بازی

طرفداران Elden Ring آنچه را که می خواهند در Shadow Of The Erdtree DLC ببینند به اشتراک می گذارند

سلاح‌ها، زره‌ها و خاکستر جنگ‌های بیشتر، همه فقط نوک کوه یخ هستند.


Elden Ring در حال دریافت DLC است. این خبر مربوط به اوایل این هفته بود که Bandai Namco در توییتر این خبر را اعلام کرد. در کنار تایید اینکه DLC در راه است، یک تصویر تیزری منتشر شد که به عقیده بسیاری میکولا سوار بر تورنت در مزرعه گندم، بقایای در حال مرگ Erdtree در دوردست را نشان می داد.


تئوری ها در مورد اینکه DLC در مورد چه چیزی خواهد بود بسیار زیاد است و بسیاری معتقدند که Miquella با توجه به حضور مرکزی آنها در تصویر تیزر، تمرکز اصلی آن است. اما با همه چیزهایی که می دانیم، این می تواند در مورد هر چیزی باشد، که جمع آوری لیست علاقه مندی های خود برای Shadow of the Erdtree را برای Tarnished آسان تر می کند.

مطالب مرتبط: Elden Ring’s Shadow Of The Erdtree نمی تواند با داستان خود از بین برود

در پستی در زیر ردیت Elden Ring، Tarnished مشغول بحث در مورد آنچه می خواهند در DLC آینده ببینند، هستند. در میان این درخواست‌ها، یکی از طولانی‌ترین درخواست‌ها است، و کاربر throwawayredtest آن را به بهترین شکل بیان می‌کند: «می‌دانم که From معمولاً کیفیت را به کمیت با dlc‌های خود ترجیح می‌دهد، اما من واقعاً امیدوارم این یکی طولانی‌تر باشد».

DLC Elden Ring Shadow of the Erdtree

خوشبختانه، Redditor دیگری محاسبه کرد و متوجه شد که بیشتر DLC های Soulsborne حدود 25 تا 30 درصد طول بازی پایه است، و Dark Souls 1 با حدود 15 درصد عرضه می شود. این بدان معناست که Shadow of the Erdtree حدود 15 تا 25 ساعت خواهد بود، بسته به اینکه چقدر در دویدن های خود سریع هستید.

درخواست برتر بعدی، تلاش و پایانی است که بر روی Miquella تمرکز دارد، که با توجه به تصویر تیزر، به نظر می رسد یک شرط کاملا مطمئن باشد. همچنین نظریه ای وجود دارد مبنی بر این که میکولا ممکن است نیروی مرکزی باشد که Tarnished را به Erdtree هدایت می کند تا حلقه Elden را اصلاح کند.

تعداد زیادی از Tarnished وجود دارند که درخواست سلاح و زره می کنند، اما یکی از Tarnished که به وضوح پایان Frenzied Flame را انتخاب کرده است، درخواست سیاهچالی به اندازه کل نقشه Elden Ring می کند که با چیز دیگری به جز Imps پر نشده است. در همین راستا، دیگری در حال درخواست طلسم های Frenzied Flame است. گفتند: ما پنج تا داریم. “من می خواهم در کمترین شش.”

گزینه‌های آرایشی بیشتر نیز یک موضوع رایج هستند، با یک رشته درخواست گزینه‌های بیشتر با موهای بلند، در حالی که دیگری به دنبال ویژگی سفارشی‌سازی زره ​​گسترده است.

اما تعداد زیادی از Tarnished وجود دارند که از داشتن DLC به هر شکلی که باشد خوشحال هستند. Shadow of the Erdtree هنوز تاریخ انتشار ندارد، بنابراین همه ما باید فعلا صبور باشیم.

بعدی: Scars Above می فهمد که بازی با عناصر همیشه سرگرم کننده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا