بازی

بهترین نارنجک انداز در بازی های ویدیویی

نکات برجسته

  • نارنجک انداز ها در بازی، مانند M203 از Modern Warfare، به دلیل سهولت استفاده و قدرت انفجاری خود ترس دارند.

  • انواع دیگر، مانند نارنجک انداز Demoman در Team Fortress 2، به مهارت های بیشتری از شما نیاز دارند.

  • Witherhoard در Destiny 2 به دلیل توانایی منحصر به فردش در چسبیدن به دشمنان و ایجاد آسیب در طول زمان، مورد علاقه طرفداران است.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

نارنجک انداز نقش جالبی در بازی های ویدیویی ایفا می کند. با قدرت انفجاری و سهولت استفاده، آنها اغلب از تسلیحات استاندارد قدرت می گیرند. با این حال، آنها هنوز هم از هکرهای سنگین واقعی مانند پرتابگرهای راکت کوتاه می آیند.

مربوط

8 بهترین سلاح بازی ویدیویی 2023

ما از شکست دادن دشمنان با این سلاح های منحصر به فرد در سال 2023 بسیار لذت بردیم.

اگرچه ظاهراً در یک نقطه میانی گیر کرده اند، اما این سلاح ها هنوز در کاری که انجام می دهند بسیار مؤثر هستند، تا جایی که گاهی اوقات به دلیل توانایی آنها در کشتار فقط با هدف قرار دادن جهت کلی دشمن، آنها را با تمسخر “نوب تیوب” می نامند. البته، برخی نیز به همین دلیل (اما با مهارت) آن را “پیپ حرفه ای” می نامند. چه آنها لوله های نوب باشند و چه لوله های حرفه ای، این ها برخی از بهترین نارنجک انداز ها در بازی هستند.

7 نارنجک انداز زیر بشکه M203 – Modern Warfare 2 Classic

نارنجک انداز زیر بشکه M203 یک نارنجک را به سمت دشمن شلیک می کند (سمت چپ) و یک رگه کشتار قابل توجه (راست) به دست می آورد.

رتبه: Noob Tube

لوله نوب اصلی، M203 به اکثر تفنگ‌های تهاجمی متصل می‌شد و به شما اجازه می‌داد که یک ماده منفجره با حرکت سریع شلیک کنید، که اگر در نزدیکی دشمن منفجر شود تقریباً کشته می‌شود – حتی با احتمال آسیب‌های جانبی. اگر مستقیماً با گلوله برخورد کنید، بلافاصله کشنده بود اما منفجر نشد.

این ضمیمه نام خود را به دلیل سهولت استفاده از آن به دست آورد، تا جایی که می‌توانید آن را در سراسر نقشه در جهت کلی دشمنان خود شلیک کنید و به طور قابل تصوری یک کشتن به دست آورید. اگر با یک نارنجک از دست دادید، باز هم باید تفنگ تهاجمی انتخابی خود را برای اسپری کردن به سمت دشمنان خود در اختیار داشته باشید که به شما امکان انعطاف پذیری عالی را بدون هیچ هزینه ای می دهد.

اگر امتیاز Scavenger Pro را آورده باشید، حتی می‌توانید نارنجک خود را در همان زندگی بازگردانید!

6 نارنجک انداز Demoman’s – Team Fortress 2

Demoman در حال پریدن از انفجارها در ملاقات با Demoman

رتبه: Pro Pipe

Demoman از TF2 بیشتر به دلیل ضرب و شتم انفجاری که در میدان جنگ می بارید، حداقل زمانی که به عنوان یک شمشیرباز مهتابی نمی شود، شناخته می شود. برای این منظور، او نارنجک انداز قابل اعتماد خود (و تا حدودی Stickybomb Launcher خود) را دارد تا دشمنان خود را از بین ببرد. اگرچه این ماشین مرگ یک معامله آتش و فراموش کردن نیست.

در حالی که به دلیل برد از آسیب افت نمی کند، به این معنی که هر ضربه مستقیم همیشه آسیب کامل خود را وارد می کند، هنوز عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت. ضربات مستقیم روی دشمنان بوم می شود، اما ضربات از دست رفته به چند ثانیه نیاز دارند تا منفجر شوند. با این حال، بازیکنان ماهر می توانند از این به نفع خود استفاده کنند، و برای گرفتن دشمنان دور از دید، به دنبال شوت های بانکی هستند. نخبگان واقعی حتی می توانند از آن برای به دست آوردن هوا بسیار شبیه پرش موشک سرباز استفاده کنند.

5 Witherhoard – Destiny 2

بازی Destiny 2 Solstice 2022 Bonfire Bash Titan با استفاده از Witherhoard

رتبه: Noob Tube

Witherhoard که در طول فصل ورود، تا اواخر سال 2020 معرفی شد، هنوز برای بهترین نارنجک‌انداز در Destiny 2 رقابت می‌کند. و این لعنتی باعث شده است. مگر اینکه با ساخت شما ناسازگار باشد یا فقط از برنده شدن خسته شده باشید، واقعاً دلیلی وجود ندارد که این چیز را بسته بندی نکنید.

مربوط

10 بهترین سلاح در Helldivers 2، رتبه بندی شده

اینها بهترین اسلحه ها برای استفاده در Helldiver 2 هستند.

Witherhoard یک نارنجک انداز غیر سنتی است که به جای گلوله های انفجاری، حباب هایی از انرژی گرفته شده را شلیک می کند. این کره‌ها به یک منطقه تابش می‌کنند و در طول زمان به اطراف محل فرود آسیب می‌رسانند. اگر جایی که فرود می آید روی یک دشمن باشد، به آنها می چسبد و به منطقه ای در اطراف آن دشمن و همچنین خود دشمن آسیب وارد می کند. می توانید چند گلوله به یک رئیس بچسبانید و شاهد کاهش سلامتی آن باشید. آسیب تک هدف، AoE، آیا کاری وجود دارد که این چیز نتواند انجام دهد؟

4 نارنجک انداز GL-21 – Helldivers 2

نارنجک‌انداز ربات‌های پیشرو را منفجر می‌کند (سمت چپ)، یک Bot Fabricator (راست) را منفجر می‌کند.

رتبه: Pro Pipe

GL-21 Stratagem انسان متفکر است، یک گزینه انفجاری اولیه که از نظر قدرت یک پله بالاتر از مسلسل است، اما ظاهراً از گزینه های ضربه سنگین تر مانند EAT-17، تفنگ بدون عقب نشینی یا Autocannon فاصله دارد.

با این حال، قدرت آن در قدرت خام آن نیست، بلکه در کاربرد محض آن است. این سلاح یک راه شلیک سریع برای تحویل مواد منفجره است، و در حالی که به اندازه برادران قدرتمندتر خود ضربه نمی زند، زمان بارگیری مجدد و مهمات محدودتری نیز ندارد.

این به این معنی است که می‌توانید از GL-21 برای پاک کردن سریع بخش‌هایی از بچه‌های کوچک، شلیک چند گلوله برای از بین بردن دشمنان متوسط ​​استفاده کنید، و با دانش مناسب، حتی در افراد بد بزرگ‌تر ضربه بزنید. همچنین می‌توانید از آن برای خارج کردن Bug Holes و Bot Fabricators از محدوده استفاده کنید.

پیش نمایش منطقه انفجار نارنجک انداز. کاشی‌های نارنجی شعاع انفجار را نشان می‌دهند، واحدهای قرمز و پایه‌ها چیزهایی را نشان می‌دهند که در اثر انفجار آسیب دیده‌اند رتبه: Noob Tube

نارنجک ها یک ابزار قدرتمند در اوایل هر کمپین XCOM 2 هستند. با آسیب مناسب آنها اغلب دشمنان ضعیف اولیه را به طور کامل می کشند، تهدیدهای متوسط ​​را به شدت زخمی می کنند، و زره هر واحدی را که در انفجار گرفتار می شود، خرد می کند.

بسیاری از بازیکنان جدید مبارزات اولیه خود را با نارنجک حمل کرده یا حتی نجات داده اند، و نارنجک انداز از کلاس Grenadier که نام مناسبی دارد به شما امکان می دهد آنها را دورتر پرتاب کنید و شعاع انفجار بزرگتری به شما می دهد. وقتی دشمنان سخت‌تر می‌شوند، باید کمتر و کمتر به این ابزار تکیه کنید، اما توانایی آن‌ها برای وارد کردن آسیب‌های تضمین شده و حذف زره‌ها در یک منطقه بزرگ هرگز کاملاً از مد نمی‌افتد. به علاوه، هرگز یک ابزار بسیار مهم را از دست نمی دهد: از بین بردن پوشش.

2 Deepcore 40mm PGL – Deep Rock Galactic

صفحه نمایش ارتقاء برای Deepcore 40mm PGL. در سمت راست، گزینه‌های احتمالی ارتقا وجود دارد

رتبه: Pro Pipe

ثانویه پیش‌فرض کلاس Engineer، PGL 40 میلی‌متری به نظر می‌رسد زمانی که برای اولین بار آن را به دست می‌گیرید، یک سلاح شلیک و فراموش کنید، اما به همان اندازه که قدرتمند است، هنوز چندین چیز را در استفاده از آن باید در نظر بگیرید.

مربوط

Deep Rock Galactic: Survivor – 7 بهترین سلاح

برای زمانی که با چیزی فراتر از سنگ و سنگ سروکار دارید.

وقتی برای اولین بار آن را به دست می آورید، نارنجکی را شلیک می کند که در یک منطقه کوچک منفجر می شود، برای بیرون بردن چند پسر کوچک یا وارد کردن یک تکه آسیب به افراد بزرگ و از بین بردن زره آنها خوب است. با این حال، با بالا رفتن قدرت، می‌توانید این اسب‌بخار را تغییر دهید تا در موارد مختلف تخصص داشته باشد: انفجارهای بزرگ‌تر، آسیب‌های مستقیم، آسیب‌های آتش‌سوزی، بی‌حسی و غیره. شما واقعاً می توانید این مورد را برای خود بسازید و آن را به سلیقه خود تخصصی کنید.

با این حال، این پرتابه ای است که به طور واقع بینانه حرکت می کند، بنابراین باید مواردی مانند قوس شلیک یا گرانشی که در آن قرار دارید را در نظر بگیرید. همچنین، همیشه باید بعد از هر شلیک مجدداً بارگیری شود، بنابراین آنها را به حساب بیاورید. شما گرفتار بارگذاری مجدد نیستید.

1 نارنجک انداز انفرادی M319 – Halo: Reach

نارنجک انداز یک نارنجک را به داخل راهرو پرتاب می کند و دشمن را می کشد

رتبه: Pro Pipe

Pro Pipe اصلی، M319 یک سلاح قدرتمند است، به شرطی که مهارت استفاده از آن را داشته باشید. در حالی که M319 به وضوح به اندازه سایر سلاح‌های قدرتمند قوی نیست، اگر می‌دانستید چه کار می‌کنید، زمان آپلود بیشتری از آن خواهید داشت، زیرا عکس‌های بسیار بیشتری دارد. آتش اولیه آن نارنجکی را پرتاب می کند که می تواند در یک یا دو ضربه تمیز کشته شود، از سطوح خارج شود و در یک تاخیر کوتاه منفجر شود.

با این حال، آتش آلت آن چیزی است که آن را در دستان یک استاد ویرانگر می کند. نگه داشتن دکمه آتش به شما امکان می دهد زمان شروع انفجار را کنترل کنید و با رها کردن ماشه باعث انفجار آن می شود. این انفجار فوراً سپرها و وسایل نقلیه دشمن را از کار می‌اندازد، و می‌توانید از آن برای دستگیر کردن دشمنان پشت سرپوش استفاده کنید یا برای کشتن فوری، با یک سلاح دقیق یک یا دو مشت بزنید.

بعد

9 تیرانداز با عجیب ترین سلاح ها

ما عاشق یک تیرانداز خوب با تفنگ های محکم هستیم. اما یکی با سلاح های عجیب و غریب؟ ما همه درگیر آن‌ها هستیم!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا