شبکه های اجتماعی

8 راه برای (واقعی!) به دست آوردن فالوور اینستاگرام در سال 2022

آیا نمی دانید چگونه می توانید فالوورهای اینستاگرام را بدون پرداخت هزینه برای ربات ها یا سایر تاکتیک های اسپم به دست آورید؟

در حالی که به آسانی سابق نیست، جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام همچنان امکان پذیر است… فقط باید تاکتیک های درست را بدانید! بیایید درست شیرجه بزنیم

8 راه برای افزایش فالوور اینستاگرام بدون پرداخت هزینه

  1. به طور مداوم پست کنید
  2. تاثیر اولیه قوی داشته باشید
  3. حلقه های اینستاگرام بسازید
  4. استراتژی کپشن خود را نادیده بگیرید
  5. با برندها و سازندگان همفکر شریک شوید
  6. حساب اینستاگرام خود را در وب سایت یا خبرنامه خود تبلیغ کنید
  7. فعالانه با انجمن خود درگیر شوید
  8. از تجزیه و تحلیل خود بیاموزید
  9. بهترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام ایرانی خرید فالوور واقعی اینستاگرام می باشد.

شماره 1: به طور مداوم پست کنید

اهمیت ثبات در اینستاگرام را نمی توان انکار کرد.

با ارسال منظم پست، اساساً به فالوورهای خود اجازه می‌دهید تا بدانند چه انتظاراتی از شما دارند – چه استوری‌های روزانه اینستاگرام، چه یک Reel هر دو هفته یا چند پست فید در هفته.

همچنین پست کردن مداوم می تواند به تعامل اینستاگرام شما کمک کند. وقتی فالوورهای شما از شما انتظار دارند که پست بگذارید، به احتمال زیاد با محتوای شما ارتباط برقرار می کنند و درگیر می شوند.

همانطور که گفته شد، نگه داشتن یک برنامه پست ثابت همیشه آسان نیست. هنگامی که در کنار سایر وظایف تجاری در حال ساخت محتوا هستید، ارسال دستی هر روز ممکن است زمان بر باشد.

برای یک راه حل سریع، می توانید از یک ابزار زمان بندی مانند Later استفاده کنید. با Later، می‌توانید به راحتی عکس‌ها، ویدیوها، پست‌های چرخ فلک و موارد دیگر را تنها با چند کلیک زمان‌بندی کنید:

با برنامه‌ریزی و برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام خود از قبل، می‌توانید حتی زمانی که بسیار مشغله دارید، محتوا را دریافت کنید. این یک صرفه جویی در زمان عظیم است!

نکته: تعداد دفعات ارسال را آزمایش کنید و ببینید جامعه شما چگونه پاسخ می دهد. اگر شاهد افزایش فالوور و تعامل از ارسال پست روزانه (یا یک روز در میان) هستید – این کار را انجام دهید!

آماده برنامه ریزی و محتوای خود را برنامه ریزی کنید از پیش؟ بعداً کار را آسان می کند – همین امروز به صورت رایگان شروع کنید!

شماره 2: تأثیر اولیه قوی داشته باشید

به گفته محققان، در 7 ثانیه اول ملاقات با شما، مردم تصور خوبی از شخصیت شما خواهند داشت – و حتی می‌تواند کوتاه‌تر از زمان آنلاین باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیو و فید اینستاگرام شما می‌تواند به طور جدی روی اینکه کسی روی «فالو» ضربه بزند تأثیر بگذارد.

اولین قدم این است که یک بیو اینستاگرام داشته باشید که به وضوح توضیح دهد که برند شما چه کاری انجام می دهد و برای چه کسانی (معروف به مخاطبان هدف شما) است.

اگر فضای شخصیتی دارید، می‌توانید ارزش‌های خود یا نکته‌ای سرگرم‌کننده را نیز در مورد خودتان بگنجانید تا شما را از رقبای صنعت خود متمایز کند.

هنگامی که یک بیوگرافی دارید که از آن راضی هستید، ایجاد یک فید منسجم (یا زیبایی‌شناسی اینستاگرام) می‌تواند به ایجاد اولین تاثیر عالی برای هر کسی که نمایه شما را پیدا می‌کند کمک کند.

آیا از نوعی الگوی مانند جاسمین ویلیامز کارآفرین پیروی می کند؟ یا ترکیبی از عکس های محصول و سبک زندگی مانند آژانس Studio Sophomore است؟

هر تصمیمی که می گیرید، مهم است که ثابت قدم باشید. داشتن یک فید که نشان دهنده برند شما باشد و برای مخاطبان هدف شما جذاب باشد، می تواند راهی مطمئن برای ترغیب آنها به دنبال کردن شما باشد.

برای نکات بیشتر در مورد ایجاد یک تاثیر اولیه خوب، این پست را نشانه گذاری کنید: نحوه ایجاد بیو کامل اینستاگرام.

شماره 3: حلقه های اینستاگرام ایجاد کنید

حلقه های اینستاگرام یک راه سرگرم کننده و خلاقانه برای جذب فالوورهای جدید در اینستاگرام است.

چرا؟ آنها دسترسی باورنکردنی دارند (شما می توانید هزاران بازدید داشته باشید) و اگر حساب شما عمومی باشد، از طریق برگه Reels قابل کشف هستند.

راه‌های زیادی برای استفاده از حلقه‌های اینستاگرام برای کسب‌وکارتان وجود دارد – ما نکات و ترفندها، ویدیوهای نحوه‌ی کار، محتوای پشت صحنه و موارد دیگر را دیده‌ایم.

و از آنجایی که اینستاگرام اخیراً اعلام کرده است که دیگر فقط «یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس» نیست، ایده خوبی است که محتوای ویدیویی بیشتری را در استراتژی خود وارد کنید.

اگر به مقداری الهام از Reels نیاز دارید، این پست وبلاگ را بررسی کنید: 15 ایده حلقه های اینستاگرام.

شماره 4: استراتژی کپشن خود را نادیده بگیرید

آیا زیرنویس‌های شما با فراخوان‌های قوی (CTA) مناسب هستند؟

داشتن یک استراتژی کپشن موثر می تواند به شما در افزایش تعامل و جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام کمک کند.

مربی اینستاگرام Elise Darma فرمول زیر را برای ایجاد کپشن های جذاب توصیه می کند: عنوان، راه اندازی، اشتراک گذاری، پل و CTA.

برای عنوان، با چیزی فکربرانگیز یا هیجان انگیز رهبری کنید – چه چیزی فوراً توجه آنها را جلب می کند؟ اینستاگرام فقط 1 تا 2 خط اول کپشن شما را در فید نشان می دهد، بنابراین آن را حساب کنید.

برای برپایی، می خواهید آنها را بیشتر به داخل بکشید. زمینه ای که آنها باید بدانند چیست؟

بعد، شما به اشتراک گذاری آنچه واقعاً می خواهید به دنبال کنندگان خود بگویید، خواه یک داستان باشد، چه پاسخگویی به سؤالات متداول، یا راهنمایی. این است “ارزش” بخشی از کپشن شماست، بنابراین از فضای مورد نیاز خود استفاده کنید.

سپس، از یک یا دو استفاده کنید پل جملاتی برای تکرار اینکه چرا فالوورهای شما باید اهمیت دهند و چه چیزی برای آنها مفید است.

و در نهایت با a تمام کنید CTA قوی. این کار می تواند به سادگی گذاشتن نظر روی پست یا کلیک کردن روی پیوند موجود در بیو شما باشد.

برای نوشتن شرح‌هایی که تبدیل می‌شوند کمک بیشتری می‌خواهید؟ ما را بررسی کنید راهنمای نهایی برای نوشتن کپشن های خوب اینستاگرام.

شماره 5: با برندها و سازندگان همفکر شریک شوید

قدرت یک همکاری یا یک کمپین بازاریابی مشترک برای کسب و کار شما بسیار زیاد است – این به سرعت به یکی از محبوب ترین راه ها برای جذب فالوور اینستاگرام تبدیل می شود.

همکاری با مشاغل و برندهای همفکر، نمایه شما را به مخاطبان جدید و درگیر معرفی می کند.

و حتی بهتر: کمپین های بازاریابی مشترک نباید پیچیده یا پرهزینه باشند!

مهمتر این است که با چه کسی شریک می شوید. شما می خواهید مطمئن شوید که یک مشارکت سودمند دوجانبه دارید که به نفع هر دوی مخاطبان شما خواهد بود.

نکته: از ویژگی Collabs اینستاگرام برای نوشتن یک پست فید یا چرخش در دو حساب استفاده کنید!

شماره 6: حساب اینستاگرام خود را در وب سایت یا خبرنامه خود تبلیغ کنید

تبلیغ حساب خود در وب سایت شما یکی دیگر از راه های عالی برای جذب فالوور اینستاگرام است – و انجام آن نیز آسان است.

از پلاگین ها گرفته تا جاسازی کد، ده ها گزینه برای جاسازی فید اینستاگرام به صورت واکنشگرا در وب سایت شما وجود دارد تا در هر دستگاهی عالی به نظر برسد.

بسیاری از سازندگان وب سایت حتی قالب هایی را ارائه می دهند که با گزینه های قابل تنظیم برای جاسازی فید شما همراه هستند.

به طور مشابه، اگر مخاطبان خبرنامه‌ای درگیر دارید، می‌توانید آنها را تشویق کنید که شما را در اینستاگرام نیز دنبال کنند تا راه دیگری برای ارتباط برقرار کنند – مشابه کاری که در بعداً انجام می‌دهیم:

یکی از موثرترین راه ها برای رشد در اینستاگرام؟ با جامعه خود درگیر شوید!

به گفته سارا نیکول لندری، تعامل و تعامل با سایر حساب ها بسیار مهم است:

در یک روز کاری 8 ساعته، متعهد می شوم هر روز 4 ساعت به مشارکت جامعه این شامل نظر دادن، پاسخ دادن به DM، نظر دادن در مورد پست‌های دیگران، پاسخ دادن به تنهایی و رفتن و مشارکت فعال در صفحات دیگر مشابه صفحه من است.

تعهد سارا به تعامل با جامعه خود، همراه با ایجاد محتوای معتبر، به او اجازه داده است که در کمتر از دو سال از 70 هزار دنبال کننده به بیش از 1.7 میلیون فالوور برسد.

با مشارکت، رابطه با جامعه شما قوی تر خواهد شد. و وقتی افرادی را دارید که واقعاً به شما اعتماد دارند و به آنچه می‌گویید ایمان دارند، در آن زمان است که بازده بیشتری را مشاهده خواهید کرد.» سارا توضیح می‌دهد.

اگر چهار ساعت برای تعامل در اینستاگرام ندارید، حتما نظرات و DM های اینستاگرام خود را هر روز یا هر چند روز یکبار بررسی کنید و به آنها پاسخ دهید.

آنچه مهم است این است که این نکته را به گونه ای بگنجانید که برای شما و کسب و کارتان پایدار باشد.

نکته: از ویژگی Later’s Conversations برای پیگیری تمام نظرات اینستاگرام خود استفاده کنید. می توانید به جای تلفن خود از رایانه خود پاسخ دهید و حتی سابقه مکالمه خود را با یک نظر دهنده مشاهده کنید.

شماره 8: از تجزیه و تحلیل خود بیاموزید

اگر می‌خواهید فالوورهای جدید اینستاگرام به دست آورید، نگاهی به تجزیه و تحلیل خود نقطه شروع خوبی است.

با تجزیه و تحلیل، می‌توانید بفهمید که جامعه شما با چه نوع محتوایی بیشتر درگیر است، کجا زندگی می‌کند و چه زمانی بیشتر فعال است.

این سطح از بینش برای ایجاد یک استراتژی محتوایی که فالوورهای شما را افزایش می دهد مهم است – بدون آن، شما اساساً در تاریکی کار می کنید.

در کنار تجزیه و تحلیل بومی اینستاگرام، ویژگی Later’s Instagram Analytics به شما یک نمای کلی بصری از عملکرد پست‌ها و استوری‌های شما می‌دهد – همه در یک داشبورد با کاربری آسان.

همه تجزیه و تحلیل‌های ضروری اینستاگرام را در قالبی قابل هضم و همچنین چندین نقطه داده اضافی – از جمله بهترین زمان برای ارسال پست (در همه برنامه‌های پولی موجود است) پیدا خواهید کرد.

با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه در اینستاگرام، جای تعجب نیست که افزایش فالوور اینستاگرام یک اولویت بزرگ برای اکثر مشاغل و سازندگان است.

با این حال کیفیت مهمتر از کمیت است.

یک جامعه کوچکتر و درگیرتر که محصولات و محتوای شما را دوست دارد بهتر از یک جامعه بزرگ است که به سختی با پست های شما ارتباط برقرار می کند.

همانطور که رشد می کنید، به خاطر داشته باشید که روابط خود را با دنبال کنندگان فعلی خود تقویت کنید تا به تقویت اعتماد و وفاداری به برند کمک کنید. و از فالوورهای جدید خود با آغوش باز استقبال کنید!

برای دریافت فالوورهای بیشتر در اینستاگرام آماده اید؟ برای یک حساب کاربری بعدی ثبت نام کنید و شروع به برنامه ریزی بصری و زمان بندی محتوای خود – به صورت رایگان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا