چشمی Terra Luna Classic قیمت 0.00021 دلار
نمودار قیمت LUNC/USD

افزایش مداوم حجم معاملات نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران نسبت به دارایی مشتاق هستند یا این توکن به شدت صعودی است. حجم بالا نشان می دهد که تقاضا برای LUNC در حال افزایش است و ممکن است یک روند صعودی پایدار را تأیید کند.

Terra Luna Classic Price on The Cusp of a 17.54% Move

Terra Luna Classic Price در راس یک الگوی مثلث متقارن می رقصد در حالی که آماده پرواز بالای مقاومت فوری خود می شود، همانطور که در 0.00018 دلار در تلاقی با میانگین متحرک نمایی 200 روزه (EMA) (به رنگ بنفش) مشاهده شد.

شرکت‌کنندگان بازار که برای اولین بار مثلث متقارن را معامله می‌کنند، ممکن است نیاز داشته باشند که درک کنند که این الگو زمانی شکل می‌گیرد که قیمت در محدوده‌ای تنگ‌تر و فشرده‌تر حرکت می‌کند و در نبرد شدید بین گاوها و خرس‌ها به اوج می‌رسد.

از نمودار چهار ساعته تایم فریم زیر، شاهد تثبیت قیمت Terra Luna Classic در محدوده دو خط روند هستیم: یکی پایین‌ترین خط‌ها و دیگری بالاترین پایین‌تر آن.

قیمت Terra Luna Classic اکنون در آستانه شکست است تا زمانی که گاوها در نبرد پیروز شوند و از مقاومت مثلث بالاتر بروند، که با متحرک نمایی 200 روزه تقویت شده است. معامله گران می توانند سفارشات را کمی بالاتر از شیب خط روند صعودی پایین تر ثبت کنند. پس از شکست مورد انتظار، سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر دریافت 0.00021 دلار هستند.

1674930037 883 پیش بینی قیمت کلاسیک Terra Luna – آیا LUNC می
نمودار روزانه LUNC/USD

بینش از شاخص واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) می تواند روایت صعودی را در قیمت LUNC تایید کند. به سیگنال خرید توجه کنید که از ابتدای ژانویه تا کنون ادامه یافته است زیرا خط MACD به رنگ آبی بالای خط سیگنال قرمز قرار دارد.

نکته مهم این است که شاخص تکانه را می توان دید که به ناحیه مثبت بالای خط میانگین (0.00) راه پیدا می کند. علاوه بر این، هیستوگرام های صعودی مشاهده شده در نمودار بالا ممکن است یک نتیجه صعودی را تأیید کند. برخی از تحلیلگران بر این باورند که قیمت Terra Luna Classic در آستانه حرکتی بزرگ به سمت صعود است و هدف کوتاه مدت آن 0.0001758 دلار است.

انجمن Terra Luna Classic نیز در حمایت از یک LUNC صعودی بسیار تهاجمی عمل کرده است. به عنوان مثال، TargetNodes در توییتر از سایر کاربران به دلیل “نگه داشتن خط پشتیبانی و بازگرداندن آن” تشکر کرد. این معامله گر اضافه کرد که بزرگترین وظیفه در حال حاضر این است که آن را به سمت خط مقاومت افقی که 0.00019 دلار است، سوق دهد.

آیا BinanceUS پشتیبانی از LUNC را اضافه خواهد کرد؟

انجمن Terra Luna Classic اخیراً برای فهرست شدن در BinanceUS، زیرمجموعه Binance.com، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات روزانه، فشار آورده است. چنین فهرستی LUNC را در معرض مخاطبان بیشتری در ایالات متحده قرار می دهد و می تواند کاتالیزوری برای افزایش قیمت Terra Luna Classic باشد.

همانطور که قیمت Terra Luna Classic بهبود می یابد، مطمئناً توجه سرمایه گذارانی را به خود جلب می کند که در مورد توکن هایی که برای خرید ارزان در نظر گرفته می شوند فکر می کنند. در حال حاضر، حرکتی بالاتر از 0.00018 دلار برای حفظ علاقه کاربر لازم است. با این حال، شکست به بالای 0.0002 دلار و متعاقباً هدف مثلث در 0.00021 دلار می تواند قیمت LUNC را به صفر دیگری برساند و مرحله بهبود دیگری را بالای 0.001 دلار آغاز کند.

اینکه قیمت LUNC در سال 2023 به 3 دلار خواهد رسید یا خیر، بستگی به نحوه رفتار کلی بازار ارزهای دیجیتال در طول سال دارد. برنامه سوزاندن توکن کلاسیک Terra Luna کمک زیادی به توانایی آن در حفظ یک افزایش قیمت بلند مدت خواهد کرد.

در همان زمان، ثبت نام در BinanceUS باعث افزایش قیمت LUNC می شود – آن را به عنوان مزیت حرکت سریع در نظر بگیرید. با این وجود، همانطور که تحلیل شد، سرمایه‌گذاران ممکن است از دوره‌های بهبود کوتاه‌مدت مانند حرکت پیش‌بینی‌شده به 0.00021 دلار برای افزایش سود در طول مسیر استفاده کنند.

آیا باید Terra Luna Classic بخرید؟

قبل از سرمایه گذاری در Terra Luna Classic، ممکن است بخواهید سایر پروژه های رمزنگاری با پتانسیل بالا را در کنار LUNA در نظر بگیرید.

ما 15 ارز دیجیتال برتر سال 2023 را که توسط CryptoNews تیم گفتگوی صنعت

این لیست به صورت هفتگی با آلتکوین ها و پروژه های ICO جدید به روز می شود.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

مقالات مرتبط:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا