بازی

بهترین قطعات رشته در Destiny 2، رتبه بندی شده

Destiny 2: Lightfall به نگهبانان اجازه می دهد تا از قدرت Strand بهره ببرند، یک انرژی غیر اتفاقی که جهان را متصل می کند. هنگامی که بر این زیرکلاس Darkness تسلط پیدا کردید، می‌توانید در مسافت‌های بزرگ دست و پنجه نرم کنید، دشمنان را در هوا معلق نگه دارید، یا ارتشی از مینیون‌های انفجاری ایجاد کنید.


مطالب مرتبط: Destiny 2: A Complete Guide To Strand

اما مانند تمام زیر کلاس‌های Destiny، ساخت شما برای عملکرد به شدت به Fragments متکی است. Strand دارای 14 Fragment عالی برای استفاده بازیکنان است، از علاقه مندان به ابزار تا ابزارهای قدرتمند تولید توانایی. در این لیست، ما به بررسی همه Strand Fragment ها و رتبه بندی آنها در برابر یکدیگر خواهیم پرداخت و کارایی آنها را در PvE و PvP نشان خواهیم داد.

گیمر ویدیوی روز

14 رشته حکمت

ریسمان حکمت: شکست دادن اهداف معلق با ضربات نهایی دقیق، یک گوی قدرت ایجاد می کند.

کشتن یک هدف معلق با هد شات، یک گوی قدرت ایجاد می کند و یک خنک کننده هشت ثانیه ای ایجاد می کند. این به تنهایی یک Fragment بد نیست، اما وقتی سایر Strand Fragment های خارق العاده را با این یکی مقایسه می کنید، Thread of Wisdom چیزهای زیادی را باقی می گذارد. راه های زیادی برای ایجاد Orbs of Power وجود دارد که اختصاص یک شکاف Fragment برای تولید گوی ارزش آن را ندارد، به خصوص با توجه به دوره خنک شدن اضافه شده و فقدان پاداش های آماری.

13 موضوع تبدیل

نارنجک انداز تیراندازی Destiny 2 Lightfall Berserker Titan

رشته تبدیل: در حالی که شما ایمیل بافته شده دارید، ضربات نهایی اسلحه یک پیچ و تاب ایجاد می کند. +10 قدرت.

توضیحات این Fragment باعث می‌شود که صدای آن بسیار بهتر از آنچه هست باشد. در حالی که شما تحت تأثیر Woven Mail هستید، سلاح های شما می توانند علاوه بر توانایی های Strand شما، Tangles نیز ایجاد کنند. این اثر انجام می دهد نه به شما این امکان را می دهد که بیش از یک بار در هر 12 ثانیه یک Tangle تخم ریزی کنید.

در اصل، استفاده از این قطعه انعطاف پذیری بیشتری را با تخم ریزی Tangles می دهد. در حالی که این می‌تواند برای ساخت‌های PvP خاص مفید باشد، اکثر بیلدهای Strand مشکلات کمی در ایجاد Tangles دارند. امتیاز آماری آن Thread of Transmutation را به گزینه‌ای برای ساخت‌های PvP خاصی تبدیل می‌کند که به دنبال دستیابی به آمار سه برابری ۱۰۰ هستند، اما جایگاه این Fragment در PvE مورد نیاز نیست.

12 موضوع نهایی

Destiny 2 Titan Finisher

موضوع نهایی: ضربات نهایی نهایی تر Threadling ها را ایجاد می کند. +10 بازیابی.

علیرغم بیان “Threadlings” در توضیحات، Thread of Finality یک Threadling واحد را هنگامی که یک پایانی بر روی یک دشمن PvE انجام می دهید ایجاد می کند. Threadling مانند سایر مینیون‌های Strand رفتار می‌کند و قبل از منفجر شدن برای آسیب متوسط، به یک هدف هجوم می‌آورد.

این به هیچ وجه Fragment بدی نیست، اما هزینه فرصت استفاده از Thread of Finality نسبت به سایر Strand Fragment ها برای اکثر بیلدها ارزشش را ندارد. از آنجایی که نمی توانید فینیشرها را روی Guardians مخالف اجرا کنید، تنها استفاده از این Fragment در PvP برای تقویت بازیابی شما است.

11 موضوع خشم

Destiny 2 Broodweaver Warlock With Strand

موضوع خشم: آسیب رساندن به اهداف با Tangle انرژی غوغا می دهد. -10 قدرت

ضربه زدن به دشمن با یک Tangle تقریباً ده درصد انرژی غوغا می دهد که متاثر از تعداد دشمنانی است که ضربه می زنید. این از نظر تئوری عالی به نظر می رسد، با این حال اگر شما Tangle را با سلاح خود منفجر کنید، Thread of Fury کار نمی کند. برای دریافت انرژی باید Tangle را پرتاب کنید.

می‌توانید با استفاده از Untangler Artifact غیرفعال از آن عبور کنید، اگرچه پس از پایان Season of Defiance، این اثر حذف خواهد شد. بدون در نظر گرفتن غیرفعال های Artifact، این Fragment فقط برای ساخت های Strand که اغلب از Tangles به عنوان نقاط متحرک استفاده می کنند مفید است. برای ساخت‌هایی که می‌خواهند تانگل‌های ثابت را منفجر کنند – به طور عمده Broodweavers و Berserkers – Thread of Fury ارزش استفاده ندارد.

10 موضوع انزوا

بازی Destiny 2 Strand Fireteam Fighting Tormentor.

موضوع انزوا: فرود سریع ضربه های دقیق، یک انفجار قطع کننده از هدف ساطع می کند.

ضربات دقیق متوالی باعث می شود که هدف موجی از انرژی Strand را آزاد کند و خروجی آسیب هدف را برای چند ثانیه آینده کاهش دهد. این دیباف می‌تواند برای کاهش آسیب خروجی یک رئیس در فعالیت‌های PvE پایانی فوق‌العاده باشد، اما این تنها موقعیتی است که این Fragment واقعاً می‌درخشد.

مطالب مرتبط: Destiny 2: Every Solar Fragment، از بدترین تا بهترین رتبه بندی شده است

برای اکثر محتوای PvE، می‌توانید به همین راحتی هدف را از طریق توانایی کلاس یا Shackle Granades خود به حالت تعلیق درآورید. بازیکنان PvP می‌توانند تا حدودی از این کار استفاده کنند، اگر تیم دشمن با هم پرسه می‌زند، اما انتظار نداشته باشید که اغلب این اتفاق بیفتد، مگر اینکه دقت کاملی داشته باشید. این Fragment را برای GM Nightfalls و Master Raids دست کم نگیرید، اما بیشتر فعالیت‌ها آنقدر سخت نیستند که بتوان از Thread of Isolation استفاده کرد.

9 موضوع تولد دوباره

Arm Sidearm هشدار نهایی Destiny 2 Lightfall

موضوع تولد دوباره: ضربات نهایی اسلحه Strand شانس ایجاد Threadling را دارد.

شکست دادن سه دشمن یا دو نگهبان با یک اسلحه Strand باعث ایجاد یک Threadling می شود که قبل از انفجار به دنبال یک هدف نزدیک است. این یک راه عالی برای دادن پتانسیل پاکسازی اضافی به سلاح های Strand در محتوای PvE است. برای PvP، Thread of Rebirth برای اعمال فشار بر روی تیم دشمن و دریافت آسان کشتن های پاکسازی قوی است.

Broodweaver Warlocks از این Fragment استفاده زیادی می‌کند، زیرا Threadling‌های آن‌ها می‌توانند روی بدنشان قرار بگیرند. در مورد سایر کلاس‌های Strand، Threadrunners و Berserkers ممکن است Thread of Propagation را انتخاب بهتری برای افزایش پتانسیل پاکسازی اضافی سلاح خود بدانند.

8 موضوع تکامل

Warlock Subclass Destiny 2 Strand

موضوع تکامل: Threadlingها دورتر می روند و آسیب بیشتری وارد می کنند. +10 عقل.

Thread of Evolution برای همه بیلدهای Threadling اجباری است. این باعث می شود Threadling های شما بسیار قابل اعتمادتر باشند، و باعث می شود آنها بسیار سریع تر حرکت کنند و تقریباً 25 درصد آسیب بیشتری وارد کنند. در حالی که این پاداش آسیب مطمئناً خوب است، قدرت واقعی این Fragment سرعت حرکت افزایش یافته Threadlings شما است.

Threadling‌های سریع‌تر ردیابی اهداف را برای آن‌ها آسان‌تر می‌کند یا اگر هیچ دشمنی در نزدیکی شما نیست، روی شما نشسته باشد – با فرض اینکه شما یک Broodweaver هستید. هر ساخت Threadling به Thread of Evolution مجهز است. برای همه افراد دیگر، می توانید با خیال راحت این قطعه را نادیده بگیرید.

7 موضوع صحافی

Destiny 2 Strand Hunter

موضوع صحافی: ضربات فوق نهایی یک انفجار معلق از هدف ساطع می کند. +10 انعطاف پذیری.

Thread of Binding یک قطعه فریبنده قدرتمند است. هر زمان که Super شما هدفی را می کشد، جسد آن دشمن موجی از انرژی Strand را آزاد می کند که تمام اهداف گرفتار شده در شعاع انفجار را معلق می کند. این انفجار قابل مقایسه با نارنجک زنجیری است، خنک کننده ندارد و هشت ثانیه طول می کشد.

در حالی که به خصوص برای Broodweaver’s Super مفید نیست، این Fragment برای Threadrunners و Berserkers باورنکردنی است. هم Silkstrike و هم Bladefury می‌توانند با این فرگمنت انبوهی از دشمنان را مبهوت کنند و با دشمنان سرسختی مانند Wyverns و حتی Champions مقابله کنند. اگر در ساخت خود جایی برای یک قطعه یدکی دارید، Thread of Binding یک انتخاب عالی است. همچنین انعطاف‌پذیری شما را تقویت می‌کند و این گزینه را برای PvP نیز انتخاب می‌کند.

6 موضوع انتشار

Destiny 2 Berserker Titan در Bladefury Super

موضوع انتشار: ضربات نهایی غوغاهای قدرتمند به شما سلاح های Strand را می دهد.

پس از کشتن با توانایی غوغا، سلاح‌های Strand شما برای ده ثانیه آینده، پرتابه‌های Unravel را بر روی دشمنان آسیب‌رسان آزاد می‌کنند. این اثر به خودی خود آسیب زیادی وارد نمی‌کند، اما Unraveling Rounds می‌تواند پتانسیل پاکسازی اضافی سلاح Strand شما را زمانی که آن پرتابه‌ها هر هدف را آلوده کنند، تا حد زیادی بهبود بخشد.

یک سلاح شلیک سریع با Unraveling Rounds می تواند آسیب جدی به جمعیت متراکم محتوای PvE وارد کند. بهترین بخش این است که غوغاهای گریپ نیز می توانند این امتیاز را ایجاد کنند و با ساخت مناسب، Unraveling Rounds شما را به زمان دائمی نزدیک می کند. در حالی که یک انتخاب خاص برای PvP است، Thread of Propagation یک انتخاب عالی برای تمام ساخت‌های PvE است که قصد استفاده از سلاح‌های Strand را دارند.

5 موضوع تداوم

Destiny 2 Vex Goblins Suspended By Strand

موضوع تداوم: اثرات تعلیق، باز کردن، و قطع اعمال شده بر روی اهداف مدت زمان افزایش یافته است. +10 قدرت.

همه Debuff های Strand شما با این Fragment مجهز شده، هم در PvE و هم PvP 50 درصد بیشتر دوام می آورند. در حالی که Sever و Unravel از این Fragment سود زیادی نمی برند، Suspend یک ابزار قدرتمند CC است که افزایش مدت زمان آن چیزی کمتر از S-tier نیست.

مطالب مرتبط: Destiny 2: A Complete Guide To Stasis

Suspend به طور کامل دشمنان PvE را غیرفعال می کند و نگهبانان مخالف را بسیار کمتر زیرک می کند. تمدید این دباف می‌تواند پیروزی در مبارزات اسلحه‌ای سخت را در جایی که تعداد شما بیشتر است، آسان‌تر کند. همچنین دارای یک stat buff است که این را به انعطاف پذیرترین Fragment در دسترس برای Strand تبدیل می کند. اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را اجرا کنید، Thread of Continuity همیشه انتخاب خوبی است.

4 موضوع صعود

Destiny 2 Lightfall Threadrunner

موضوع صعود: فعال کردن توانایی نارنجک، اسلحه مجهز شما را دوباره پر می کند و برای مدت کوتاهی اثربخشی و جابجایی هوابرد را به ارمغان می آورد. +10 تحرک

Thread of Ascent برای Threadrunners ساخته شد. هنگامی که توانایی نارنجک خود را فعال می کنید، فوراً سلاح فعلی خود را مجدداً بارگیری می کنید و به مدت 15 ثانیه یک هوادار به دست می آورید، که اثربخشی هوابرد +20 و افزایش قابل توجهی در هندلینگ ایجاد می کند. در توضیحات Fragment ذکر نشده است، این بوف همچنین سرعت بارگیری مجدد سلاح شما را افزایش می دهد.

استفاده واقعی از این Fragment دور زدن بارگذاری مجدد برای فازهای کوتاه DPS در حملات و سیاه چال ها است. شکارچیان می‌توانند از Widow’s Silk برای ایجاد یک نقطه تقابل با نارنجک Grapple خود استفاده کنند. با Grapple خود روی آن بچسبید تا فوراً اسلحه خود را بارگیری مجدد کنید. و تا زمانی که دست و پنجه نرم خود را لغو کنید، هیچ انرژی مصرف نخواهد کرد. به سادگی دست و پنجه نرم کنید، سلاح خود را شلیک کنید و تکرار کنید. وقتی با این استراتژی راحت شوید، دیگر هرگز بارگیری مجدد نخواهید کرد.

3 موضوع ذهن

Destiny 2 Lightfall Hunter Strand

موضوع ذهن: شکست دادن اهداف معلق انرژی توانایی کلاس را می دهد.

هر هدف معلقی که می‌کشید تقریباً ده درصد انرژی توانایی کلاسی را به شما می‌دهد. این در نگاه اول کم رنگ به نظر می رسد، اما این Fragment واقعاً رنگ واقعی خود را هنگامی که شروع به بررسی جنبه ها می کنید نشان می دهد. هر کلاس روشی برای تعلیق اهداف دارد که دو مورد از آنها به توانایی کلاس آنها بستگی دارد:

  • Threadrunner ها از توانایی کلاس خود برای تعلیق اهداف استفاده می کنند.

  • دیوانگان از توانایی طبقاتی خود برای تعلیق اهداف استفاده می کنند.

  • Broodweavers می‌توانند از Shackle Granades برای تعلیق اهداف از طریق کشتن استفاده کنند.

Threadrunners و Berserkers با استفاده درست از کیت های مربوطه خود فرصت های بیشتری برای تعلیق اهداف بدست می آورند و Broodweaver می تواند تنها با کشتن دشمنان، قابلیت Rift خود را به طرز عجیبی آپتایم کند. به طور کلی، Thread of Mind یک Fragment فوق العاده برای افزایش قابلیت آپ تایم تمام کلاس ها است.

2 موضوع Warding

Destiny 2 Lightfall Berserker Titan Fighting Vex

موضوع نگهبانی: برداشتن یک گوی قدرت به ایمیل بافته شده کمک می کند. -10 تاب آوری.

Woven Mail چسبی است که Strand را در کنار هم نگه می دارد، حداقل در مورد محتوای PvE آخر بازی. Woven Mail قوی‌ترین DR در این بازی است که در حین فعال بودن، مقاومت عظیم 60 درصدی در برابر آسیب (25 درصد در PvP) ارائه می‌کند. دسترسی به این افکت معمولاً مستلزم یک Berserker در تیم شما است، اما به لطف Thread of Warding، می‌توانید با برخی از ساخت‌وسازهای اولیه، تایم تقریباً دائمی Woven Mail داشته باشید.

ایجاد Orbs of Power هرگز در Destiny 2 آسان نبوده است، تا حد زیادی به لطف اصلاحات اساسی که با Lightfall راه اندازی شد. قابلیت کشتن، کشتن سلاح، و ضربات فوق‌العاده نهایی همگی می‌توانند گوی‌های قدرت را ایجاد کنند که این اثر را ایجاد می‌کنند و شما را در مدت ده ثانیه آن عملا غیرقابل کشتن می‌کنند. حتی اگر بتوانید راهی برای تولید مداوم Orbs of Power پیدا کنید، در Crucible نیز عالی است. اگر قبلاً Woven Mail را از منبع دیگری دریافت نکرده‌اید، Thread of Warding برای همه ساخت‌های Strand ضروری است.

1 موضوع نسل

Destiny 2 Strand

موضوع نسل: وارد کردن آسیب باعث تولید انرژی نارنجک می شود. -10 نظم و انضباط

Thread of Generation ممکن است قوی ترین Fragment باشد که در تاریخ Destiny معرفی شده است. وارد کردن هرگونه آسیب، صرف نظر از منبع، بخش کوچکی از انرژی نارنجک را به همراه خواهد داشت. این عملکرد مشابه انرژی فوق‌العاده است و به منابع سریع و ثابت آسیب با کاهش‌های سریع توانایی پاداش می‌دهد.

به همان اندازه که Woven Mail ممکن است عالی باشد، هیچ چیز نمی تواند از عرضه بی نهایت نارنجک یا Grapple استفاده کند. بهترین بخش این است که این Fragment واقعاً از سلاح‌های پاکسازی افزودنی قوی مانند Osteo Striga و Machine Guns بهره می‌برد. چند گلوله Osteo Striga را به میان جمعیت شلیک کنید و انرژی نارنجک خود را تماشا کنید. این به تنهایی سرد کردن‌های طولانی Grapple را برطرف می‌کند، به شما امکان می‌دهد Shackle Granades را اسپم کنید، و به Broodweavers راهی آسان برای ایجاد Threadlings می‌دهد. هیچ قطعه ای نمی تواند آن را بالا ببرد.

بعدی: Destiny 2: چگونه به سرعت به حداکثر سطح قدرت برسیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا