بازی

رتبه بندی هر مهارت در قلب اتمی

در Atomic Heart، استفاده از هر ابزاری که P-3 در اختیار دارد می‌تواند به معنای تفاوت بین زندگی و مرگ باشد، در حالی که شما عواقب وحشیانه یک شورش روباتیک را کشف می‌کنید – شما مجبور خواهید بود انواع مختلفی از تفنگ‌ها، تبرها، تیغه‌ها و توانایی‌ها را برای تسهیل پیدا کنید. فرستادن هر خودکاری که به شما حمله می کند.


مطالب مرتبط: تغییراتی که باعث می شود قلب اتمی از حالت خوب به عالی تبدیل شود

اما همه چیز درست نیست – اگر می خواهید قتل عام های مکانیکی مکرر انجام دهید، می خواهید مهارت ها را به دست آورید. اینها می توانند چیزهایی را در مورد گیم پلی شما از افزایش موجودی ساده تا تغییر کامل عملکرد توانایی های دستکش پلیمری شما تغییر دهند. اگر می‌خواهید روی مشکلات سخت‌تر بازی کنید، بهترین این مهارت‌ها تقریباً یک ضرورت هستند.

10 مدیریت انرژی – چگالی انرژی

چگالی انرژی یک مهارت در دسته مدیریت انرژی است که یک سلول قدرت دیگر را به محفظه گردش مجدد شما اضافه می کند. این میزان استفاده از سلاح‌های متصل به برق لباس خود را افزایش می‌دهد، سلاح‌هایی که Electro، Dominator و Railgun هستند.

از آنجایی که نیروی کت و شلوار بازسازی می‌شود، سلاح‌هایی که از انرژی Power Cell استفاده می‌کنند یک راه عالی برای صرفه‌جویی در مهمات برای سلاح‌های دیگر بدون قرار گرفتن در نزاع هستند – با افزودن سلول دیگر، می‌توانید تعداد دفعات نیاز به تغییر به غوغا و پایان دادن به مبارزات را خیلی سریع‌تر کاهش دهید. برای این. علاوه بر این، Dominator و Electro آسیب الکتریکی وارد می‌کنند و گزینه‌های خوبی برای مقابله با دشمنان روباتیک هستند.

9 شخصیت – گراز وحشی، سر عضلانی، ورزشکار

پیشگام از قلب اتمی، آسیب دیده و خونین

ارتقای سلامتی بدون در نظر گرفتن بازی‌هایی که در آن انجام می‌شوند همیشه یک موهبت هستند – چه کسی نمی‌خواهد چند بازدید دیگر را انجام دهد؟ گراز وحشی، عضله سر، و ورزشکار همگی مهارت هایی هستند که به شما سلامتی بیشتری می دهد تا در هنگام مبارزه با تهدیدات مکانیکی خودکار با آنها بازی کنید.

در حالی که شما باید مهارتی را ترجیح دهید که به شما کمک کند به طور کلی از آسیب دوری کنید، همچنان به چیزی نیاز دارید که در صورت اشتباه پشت خود را بپوشاند – مهم نیست که چقدر بد کار می کنید، سلامت اضافی همیشه کار خود را انجام می دهد، برخلاف مهارت دستکش پلیمری. که مستلزم استفاده از قابلیتی برای فعال کردن آن است.

8 شوک – تقویت کننده قدرت

انیمیشن Pioneer From Atomic Heart Skill، ساختگی را با دستکش شوکه کرد

مهارت تقویت کننده قدرت به شما امکان می دهد شوک داخلی شما آسیب بیشتری وارد کند و دشمنان را به عقب براند، که این یک مزیت به دلیل راحتی است که می توانید تحت کنترل قرار بگیرید و اطراف را محاصره کنید. شوک در مقابل دشمنان روباتیکی که در برابر آن آسیب پذیر هستند بسیار خوشمزه است، اما این مهارت سطح بیشتری از کنترل جمعیت را اضافه می کند.

مطالب مرتبط: قلب اتمی: چگونه سلاح های خود را ارتقا دهیم

اگرچه این مهارت بهترین شکل مدیریت جمعیت در بازی نیست، اما به دلیل مجهز بودن دائمی قابلیت Shok، خود را مفید می‌سازد – برخلاف جت پلیمری، هیچ خطری برای لیز خوردن و عدم موفقیت در بیرون کشیدن آن وجود ندارد. . به این ترتیب، اگر با تهدید ازدحام غافلگیر شدید و گزینه بهتری ندارید، می توانید بدون دردسر زمان بخرید.

7 سرمازدگی و جت پلیمری – فشار بالا

Pioneer From Atomic Heart Blasting Dummy with Ice from Range

مهارت فشار بالا برای Frostbite و Polymeric Jet باعث ارتقای قابل توجهی در محدوده اسپری های آنها می شود. این کار استفاده از آن را در مبارزات بسیار آسان‌تر می‌کند و شما را به خوبی خارج از دسترس دشمنانتان قرار می‌دهد.

فاصله اضافه شده به ویژه برای این توانایی ها مهم است، زیرا آنها در درجه اول برای کنترل جمعیت استفاده می شوند، به این معنی که بدون این مهارت، خطر بیشتری وجود دارد. همراه با مهارت‌های ارتقاء آسیب که می‌توانید برای هر دو توانایی باز کنید، چیزی به دست می‌آورید که وقتی با اکثر سلاح‌های بازی جفت می‌شود، می‌تواند از بین حریفانتان خلاص شود.

6 شوک – رعد و برق زنجیره ای

رعد و برق زنجیره ای بین 3 آدمک، پایونیر آنها را شوکه می کند

Chain Lighting تخلیه الکتریکی مفید ارائه شده توسط Shok را می گیرد و به آن اجازه می دهد بین دشمنان مختلف زنجیر شود. هنگام مبارزه با گروهی از روبات‌ها، این مزیت می‌تواند به سرعت جمع شود و به شما این امکان را می‌دهد که به جای تمرکز بر روی هر یک به طور جداگانه به چندین عضو گروه آسیب بزنید.

دو مهارت دیگر وجود دارد که می‌توان آن‌ها را برای بهبود Chain Lightning باز کرد، به این معنی که وقتی به ارتفاع خود رسید، به سه دشمن در آن واحد آسیب کامل می‌رساند. از آنجایی که Shok همیشه مجهز است، این بدان معناست که شما می توانید بدون توجه به ساختی که می خواهید از لگن آسیب بیشتری دریافت کنید.

5 شخصیت – باد دوم

پیشگام از انگشت تکان دهنده قلب اتمی

در حالی که بهبود ذخایر سلامتی شما مطمئناً همیشه یک ایده عالی است، چیزی که در Atomic Heart بیش از همه می خواهید فاصله گرفتن از دشمنانتان است – به همین دلیل است که کنترل جمعیت در انتخاب سلاح مناسب جنبه مهمی دارد. با توجه به این نکته، Second Wind به شما یک شارژ اضافی برای جاخالی دادن می‌دهد تا شما را در نبرد تحرک‌تر کند.

این به ویژه برای هر سازه‌ای که ممکن است استفاده کنید مفید است – شما به تحرک نیاز دارید تا بتوانید به طور مؤثر دشمنان خود را بدون داشتن چهره‌ای پر از فلز بادبادک بزنید. حتی زمانی که با سلاح های دور بازی بازی می کنید هنوز هم ارزش استفاده از آن را دارد، زیرا دشمنان و باس های خاصی در بستن سریع فاصله بین شما خوب هستند.

4 شخصیت – ورزش صبحگاهی

انیمیشن مهارت ورزش صبحگاهی قلب اتمی، پیاده روی پیشگام

این مهارت هم یک روش فرار و هم بهبود کلی کیفیت زندگی است – ورزش صبحگاهی سرعت حرکت شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و در زمان جستجو برای ارتقاء و مواد در زمان سفر شما صرفه جویی می کند. در حالی که در ابتدا، ممکن است مشخص نباشد که چقدر سریع‌تر می‌روید، در بازی دوم احساس می‌کنید که در حال حرکت از طریق ملاس هستید.

مطالب مرتبط: قلب اتمی: همه مکان های مرده در مجتمع واویلوف

اما فراتر از قابلیت‌های صرفه‌جویی در زمان ورزش صبحگاهی، این تمرین همچنین یک تقویت عالی برای توانایی شما برای فرار از جاخالی دادن است – قرار گرفتن در اطراف و دور از دشمنان با تحرک بهبود یافته‌تان بسیار آسان‌تر می‌شود.

3 شخصیت – شعبده باز

انیمیشن مهارت شعبده باز از Atomic Heart، Pioneer که ak47 را در دست گرفته و سرنگ را به پا چسبانده است.

اگر تا به حال بازی دارک سولز را انجام داده باشید، می‌دانید که چقدر مهم است که انتخاب کنید چه زمانی درمان کنید و چه زمانی حمله کنید – معمولاً، وقتی در قلب اتمی شفا می‌گیرید، از هر دو دست استفاده می‌کنید و توانایی شما برای محافظت از خود در مواقع خطرناک غیرفعال می‌شود. موقعیت ها با Juggler، شما مهارت لازم برای درمان را تنها با یک دست به دست می آورید.

مزایای این مهارت به خودی خود صحبت می کند، زیرا همه و همه سلاح هایی که با یک دست استفاده می شوند، اکنون در دسترس هستند و سلامتی را بازیابی می کنند. با این کار، می توانید کنترل جمعیت را انجام دهید تا در حین بهبودی، دشمنان را از پشت خود دور نگه دارید و برای حمله بعدی خود فضا ایجاد کنید.

2 سپر پلیمری – اثر اسفنجی

سپر پلیمری پیشگام را از قلب اتمی احاطه کرده است

سپر پلیمری در حال حاضر یک قابلیت کاملاً مفید برای دستکش پلیمری است و به شما این امکان را می‌دهد که سپری ایجاد کنید که با کلیک یک دکمه آسیب را از بین می‌برد – با اثر اسفنجی، سپر پلیمری توانایی بازیابی انرژی لباس شما را برای هر حمله جذب شده به دست می‌آورد.

مانند مهارت تراکم انرژی، این ارتقا برای بازگرداندن قدرت به سلاح های متصل به انرژی لباس شما عالی است – اما برخلاف قبلی، این ارتقا برای استفاده پایدار بیشتر از افزایش مدت زمان بدون شارژ مجدد مفید است. شما می‌توانید با یک انفجار پشت سر هم از Dominator به دشمنان خود ضربه بزنید، و سپس به آنها اجازه دهید هنگام تغییر موقعیت، آن را برای شما شارژ کنند – اگر توانایی پرداخت آن را دارید خیلی خوب است که از آن استفاده نکنید.

1 تله کینزی جرم – افزایش قدرت

تریلرهای Mass Telekenisis Of Villain In Atomic Heart Skill

Mass Telekinesis یک توانایی کنترل جمعیت است که باعث می‌شود بدون نیاز به دردسر زیاد با گروه‌های بزرگ‌تری از دشمنان برخورد کنید – یعنی مگر اینکه دشمنان سنگین بخشی از گروهی باشند که شما با آن‌ها سروکار دارید. توانایی پایه تله‌کینزی نمی‌تواند دشمنان با وزن بالا را بالا ببرد، به این معنی که شما همچنان باید طفره بروید و برای به دست آوردن ارزش از وضعیت مخاطره‌آمیز قربانیان آسمانی خود، جاخالی دهید.

خوشبختانه، افزایش مهارت قدرت به شما امکان می دهد در نهایت دشمنان متراکم را بلند کنید، و به شما این امکان را می دهد که تیغه های پرنده Zvezdochka را بر روی هرکسی که به اندازه کافی بدشانس است که وارد محدوده شما شود بیمار کنید. همراه با ارتقاءهای دیگر برای Mass Telekinesis، مانند یک Psychic متولد شده، صدمات ویرانگری را متحمل خواهید شد.

بعدی: بهترین سلاح ها در قلب اتمی، رتبه بندی شده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا