شبکه های اجتماعی

فورد پس از آتش گرفتن باتری، تولید F-150 الکتریکی را متوقف کرد

شرکت فورد موتور پس از آتش گرفتن باتری در حین بررسی کیفیت قبل از تحویل، تولید را به حالت تعلیق درآورده و محموله های پیکاپ برقی رعد و برق F-150 را متوقف کرده است.

تولید در آب کم عمقمرکز خودروهای الکتریکی Rouge در دیربورن، میشیگان، حداقل تا پایان هفته آینده متوقف شده است.

این خودروساز در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ دلیلی برای این باور ندارد که پیکاپ‌های برقی که قبلاً توسط مشتریان استفاده می‌شوند تحت تأثیر مشکل باتری قرار بگیرند.

همچنین بخوانید

تسلا تا سال 2024 7500 ایستگاه شارژ در ایالات متحده را برای سایر خودروهای برقی باز می کند
فورد با همکاری شریک فناوری چینی کارخانه باتری در میشیگان می سازد

سخنگوی فورد گفت: “تا پایان هفته آینده، ما انتظار داریم که تحقیقات خود را به پایان برسانیم و آنچه را که آموخته ایم در فرآیندهای تولید باتری کامیون اعمال کنیم.” اما برگ در بیانیه گفته شده است. “این ممکن است چند هفته طول بکشد.”

آتش‌سوزی در محوطه‌ای در فضای باز در نزدیکی دیربورن رخ داد، جایی که وسایل نقلیه برای بررسی کیفیت نگهداری می‌شوند. کامیون با مشکل باتری و دو خودروی مجاور بر اثر آتش سوزی آسیب دیدند. برگ گفت. هیچ آسیبی گزارش نشده است.

این شرکت معتقد است که علت اصلی مشکل باتری را شناسایی کرده است، از جمله جمعیت احتمالی کامیون‌هایی که تحت تأثیر آن قرار گرفته‌اند. برگ گفت: «ما داده‌های خودرو را رصد می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که وسایل نقلیه ما مطابق انتظار در میدان عمل می‌کنند.

این شرکت تا زمانی که تغییرات مهندسی و تولید انجام نشود، به نگهداری کامیون های تکمیل شده ادامه خواهد داد.

باتری های کامیون ها توسط SK Innovation، یک تامین کننده کره ای با یک کارخانه در گرجستان.

توقف تولید در زمان نامناسبی برای فورد رخ می دهد که چندین سال است با مشکلات کیفیت، فراخوان ها و هزینه های بالای گارانتی دست و پنجه نرم کرده است.

این مشکل همچنین تولید یک محصول محبوب را متوقف می کند. برگ گفت که این شرکت همچنان در حال کار بر روی تعداد حدود 200,000 رزرو عقب افتاده برای F-150 Lightning از زمانی که در دسامبر 2021 تحویل آنها را متوقف کرد. دارندگان رزرو 100 دلار سپرده گذاشتند که فورد در حال تبدیل آن به سفارش بود.

سال گذشته، فورد بیش از 15000 کامیون را در اولین سال تولید کامل خود فروخت.

مشکلات قبلی در مورد باتری های لیتیوم یونی که در اکثر خودروهای الکتریکی استفاده می شود وجود داشته است. آتش‌سوزی در باتری‌ها می‌تواند بسیار داغ بسوزد و هزاران گالن آب را خاموش کند، که باعث شده آتش‌نشانان در تلاش برای خاموش کردن آتش‌سوزی باتری‌ها در چندین مورد با مشکل مواجه شوند. تسلاس پس از تصادفات جنرال موتورز، هیوندای، بی ام و و دیگران فراخوانی از باتری ها صادر کرده اند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا