بازی

چگونه یک شهر را در تمدن فتح کنیم 6

تمدن سید مایر 6 ادامه سری طولانی مدت بازی های ویدئویی استراتژی نوبتی Firaxis Games است. هدف این است که تمدن خود را در طول اعصار تکامل دهید و در عین حال مانع از رشد تمدن های دیگر شوید.


مطالب مرتبط: تمدن 6: راه هایی برای تبدیل شدن به ثروتمندترین امپراتوری

چندین شرایط مختلف پیروزی وجود دارد، از پیروزی مذهبی تا سلطه نظامی. هر نوع پیروزی می تواند کاملاً یک چالش باشد، و فتح هر ملت دیگری از این قاعده مستثنی نیست. در این راهنما، ما قصد داریم نگاهی بیاندازیم به این که چگونه می توانید یک شهر و همچنین کل جهان را فتح کنید.

به روز شده در 21 آوریل 2023 توسط ژاکلین زالاس: اگر هنوز به دنبال تسخیر دنیای Civ هستید، خوش شانس هستید! ما این راهنما را با اطلاعات بیشتری به‌روزرسانی کرده‌ایم و به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت مسیر پیروزی را در Civ 6 دنبال کنید.

چرا باید فتح کرد؟

اگرچه Sid Meier’s Civilization 6 چندین مسیر برای پیروزی ارائه می دهد، فتح شهرهای رقیب بخش مهمی از تکامل یک تمدن برای تضمین گسترش سرزمین و رشد و شکوفایی کلی شهر شماست.

در واقع، تسخیر روشمند قلمرو هر شهروند مخالف، راه خوبی برای حذف کامل آن‌ها از بازی (حداقل در مشکلات پایین‌تر) یا متوقف کردن رشد اجتماعی آن‌ها است، به طوری که شما به طور پیش‌فرض شرایط را برای هر نوع پیروزی دیگری به دست خواهید آورد. .

چه چیزی به عنوان فتح حساب می شود؟

شهر آخن آلمان توسط بربرها در Civilization 6 مورد حمله قرار گرفت

فتح شهرها در Sid Meier’s Civilization 6 می تواند چنین مانور محوری باشد، اما چگونه می توان چنین شاهکاری را انجام داد؟ برای شروع، واحدهای شبه نظامی هستند تنها زمانی که سیوها در حال جنگ هستند قادر به عبور از قلمرو رقیب هستند با یکدیگر، یا با اعلان جنگ به خود یا اینکه حریف آنها را در اعلان جنگ هدف قرار دهند.

هنگامی که یک جنگ رسمی اعلام شود، هر دو ارتش آزاد هستند تا به میل خود از مرزها عبور کنند. جنگ در Civ 6 دارای یک هدف “Capture the Flag” است. شهرهای دشمن را فتح کنید و در عین حال از زمین خانه خود دفاع کنید.

برای تصرف یک شهر در Civ 6، ابتدا باید مرکز شهر را محاصره کنید (کاشی که در ابتدا یک شهرک نشین شهر را بر روی آن تأسیس کرد) تا به طور رسمی قلمرو را اشغال کند. این به مراحل نسبتاً ساده تقسیم می شود: هجوم به شهر، محاصره دیوارهای شهر، و اشغال مرکز شهر.

پیشاهنگی در منطقه پیش از زمان

شهری ساحلی با نواحی در تمدن ۶

قبل از شارژ در یک شهر، مهم است که بدانید چه چیزی در پیش است. با فرستادن یک پیشاهنگ می توانید احساس کنید شهر چقدر مستحکم است و بر اساس آن آماده شوید.

عوامل متعددی قدرت شهر مدافع را تعیین می کند. قدرت پایه آن برابر با قوی ترین غوغاهای تمدن است، در حالی که این عوامل دیگر تعیین می کنند که این دفاع ها چقدر قوی خواهند شد.

  • پایتختها (اولین شهری که توسط یک شهروند تاسیس شده است) دفاع ذاتی بالاتری نسبت به سایر شهرهای شهروندی دارند.
  • شهرهایی که بر روی یک نوک تپه ارزش دفاعی بیشتری ارائه می دهد.
  • مناطق تخصصی همچنین به دفاع کلی شهر کمک می کند، و مناطق را به اهدافی حیاتی برای کاهش موثر سلامت شهر تبدیل می کند. می‌توانید ناحیه‌ها را به یکی از دو روش مورد هدف قرار دهید:
    • با پر کردن آنها با واحدهایی که می توانند ترسیم کنند از اشغال آنها سود می برد.
    • مناطق را ویران کنید در طول مسیر خود به مرکز شهر، اگر یک قلمرو بزرگ است که مناطق آن از مرکز مرکزی خارج شده اند.

جغرافیای نقشه به کنار، شاید بزرگترین مانع در شکستن دفاع یک شهر، محاصره شهر است. دیوارهای مرزی این خط مقدماتی امنیتی در Civ 6 در مقایسه با نصب های قبلی سری Civilization تقویت شده است.

آموزش واحدهای مناسب برای کار

Civ 6 Archers By The Ocean

از زمان استحکام بخشی دیوارهای شهر در تمدن 6، استفاده از ماشین آلات محاصره ضروری شده است. دیوارها آسیب‌های وسیعی را برای شهرها ایجاد می‌کنند، که می تواند به طور پیوسته نیروهای فاتح را نازک کند.

در دوران اولیه Civ 6، ارتش های فاتح از Battering Rams و Siege Towers برای شکستن دیوارهای شهر استفاده می کردند.

قوچ کتک زدن دیوارهای دفاعی شهر را بشکنید، اما به خاطر داشته باشید که این سلاح محاصره باستانی تنها یک تاکتیک قابل دوام در برابر دیوارهای باستانی است.

فاتحان باید قبل از تلاش برای شکستن دیوارهای شهرها در دوره های بعدی، فناوری محاصره خود را پیش ببرند. برج های محاصره به سربازان غوغا اجازه دهید تا از دیوارهای دفاعی پیشی بگیرند و در از بین بردن سلامت شهر یک شروع کنند.

شهر با دیوارها
از طریق Rosaria’s Triggered/Steam

تجهیزات محاصره به تنهایی یک شهر را فتح نمی کند. شما نیاز دارید یک نیروی ستیزه جوی متعادل را تشکیل می دهد از واحدهای غوغا و برد برای رهبری اتهام. در جدول زیر می توانید چند واحد توصیه شده برای فتح یک شهر را بررسی کنید.

واحد

چرا استفاده کنیم؟

شوالیه ها و سواره نظام

این یگان‌ها شدیدتر از سربازان پیاده ضربه می‌زنند و افزایش تحرک آن‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در سراسر یک قاره با کارایی بیشتری حرکت کنند.

هوپلیت گورگو

شما می توانید قدرت هر واحد را با مانور دادن آنها به صورت جفت برای به دست آوردن پاداش مجاورت واحد آنها تقویت کنید.

سامورایی ژاپنی

اینها ضربه گیرهای سنگینی هستند که با پشتیبان گیری مناسب از واحدهای پشتیبانی مناسب، می توانند به سرعت دفاع از شهر را انجام دهند.

کمانداران

به طور پیوسته سلامت یک شهر را از راه دور از بین ببرید و در عین حال از مقابله با دشمن اجتناب کنید.

ناوچه ها

این شناورهای دوربرد برای تصرف شهرهای ساحلی عالی هستند.

منجنیق

اینها برای دمیدن در خطوط دفاعی شهر عالی هستند و همچنین با آویزان کردن چند کاشی به عقب از خط آتش دور می مانند – به خصوص اگر برای دفاع بیشتر سربازان پیاده را در اطراف آنها قرار دهید.

شما همچنین می توانید افزایش اثربخشی یک واحد خاص در جنگ محاصره با اعطای مدال های افتخار خاص به خاطر پیروزی های قبلی خود. اما به یاد داشته باشید، بدون تجهیزات محاصره، ارتش مهاجم به احتمال زیاد قبل از اینکه بتواند دفاع بیرونی یک شهر مستحکم را نقض کند، نابود خواهد شد. برای مرجع، در اینجا اشکالات کلی وجود دارد که توسط کلاس های واحد خاص متحمل می شوند.

  • غوغا سربازان فقط با کسری از قدرت معمول خود به دیوارها برخورد می کنند.
  • قدرت محدوده حملات تقریباً به نصف آسیب معمولی واحد کاهش می یابد.

مطالب مرتبط: Civilization 6: The Best Quality Of Life Mods

موقعیت یابی استراتژیک در اطراف شهر

پاریس در محاصره می سوزد

اکنون که واحدهای مناسب را دارید، بیایید به موقعیت‌یابی برای محاصره خود بپردازیم.

با اول تجهیزات محاصره، سپس واحدها بر روی اولین دایره کاشی های اطراف مرکز شهر غوغا می کنند. دارند کمانداران و بمباران آماده است برای نقل مکان کردن پشت تجهیزات محاصره یک کاشی بیرون از مرکز شهر.

ارتش های فاتح باید این واقعیت را در نظر داشته باشند شهرهای تحت محاصره باید هزینه تعمیر دیوارها را تامین کنند در طول نبرد؛ برخلاف سلامت کلی یک شهر که به صورت ارگانیک بازسازی می شود. علاوه بر این، این تعمیرات تنها در صورتی ممکن است انجام شود که دیوار حداقل در سه دور مورد حمله قرار نگرفته باشد.

این پیش نیاز می تواند به طور قابل توجهی به واحدهای مهاجم منتفع شود و به آنها اجازه دهد توازن تلاش های محاصره بین حمله به دیوار، پاکسازی سایر نیروهای متخاصم محلی و مانورهای تاکتیکی اضافی.

شما واحدهای غوغا به احتمال زیاد نیاز به بهبود دارند در نقطه‌ای در اواسط محاصره، بنابراین فاصله 3 دور قبل از شروع تعمیرات به آن واحدها فرصت می‌دهد تا برای بازیابی ایمن عقب‌نشینی کنند.

همچنین به همین دلیل مهم است که این واحدها را یک مسیر فرار روشن بگذارید، بنابراین عقب نشینی آنها بر موقعیت سایر واحدها برای محاصره تأثیر نمی گذارد.

واحدهای مستقر در اطراف یک شهر برای محاصره

علیرغم مزیت، ارتش های نوپا به ویژه باید تاکتیک های خود را حفظ کنند پیشرفت روشمند از شهری به شهر دیگر، ازدحام یک مرکز شهر در یک زمان. این تا زمانی است که نیروی ستیزه جوی کافی برای محاصره چندین شهر به طور همزمان ایجاد کنید.

به خاطر داشته باشید که باید از جبهه خانگی نیز محافظت کنید، زیرا چنین تاکتیک‌های تهاجمی مطمئناً رهبران شهروندی همسایه شما را دشمن خواهند داشت.

وضع شهر – ایالت ها

تحمیل ارتش یک ایالت شهری برای نبرد

شهرهایی که شما اهل سوزرین هستید، اغلب برای شما به جنگ می‌روند، چه ارتش آن‌ها را تحمیل کنید یا نه. با این حال، شما باید آنها را به منظور کنترل مستقیم بر واحدها وضع کنید. این کار با پرداخت مبلغ یکجا انجام می شود اما به شما امکان دسترسی به تمام واحدهای نظامی را می دهد.

اگر یک واحد شهر-دولت بدون مالیات مرکز شهر رقیب را بدون یگان‌هایی از شهروندی شما که در نبرد کمک می‌کنند ویران می‌کند.، قلمرو رقیب به سادگی از روی نقشه پاک می شود و شما نمی توانید بدون اسکان مجدد منطقه ادعای مالکیت زمین را داشته باشید. اگر می خواهید از این امر اجتناب کنید، سعی کنید با ایالت-شهرها دوست شوید تا بتوانید ارتش آنها را تحمیل کنید.

تسخیر شهر

فتح Rome Civ 6 چگونه یک شهر را تصرف کنیم

پس از عبور از دیوارهای شهر، هدف اصلی ادامه کاهش سلامت شهر و مانور دادن نیروهای غوغا به مرکز شهر است.

این واحد غوغا باید به طور فیزیکی مرکز شهر را اشغال کند پس از اتمام کامل سلامت شهر برای فتح رسمی یک شهر.

یگان های برد به همراه تجهیزات محاصره و ماشین آلات بمباران، تنها می توانند به آسیب رساندن به شهر و پدافند آن کمک کنند.

هنگامی که به طور رسمی توسط یکی از واحدهای غوغا اشغال شود، مرزهای شهر رنگ ملی شهروندی شما را به خود می گیرد و به شما این امکان را می دهد که یکی از آنها را انتخاب کنید. شهر را نگه دارید یا ویران کنید. Razing مرزهای شهر را از بین می‌برد و تمام ساختمان‌های داخل قلمرو را ویران می‌کند، در حالی که ادعا می‌کنید شهر به عنوان متعلق به شماست که مرز را حفظ می‌کند و تمام کاشی‌های داخل تحت دامنه شما قرار می‌گیرند.

با پیشرفت تمدن ها در طول اعصار، تجهیزات محاصره تکامل می یابد و تسلیحات جدیدی هم برای دفاع و هم برای حمله اختراع می شود. اما علیرغم پیشرفت های تکنولوژیک، تاکتیک های فتح یکسان باقی می مانند: یک ارتش بزرگ و متعادل بسازید، دیوارهای شهر را بشکنید و مرکز شهر را اشغال کنید.

اگر شهر شما فتح شود چه اتفاقی می افتد؟

تمدن 6 مقدونیه شکست خورد

سایر سیوها نیز می توانند شهرهای شما را فتح کنند، اما این ایده آل نیست. در بیشتر موارد، اگر ارتش قوی داشته باشید می توانید با آن مبارزه کنید.

اگر شهروند دشمن موفق شود شهر شما را فتح کند، مال آنها خواهد شد. شما می توانید دوباره به جنگ بروید تا دوباره آن را فتح کنید، اما این را در نظر داشته باشید این می تواند خطرناک باشد، به خصوص اگر جنگ قبلی را به پایان رسانده باشید.

به طور کلی، از دست دادن یک شهر پایان بازی نیست، اما وقتی تمام شهرهای شما فتح شدند، نمی توانید به بازی ادامه دهید و عملاً بازنده می شوید. برای جلوگیری از فتح شهرهای خودتان، حتما دفاع قوی و ارتش قوی دارند. علاوه بر این، توصیه می کنیم شهرهای خود را نسبتاً نزدیک به یکدیگر نگه دارید.

بعدی: Civilization 6: The Best Early Game Strategies

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا