بازی

12 صداپیشه معروفی که ممکن است در Fallout 76 بشناسید

کشف یک چهره قابل توجه با صدای یکی از شخصیت‌هایی که در یک بازی با آنها روبرو می‌شوید، همیشه یک لحظه خوب است، به خصوص در دنیای چندنفره آنلاین گسترده مانند Fallout 76. با دریافت دائمی به‌روزرسانی‌ها و گسترش نقشه‌های خود در مناطق جدید و گسترش NPC‌های بی‌شماری در این سرزمین وجود دارد. تا بتوانید هر گوشه ای از محیط را پیدا کنید.


مطالب مرتبط: High On Life: صداپیشگانی که ممکن است بشناسید

از شخصیت‌های جانبی کوچک و گزارش‌های صوتی گرفته تا ربات‌ها و شخصیت‌های برجسته‌تر که ماموریت‌های واقعی دارند، طیف‌های صوتی متنوعی از صداپیشگان وجود دارد که در سایر اشکال محبوب رسانه‌ها در Fallout 76 ظاهر شده‌اند. تشخیص.

گیمر ویدیوی روز

12 گیدئون امری

گیدئون امری در Fallout 76 ظاهری مختصر با استعداد جنوبی‌تری دارد. شما او را در فایل‌های صوتی پس‌زمینه Enclave توماس اکهارت می‌شنوید، که می‌توانید از طریق پایانه‌های مختلف MODUS به آن‌ها دسترسی داشته باشید و اطلاعات خوبی ارائه می‌دهند. بریتانیایی‌های او بیشتر در نوار هولوتاپینگ برای عضو انجمن قایق‌رانی ساختگی-دریایی، هولدن مک‌مریک، که در کابین‌های Pleasant Valley یافت می‌شود، می‌آید.

جدا از بازی در نقش شخصیت تکرارشونده Deucalion در سری Teen Wolf، Gideon نقش های مهمی را در بین بازی های پرفروش بازی کرده است. او شریک رزمی شما، گیدئون، در Call of Duty: Advanced Warfare و اسکاتلندی فرگوس رید در سری Wolfenstein بود.

11 کلودیا کریستین

کلاژ تصویری تقسیم شده از نقش کلودیا کریستین در نقش ربات خانم آنی در Fallout 76، او در نقش سوزان ایوانووا در Babylon 5 و او در نقش Aela the Huntress در Skyrim.

اگر از منطقه پارک آبی Wavy Willard بازدید کرده باشید، احتمالاً با یک ربات Miss Nanny که نام آن Miss Annie است، برخورد کرده اید. او با لهجه‌ای غلیظ فرانسوی صحبت می‌کند و از شما می‌خواهد که فردی وود، پسر جوانی را که او از او مراقبت می‌کرد و گم شده بود، جستجو کنید.

مطالب مرتبط: در بازی مقابل. واقعیت: شخصیت های Skyrim در زندگی واقعی چگونه به نظر می رسند

کلودیا کریستین که با زبان های خارجی غریبه نیست، برای بازی در نقش سوزان ایوانووا روسی در سریال علمی تخیلی دهه 90 Babylon 5 شناخته شده است. یکی دیگر از آثار او در بازی ویدیویی Aela the Huntress در Skyrim بود و از دیگر نقش های تلویزیونی او می توان به کاپیتان Elaine Maynard اشاره کرد. در رایان مورفی 9-1-1 و هرا در نتفلیکس Blood of Zeus.

10 فرد تاتاسیوره

کلاژ تصویری تقسیم‌بندی شده از یکی از شخصیت‌های فرد تاتاسیوره که در Fallout 76 سیگاری در دست دارد، او در نقش هالک در فیلم Midnight Suns و راینو در Marvel's Spider-Man.

صداپیشه کهنه‌کار فرد تاتاسیوره در Fallout 76 بسیار نقش آفرینی می‌کند. او که به خاطر صداهای عمیق و خروشانش مشهور است، بیش از 900 کار صداپیشگی به نام خود دارد. او صداپیشه هالک در اکثر پروژه های مارول و همچنین Bane و Solomon Grundy از دی سی است. دیگر نقش‌های قابل توجه بازی‌های ویدیویی عبارتند از Rhino در Marvel’s Spider-Man، تابیتا در Fallout: New Vegas و Damon Baird در Gears of War.

مانند گیدئون امری، مشارکت او در بازی اصلی در داستان صوتی دنیل هورنرایت، مدیر اجرایی ماینینگ آپالاچیا است. با این حال، DLC Wastelanders او را در نقش سه شخصیت جدید – Captain Fields، Dylan Rhodes و Hal Gleeson – می بیند که همگی شبیه به هم هستند.

9 کریس آنتونی لنزدان

تصویر تقسیم شده از کریس آنتونی در نقش شخصیت او دکتر بتی مانگانو در Fallout 76 و باربی کارآگاه در The Mystery of the Carnival Caper.

کریس آنتونی لنزدان در مورد دنیل هورن رایت صداپیشگی Motherlode را بر عهده دارد، ساختار ربات معدنی که او در صنعت Hornwright توسعه داده است. شما همچنین می توانید او را در بازی به عنوان Robobrain ‘رئیس’ و دکتر Bethy Mangano، دانشمند مزرعه غول مریض که در حالی که عینک آفتابی صورتی شیک به چشم دارد، به بررسی خواص خاک بپردازید.

با توجه به اینکه او صدای باربی را در بازی‌های ساخته شده در اواخر دهه 90 و اوایل دهه 2000 ارائه می‌کرد، شاید آن عینک‌های آفتابی صورتی نمادی از نقش‌های باربی او باشد. کریس همچنین مجری درام رادیویی انجیلی خانواده پسند Adventures in Odyssey است.

8 ری چیس

تصاویر جدا شده از ری چیس در نقش گراهم در Fallout 76، ریس استرانگ فورک در Borderlands 3 و گابریل در فیلم ترسناک بدخیم.

Ray Chase علاوه بر اینکه یکی از سه صداپیشه فروشنده مسافرتی Super Mutant، گراهم است، صدای خود را به تعدادی از شخصیت‌های دیگر و فایل‌های صوتی آن‌ها می‌دهد. در میان این افراد مهاجم سابق وارد و فریتز ثروتمندتر و باشکوه‌تر از به‌روزرسانی Wastelands هستند.

اگر Borderlands 3 یا New Tales from the Borderlands را بازی کرده باشید، Ray Chase صداپیشگی مدیر عامل Atlas، Rhys Strongfork را بر عهده دارد. او همچنین در انواع پروژه‌های انیمه و JRPG نقش‌های قابل‌توجهی دارد، و حتی در فیلم بدخیم جیمز وان، صداپیشگی گابریل دوقلو انگلی را به عهده داشت.

7 آدرین باربو

کلاژ تصویری تقسیم‌شده از آدرین باربو در نقش ناظر در Fallout 76، مگی در Escape from New York و استیوی از The Fog.

The Overseer اولین صدایی است که هنگام بیدار شدن در Vault 76 به شما خوشامد می گوید. او به شما می گوید که برای یک ماموریت به آپالاشیا رفته است و تا زمانی که DLC Wastelanders هرگز با هم ملاقات نمی کنید. او توسط آدرین باربو، ستاره کمدی کلاسیک و بازیگر فیلم های ترسناک به تصویر کشیده شده است.

مطالب مرتبط: بازی هایی که جان کارپنتر باید در فیلم بسازد

او نقش کارول ترینر را در Maude، اسپین آف مجموعه دهه 70 همه در خانواده، بازی کرد و در سریال Creepshow ساخته جورج آ. رومرو و Swamp Thing اثر وس کریون بازی کرد. او همچنین در فیلم های «مه» و «فرار از نیویورک» که توسط همسر سابقش، جان کارپنتر ساخته شده بود، ایفای نقش کرد. باربیو همچنین در Batman: The Animated Series صداپیشگی زن گربه ای و مارتا وین را بر عهده داشت.

6 نیکا فوترمن

کلاژ سه تصویر از نیکا فوترمن در نقش آوا رز در بازی Fallout 76 The Pitt، Asajj Ventress از Clone Wars و Khan Maykr از Doom Eternal.

صدای پشت Asajj Ventress از Star Wars: The Clone Wars می‌تواند در آوا رز، یک ساکن زیرزمینی خشمگین از Expeditions: The Pitt در Fallout 76 به‌طور عجیبی آشنا به نظر برسد. آوا یک زن بسیار وارسته است و به یک تلاش، از خاکستر تا آتش، متصل است، جایی که شما یقه های زندانیان مرده را جمع آوری می کنید.

نیکا فوترمن همچنین در فیلم Doom Eternal صداپیشگی شخصیت برتر آنتاگونیست، Khan Maykr و Dogen Boole در اولین Psychonauts را بر عهده داشت. او همچنین صداهای متعددی را برای نمایش انیمیشن Nickelodeon The Loud House ارائه می‌کند و در Minnie’s Bow-Toons نقش Cuckoo Loca را بازی می‌کند.

5 دیو فننو

کلاژ دیو فننوی در نقش شخصیت مونک، لی از The Walking Dead از Telltale و لوسیوس فاکس در Batman: Arkham Knight.

دیو فننوی نقش‌های نمادین زیادی در بازی‌های ویدیویی داشته است، از جمله لی اورت در فصل اول سریال مردگان متحرک Telltale و لوسیوس فاکس در هر دو سریال Batman: Arkham Knight و Batman: The Telltale. او همچنین در پس پارتی استودیو مدرسه شبانه نقش شیطان را بازی کرد.

مطالب مرتبط: در بازی مقابل. واقعیت: شخصیت های Walking Dead از Telltale در زندگی واقعی چگونه به نظر می رسند

او نقش مهمی در بازی Fallout 76 ندارد، زیرا صدای او عمدتاً برای Super Mutants در بازی استاندارد استفاده می‌شد. اما او به صداپیشگی مهاجم بی‌ضرر مونک، که در توسعه‌ی The Crater in the Wastelanders یافت می‌شود، می‌پردازد و همچنین به صدای جدید گراهم تبدیل می‌شود.

4 تامی ارل جنکینز

کلاژ تصویری تقسیم‌شده از شخصیت تامی ارل جنکینز، سارجنتو در Fallout 76، شهردار نوبل واکر از چهارشنبه، و Die-Hardman از Death Stranding.

به نظر می رسد که تامی ارل جنکینز در حال پریدن از یک زمین بایر پسا آخرالزمانی به سرزمین دیگر است. او Die-Hardman، افسر امنیتی نقابدار بدنام و مشاور نزدیک رئیس جمهور بریجت استرند در Death Stranding بود. از دیگر نقش‌های بازی ویدیویی او می‌توان به Bayonetta 3 و Gotham Knights در نقش جیکوب کین اشاره کرد.

همانند Dave Fennoy، حضور او در Fallout 76 بسیار کمتر است. او صداپیشگی کاراکترهای مرده را بر عهده دارد و دو شخصیت جستجو در DLC Wastelanders از جمله Sargento در The Ol’ Weston Shuffle دارد. همچنین تامی ارل جنکینز را در نقش شهردار نوبل واکر در سریال چهارشنبه نتفلیکس خواهید دید.

3 جیسون میوز

کلاژ جیسون میوز در نقش مورت غول در Fallout 76 در داخل نوار، و شخصیت او جی در کنار باب خاموش کوین اسمیت.

درست است. جیسون میوز در چندین فیلم در کنار باب خاموش کوین اسمیت، از اولین کارمندان در سال 1994 تا کارمندان 3 در سال 2022، نقش شخصیت جی را بازی کرده است.

جیسون مقدار زیادی از روحیه کمدی و صدای جی را در نقش مورت به ارمغان می آورد. او به طرز خنده‌داری به یاد می‌آورد که چگونه تأثیر فاجعه هسته‌ای مانند یک طوفان به او وارد شد و او را به غول بارها و بارها تبدیل کرد که امروز است.

2 احمد بست

سه کلاژ تصویری که احمد بست را در نقش کارور تیمرمن، جید و جار جار بینکس از قسمت 1 جنگ ستارگان نشان می دهد.

احمد بست که بیشتر به خاطر صداگذاری و بازی در نقش عجیب و غریب Gungan Jar Jar Binks در دنیای جنگ ستارگان شناخته می شود، به عنوان دو شخصیت متمایز در به روز رسانی Wastelanders یافت می شود. یکی از آنها Jide است که دو ماموریت در دسترس دارد و می تواند با شما دشمنی کند. او همچنین از یک ربات نگهبان گاو به نام بسی نگهداری می کند.

دیگری کارور تیمرمن، تاجر کاروان با شرکت کاروان بلو ریج است. کارور نیز به همین ترتیب تلاش دارد، و شما می‌توانید فوراً صدای عصبی بیشتری را که احمد به جار جار می‌آورد، تشخیص دهید.

1 ران پرلمن

کلاژ عکس ران پرلمن به عنوان سخنران مقدماتی تلویزیون در Fallout 76، او در نقش پسر جهنمی و او به عنوان رئیس SOA، کلی مورو.

“جنگ… جنگ هرگز تغییر نمی کند.” و ظاهراً، ران پرلمن، بازیگر برجسته، راوی سریال نیز نیست. پرلمن این عبارت را در ابتدای هر مونولوگ افتتاحیه در بازی‌های Fallout ارائه می‌کند، تا اولین بار در سال 1997. در Fallout 76، او یک بلندگو را روی صفحه تلویزیون به تصویر می‌کشد.

دستاوردهای او به عنوان یک بازیگر بسیار زیاد است. او به‌ویژه بازیگران Sons of Anarchy را به عنوان رئیس باشگاه کلی مورو رهبری کرد. او همچنین یکی از همکارهای مکرر فیلمساز افسانه ای گیرمو دل تورو است که در فیلم هایی مانند Nightmare Alley، Blade 2، Pacific Rim، Pinocchio و البته پسر جهنمی اصلی بازی کرده است.

بعدی: خدای جنگ راگناروک: هر شخصیت اصلی و بازیگرانشان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا