بازی

چیزهایی که ای کاش قبل از شروع Afterimage می دانستیم

لینک های سریع

  • سفر سریع به تلاقی ها

پس تصویر یک Metroidvania دست‌کش شده از Aurogon Shanghai، یک تیم توسعه مستقل مستقر در چین است که اگر در سری Gujian کار کرده باشید، ممکن است با آن آشنا باشید. در حالی که کاملاً با دست طراحی شده است، هنوز چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن در دنیای Engardin وجود دارد.


مطالب مرتبط: Mageseeker: نکات مبتدی

اگر با ژانر Metroidvania آشنا هستید، با به دست آوردن توانایی های جدیدی که به شما امکان می دهد به مناطق جدیدی دسترسی پیدا کنید که قبلا مسدود شده بودند، احساس راحتی می کنید. با این حال، بسیاری از سیستم های دیگر در حال بازی هستند که ممکن است در ابتدا حتی هاردکورترین بازیکنان را از کار بیاندازند.


کاوش کلید است

مانند اکثر مترویدوانیاها، اکتشاف یک جنبه حیاتی از Afterimage است و به شما خواهد داد دسترسی داشته باشید به تجهیزات، تجهیزات و اقلام منحصر به فرد و قدرتمند اگر سنگ تمام نگذارید

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مشکل این است که همانطور که ژانر نشان می دهد، شما این کار را خواهید کرد نمی تواند هر منطقه را به طور کامل کشف کند تا تو به دست آوردن توانایی های خاص، که می تواند چندین ساعت بعد در ماجراجویی شما بیاید.

خوشبختانه، کاوش در هر منطقه تقریباً همیشه شما را به جایی که باید باشید می رساند و به شما نشان می دهد که با پیشرفت بیشتر، چه نوع توانایی هایی را می توانید انتظار داشته باشید.

وجود دارد تعداد زیادی NPC که می توانید به آنها برخورد کنید آن می تواند پاداش های منحصر به فرد ارائه دهید یا حتی باز کردن مغازه برای شما دست خود را بر روی اقلام با ارزش که در غیر این صورت بسیار نادر است و خیلی بیشتر.

تو باید هر منطقه را به طور کامل کشف کنید، سپس بعداً وقتی توانایی های جدیدی دارید دوباره آن را ببینید برای جمع آوری همه چیزهایی که در اولین پاس خود از دست داده اید. همه چیز از اسلحه به نقاط استعدادیابی به رویارویی با رئیس و همه چیز در این بین را می توان خارج از مسیر شکست خورده پیدا کرد، و ما شما را تشویق می کنیم که در صورت امکان همه آنها را جستجو کنید.

کوئست ها را کامل کنید

رنه در حال تکمیل کوئست است

صحبت از NPCها، همانطور که در بالا به آن اشاره شد، این کار را خواهید کرد در هر منطقه به بسیاری از آنها برخورد کنید از بازی، که اکثر آنها ارائه خواهد شد پاداش های منحصر به فرد برای تکمیل آنها ماموریت ها

این پاداش ها می تواند از منابع ارزشمند گرفته تا باز کردن قفل میانبر به شما کمک کند ارائه مهارت ها و تخصص خود با باز کردن یک فروشگاه در شهر استراحت، به شما امکان خرید اقلام منحصر به فرد و قدرتمند را می دهد.

در دنیای انگاردین، شما به طور تصادفی با آن روبرو خواهید شد آهنگرها، سرآشپزها، مغازه داران، قارچ های حساس عجیب و غریب و خیلی چیزهای دیگر، همه مایلند با قوی تر کردن شما در این فرآیند به شما کمک کنند تا به هدف خود برسید.

اغلب از شهر استراحت مجدد بازدید کنید

حلزون تارک و خرید در شهر استراحت پس از اینکه رنه آنها را در Afterimage نجات داد

با تکمیل این کوئست ها، این کار را انجام خواهید داد به آرامی شروع به جذب افراد بیشتر و بیشتری به شهر استراحت کنید، جهان مرکز Afterimage. در ابتدا، Resting Town چیز زیادی برای آن نخواهد داشت، اما می تواند به سرعت به یکی از مهم ترین نقاط بازی تبدیل شود.

هنگامی که برای اولین بار سفر خود را شروع می کنید، به مغازه هایی که در آن قرار دارند دسترسی نخواهید داشت فروش معجون HP یا MP، آنها را به یکی از پرطرفدارترین ها تبدیل می کند مواد مصرفی زیرا آنها محدود هستند و برای بقای شما در برخورد با رئیس بسیار مهم هستند.

با این حال، تکمیل جستجونجات” که در زمینه ژئو به شما اجازه دسترسی می دهد فروشگاه تارک، که دارای معجون هیث و مانا، و حتی تصفیه شده ها، به شما این امکان را می‌دهد تا تمام معجون‌هایی را که می‌توانید حمل کنید، ذخیره کنید تا دیگر هرگز در وضعیت چسبناک قرار نگیرید.

در طول کاوش شما، مراقب NPC ها باشید و سپس با آنها صحبت کنید جستجوی آنها را مشاهده کنید با باز کردن منو و زبانه زدن به صفحه جستجوها. از آنجا، شما می توانید ببینید چه چیزی برای تکمیل کوئست نیاز دارید، به شما این امکان را می دهد که آن را بر هر کاری که انجام می دهید اولویت دهید.

پر کردن نقشه

اعلان نقشه پس از استراحت در محل تلاقی در Afterimage به روز شد

پر کردن نقشه یکی از جنبه های مهم هر مترویدوانیا است، زیرا می توانید نقشه را بیشتر و بیشتر ببینید با یادگیری توانایی های بیشتر، گسترش یافته و آشکار شوید و می تواند به مناطق جدیدی برسد.

در حالی که این مورد در Afterimage همچنان وجود دارد، یک اخطار کوچک وجود دارد که باید توجه داشت: نقشه به روز نمی شود مگر اینکه استراحت کنید در Confluence، Memory Fragments را فعال کنید یا با برخی از NPCها صحبت کنید.

این یعنی نقشه شما “به روز رسانی زنده” را انجام نمی دهد، بنابراین شما نمی توانید ببینید در یک منطقه جدید کجا هستید مگر اینکه به یک Confluence، Memory Fragment یا NPC برسید. تلاقی ها همیشه نقشه شما را به روز می کنند (قدیمی یا جدید)، در حالی که قطعات حافظه و NPC ها می توانند ضربه یا از دست بدهند.

نقشه مه جنگ

هر منطقه جدید دارای یک “مه جنگبر روی نقشه، که خواهد شد با کاوش در منطقه حذف شوید. نکته مهم در اینجا این است که باید استراحت کنید تا پیشرفت خود را ببینید، در ابتدا زمانی که بسیاری از توانایی های پیمایش خود را ندارید، کارها را کمی خسته کننده جلوه دهید.

رسیدن به مشاهده بیشتر نقشه خود شما را به مسیرهای پنهان یا مناطقی که ممکن است از دست داده باشید راهنمایی می کند اولین باری که وارد می‌شوید، بنابراین همیشه پس از مشاهده متن “Map Updated” روی صفحه نمایش خود، آن را بررسی کنید.

به‌روزرسانی نقشه به شما امکان می‌دهد ببینید کجا بوده‌اید و بدون عقب نشینی تصادفی و راه رفتن در دایره به جلو فشار دهید. در حالی که داشتن به‌روزرسانی زنده Map بسیار بهتر است، این چیزی است که باید با آن مقابله کنید، بنابراین دائماً آن را به‌روز نگه دارید!

سفر سریع به تلاقی ها

رنه در حال جمع‌آوری معجون استراحت است و به او اجازه می‌دهد تا در پس‌تصویر به محل تلاقی سریع سفر کند.

سفر سریع واقعاً یک چیز در Afterimage است، اما شما نمی تواند آزادانه آن را انجام دهد همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید. برای Fast-Travel، باید یک مورد را در دست بگیرید معجون استراحت، کدام خواهد بود زمانی مصرف می‌شود که یک تلاقی برای سفر انتخاب می‌کنید از طریق شما نقشه.

متأسفانه معجون های استراحت بسیار نادر هستند به سراغتان بیایید، به خصوص در اوایل ماجراجویی خود، پس آنها را هدر ندهید. ما توصیه می شود فقط در مواقعی که کاملاً نیاز دارید از معجون های استراحت استفاده کنید. مثلاً اگر در منطقه ای با دشمنان چالش برانگیز گیر کرده اید و فقط می خواهید به شهر استراحت بازگردید تا اقلام بیشتری تهیه کنید.

هدر دادن معجون های استراحت خود می تواند منجر به خستگی های غیر ضروری زیادی شود، بنابراین قبل از استفاده از یکی برای دور زدن خود، مطمئن شوید که تصمیم درستی می گیرید.

منطقه دشواری

متنی که سطح/سختی منطقه را در Afterimage نشان می‌دهد

یکی از جنبه های جزئی Afterimage که ممکن است در ابتدا نادیده بگیرید این است هر منطقه دارای سطح خاص خود است، به شما نشان می دهد که آیا باید آنجا باشید. با این حال، اگر پلک بزنید، ممکن است آن را از دست بدهید، بنابراین بیایید به سرعت به نحوه تشخیص اینکه آیا یک منطقه برای شما مناسب است یا خیر، می پردازیم.

با ورود به یک منطقه، خواهید دید متن به طور خلاصه روی صفحه نام و سطح منطقه فلش می شود قبل از اینکه محو شود این متن را همیشه بخوانید زیرا به شما اطلاع می دهد که آیا دشمنان در منطقه در اطراف سطح شما هستند یا شما را با یک ضربه نابود خواهند کرد.

سطح بازیکن

نگاهی به Level، HP و MP فعلی پلیر در Afterimage

به خاطر داشته باشید که سطح شما همیشه در گوشه سمت چپ بالای صفحه قابل مشاهده است، بنابراین هر زمان که شما وارد یک منطقه شوید، به سطح منطقه نگاه کنید و آن را با سطح خود مقایسه کنید تا ببینم هنوز به آنجا تعلق داری یا نه

شما همیشه می توانید سطح یک منطقه را با وارد کردن آن از منطقه دیگر بررسی کنید. برای مثال، پیاده‌روی بین شهر استراحت و مسیر استراحت، هر دو سطح را هنگام ورود به آن‌ها نشان می‌دهد.

برخی از مناطق بسیار سطح بالا در مراحل اولیه بازی قابل دسترسی هستند، به شما این امکان را می دهد که از آنها دوری کنید و زمانی که آماده هستید دوباره آنها را ببینید.

مردن چه تاثیری دارد؟

نماد شبح روی نقشه، که نشان می دهد آخرین جایی که در جنگ در Afterimage افتادید

در نهایت، اجازه دهید به لمس مجازات هایی که به قیمت سقوط در نبرد است، زیرا احتمالاً چندین بار در طول ماجراجویی خود خواهید مرد.

گرفتن صفحه ای از بازی هایی مانند Hollow Knight یا the Souls، مردن شما را به آخرین تلاقی برمی گرداند تو استراحت کردی شما EXP انباشته نیز در خطر خواهد بود، داشتن تو رفتن “جنازه ران“برای بدست آوردن مجدد آن.

انباشت EXP

برای دیدن خودت انباشت EXP فعلی، به خودت نگاه کن سطح در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش. آ مایع آبی گوی را که سطح شما را نشان می دهد پر می کند. هنگامی که گوی به طور کامل پر شد، شما Level up خواهید کرد.

مردن این گوی را بازنشانی می کند، ولی تو می توانی EXP خود را با عبور از روی نشانگری که در آن مرده اید، برگردانید، که می تواند چالش برانگیز باشد. برای اینکه به راحتی محل مرگ خود را پیدا کنید، خود را باز کنید نقشه و به دنبال a نماد شبح. این نماد جایی که در نبرد افتادید را مشخص می کند.

در آخر، اگر سطح بالاتری داشته باشید، که سطح قفل می شود، معنی اگر بلافاصله بعد از آن بمیرید، همچنان سطح را حفظ خواهید کرد به دست آوردی پس نگران بازگشت به یک Confluence بعد از Leveling نباشید. سطح جدید شما در لحظه ای که به آن می رسید سالم و سالم است!

بعدی: یک مرگ خوب داشته باشید: نکات مبتدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا