بازی

چگونه یان لیانگ و ون چو را در وو لانگ: سلسله سقوط کرده شکست دهیم

ون چو و یان لیانگ دو دشمن مینی باس هستند که در چهاردهمین میدان نبرد اصلی، Behold the Glaive of Righteousness در جنگید. وو لانگ: سلسله سقوط کرده. این یک نبرد باس ناخوشایند است که در نیمه‌ی راه ماموریت می‌آید و بیشتر به عنوان یک رویارویی با مینی‌باس عمل می‌کند.


مطالب مرتبط: چه مدت طول می کشد تا Wo Long: Fallen Dynasty را شکست دهید؟

این اولین باری است که در بازی همزمان با دو دشمن باس مبارزه می کنید. مدیریت آن ممکن است سخت باشد، حداقل به این دلیل که هر دو می توانند یک بار در طول مبارزه، دیگری را احیا کنند. آنها از برخی حملات با هم استفاده می کنند و اگر به تنهایی با آنها مبارزه کنید می توانند به راحتی بر شما غلبه کنند.


استراتژی مبارزه با رئیس یان لیانگ و ون چو

به محض شروع مبارزه، ون چو و یان لیانگ این کار را خواهند کرد شروع یک حمله مشترک که به عنوان یک حمله بحرانی به پایان می رسد. یک انیمیشن باد-آپ بسیار طولانی برای این حمله وجود دارد که به معنای شماست باید به جلو عجله کرد و نزدیک شد به محض شروع دعوا به آنها.

در حالی که شما نیاز دارید مراقب نوسانات وحشی باشید که قبل از پایان حمله اتفاق می افتد، شما می توانید آسیب بسیار بیشتری دریافت کنید به این ترتیب، به جای اینکه منتظر بمانید و زمان انحراف خود را تعیین کنید، به دلیل مدت زمانی که حمله طول می کشد.

اگر با عجله وارد نمی شوید، سپس حمله را با موفقیت منحرف کرد یان لیانگ را به سمت ون چو برمی‌گرداند و هر دو را برای یک طلسم خیره‌کننده می‌کند.

اگر به انحراف ضربه بزنید، فاصله را ببند تا جایی که می توانید سریع و با یک ترکیب قوی به آنها ضربه بزنید.

بازی به شما در این مبارزه استراحت می دهد زیرا هر دوی آنها به سختی از حملات انتقادی فردی استفاده می کنند، و هیچ کدام از آنها از هیچ عنصری استفاده نمی کنند. این بدان معنی است که این مبارزه بسیار ساده تر از مبارزات قبلی است و شما فقط باید با آسیب فیزیکی مقابله کرد.

یان لیانگ نسبتاً سریع در اطراف میدان می خزد و خودش حملات گسترده و سریع انجام می شود. از طرف دیگر ون چو در زدن ضربه بسیار کندتر است اما ضربه زدن او حملات بسیار خطرناک تر هستند نسبت به دوستش

هر دوی آنها نوارهای سلامت فردی دارند و شما باید هدف این است که هر دو HP خود را به حدود نصف در یک زمان کاهش دهند. دو دلیل برای این وجود دارد که اصلی ترین دلیل آن این است هر دو می توانند یک بار دیگری را احیا کنند. با توجه به الگوهای حمله آنها، ما توصیه می کنیم سپس ابتدا روی کشتن ون چو تمرکز می کنید.

مهمترین چیزی که در این مبارزه باید بدانید این است هر دوی آنها می توانند دیگری را احیا کنند یکی زمان در طول مبارزه

با توجه به این، شما باید خسارت مساوی وارد کند به آنها هر دو اگر شما می توانید و سپس به سوختن یکی از آنها بروید.

وقتی یکی را می کشی، دیگران در نهایت می پرند تا آنها را احیا کنند، آنها را به نصف اسب بخار باز می گرداند. اونی که هست احیا شده ضعیف تر از قبل خواهد بود، بنابراین باید کاملاً روی کشتن کسی که تازه به زندگی بازگردانده شده است تمرکز کنید.

اگر اول ون چو و سپس یان لیانگ را بکشید این مبارزه می تواند مشکل ساز شود. این به این دلیل است که هر دوی آنها را تحریک می کند هر کدام یک بار احیا می شود، بر خلاف اینکه فقط یکی از آنها به مبارزه بازگردانده شود. توسط تمرکز بر کسی که قبلاً احیا شده است، می توانید به طور موثر زمان نبرد را به نصف کاهش دهید.

نزدیک ون چو بمانید و سعی کنید اسلم های سنگین او را منحرف کنید. مواظب باش همه او حملات سربار یک AoE ایجاد می کنند وقتی با کف وصل می شوند. همانطور که گفته شد، همه اینها را می توان منحرف کرد، اما زمان بندی می تواند ناخوشایند باشد.

در حالی که ممکن است گفتن موارد فوق آسان تر از انجام باشد، شما باید بتوانید آنها را از یکدیگر جدا کنید به دلیل داشتن فالوور

گوان یو به طور پیش فرض با شماست، پس با خیال راحت یکی دیگر را برای کمک به این مبارزه بیاورید.

وگرنه دوتاشون به خوبی یکدیگر را بپوشانند تا جایی که استفاده از Finishing Blow هنگامی که شما یک شکست موضعی می گیرید دشوار می شود زیرا دیگری برای کمک به سمت خود حرکت می کند.

با مرگ ون چو برای همیشه، یان لیانگ نمی تواند او را برای بار دوم زنده کند. بدون دوستش که از او حمایت کند، مبارزه بسیار آسان است. مثل همیشه، ماندن در فاصله نزدیک یان لیانگ بهترین خواهد بود دوره عمل.

توصیه می کنیم نزدیک بمانید زیرا یان لیانگ چندین حمله دارد که عبارتند از جهش و سوایپ، که بیشتر آنها ممکن است فقط بالای سر شما حرکت کنند، زیرا او در هنگام حملاتش بالای سر شما می رود. این حمله خاص شامل سه پرش و سوایپ، پس مراقب پایان حمله باشید و از این فرصت استفاده کنید تا آسیب جدی وارد کند.

بعدی: Wo Long: Fallen Dynasty – راهنمای کامل آهنگری تجهیزات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا