بازی

بهترین حالت های شخصیت در Fallout 4

نکات برجسته

  • می‌توانید تجربه خلق کاراکتر خود را در Fallout 4 با مدهایی که گزینه‌های شما را افزایش داده و گسترش می‌دهند، بهبود ببخشید.

  • مدهایی وجود دارند که گزینه‌های موی بی‌پایانی را برای ظاهر شخصیت‌های متنوع اضافه می‌کنند (آره، برای اینکه در دوران پسا آخرالزمان بهترین ظاهر را داشته باشید).

  • همچنین مدهایی وجود دارد که بافت ها و طرح بندی منوها را که قبلاً در بازی گنجانده شده بود، بهبود می بخشد.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

Fallout 4 یک تجربه شخصی سازی شخصیت منحصر به فرد دارد. با گزینه های سفارشی سازی بازی، ایجاد شخصیت عالی برای عبور از زمین های بایر آسان است. از زخم ها و لک ها گرفته تا کوتاهی موی ناهموار، می توانید یک سرگردان خطرناک در سرزمین های بایر بسازید.

مربوط

۷ شخصیتی که همه در بازی‌های بتسدا خلق می‌کنند

همه ما حداقل یکی از این ها را بازی کرده ایم.

متأسفانه، گزینه‌های زیادی به جز اینکه کسی به نظر برسد که متعلق به سرزمین‌های بد است، وجود ندارد. تعداد محدودی مدل موی تمیز و شیک وجود دارد، مخصوصاً برای شخصیتی که قبل از جنگ بزرگ زندگی می‌کرده است، و گزینه‌های شما برای ویژگی‌های صورت بیشتر بر اساس حالات است. این لیست به بررسی حالت هایی می پردازد که تجربه خلق شخصیت را بهبود می بخشند و در عین حال برخی از گیم پلی کلی را بهبود می بخشند.

مد LooksMenu به طور کامل رابط کاربری را در حین ایجاد کاراکتر تغییر می دهد. منوی آزاردهنده‌ای که گزینه‌ها را در نوار عجیبی که به سختی می‌توان به آن پیمایش کرد، ارائه می‌شود، از بین رفته است. اکنون، گزینه های شما در یک منوی تمیز در سمت راست صفحه قرار دارند. این یک راه بسیار منظم برای خلق شخصیت شما است و به سرعت بخشیدن به روند کمک می کند.

این مد همچنین به شما امکان می دهد تنظیمات از پیش تعیین شده را ایجاد و ذخیره کنید. اگر شخصیتی را طراحی می کنید که به طور خاص به آن وابسته شده اید، می توانید آن را برای بازی های بعدی ذخیره کنید. LooksMenu در سازماندهی مدهای اضافی که گزینه های سفارشی سازی را اضافه می کنند، به خوبی کار می کند.

7 کاهش های مشترک المنافع

مد Commonwealth Cuts گزینه‌های متنوعی برای مو به بازی شما اضافه می‌کند. اگر از انتخاب های محدود موهای کوتاه تا متوسط ​​خسته شده اید، این مد موارد بیشتری را اضافه می کند. انتخاب ها بی پایان هستند. موهای بلند، موهای گره خورده، کلاه، لوازم جانبی، چند مورد.

این مد یک انتخاب عالی برای ایجاد شخصیت های مختلف در بازی های متعدد است. تمام طرح‌های مو برای هر بازمانده‌ای که می‌خواهید بسازید و در زمین‌های بایر بگذرانید، شامل می‌شود. در حالی که گرافیک مود دقیقاً با نسخه اصلی مطابقت ندارد، اما افزوده‌ای قابل تحسین برای خلق شخصیت‌های متنوع است.

6 کوله پشتی های مشترک المنافع

درک اینکه چگونه همه آن آشغال هایی را که در سفرهای خود در کشورهای مشترک المنافع جمع آوری کرده اید، حمل می کنید، سخت است. لباس شما ممکن است جیب های عمیقی برای فراوانی ضایعات داشته باشد، اما واقع بینانه ترین نیست.

مربوط

7 بهترین روش اشتباه برای بازی Fallout 4

با کمی تخیل، می‌توانید Fallout 4 را به گونه‌ای بازی کنید که توسعه‌دهندگان آرزوی آن را نداشته‌اند.

Backpacks Of The Commonwealth مدی است که کیف های مختلفی را برای تجهیز و حمل اضافه می کند. این کیسه‌ها با در اختیار گذاشتن مکانی برای ذخیره هر چیزی که در بیابان جمع‌آوری می‌کنید، گیم‌پلی را فراگیرتر می‌کنند. مجموعه‌ای از کیف‌ها برای ایجاد و جمع‌آوری وجود دارد، بنابراین می‌توانید آن‌ها را کاملاً با هر لباسی هماهنگ کنید.

5 نسخه Fallout چشمان زیبایی

ماد Eyes Of Beauty بافت چشم ها را در Fallout 4 به طور کامل با وضوح بالاتر تنظیم می کند. این مد، بافت هایی را برای تنوع گسترده ای از گرافیک های چشمی با کیفیت بالاتر ایجاد و اضافه می کند. همچنین می توانید مژه ها را تنظیم کنید تا گزینه های خلاقانه خود را افزایش دهید.

این مد همچنین ویژگی‌های متنوعی مانند هتروکرومی و چشم‌های مبتلا به نابینایی را اضافه می‌کند. اگر از ایجاد یک داستان منحصر به فرد برای شخصیت خود لذت می برید، این گزینه ها می توانند بازی شما را بهبود بخشند. این مد نگاه هر شخصیت در Commonwealth را تغییر می دهد، بنابراین هنگام تنظیم تنظیمات مراقب باشید.

4 مدل موی بسیار بیشتر

مدهای Lots More Hairstyles دو مدل موی مجزا برای شخصیت‌های مرد و زن هستند. هر مد بیش از 100 مدل موی مختلف را برای انتخاب اضافه می کند. این مدل موها برای دنیای پسا آخرالزمانی که در آن زندگی خواهید کرد واقع بینانه تر هستند، بنابراین می توانید با موفقیت زندگی بازمانده را تجربه کنید.

بهترین چیز در مورد این مدها تعداد زیاد سبک های اضافی است. اگرچه ممکن است طاقت فرسا باشد، دریای گزینه ها بی پایان است. اگر در طول بازی از یک مدل مو خسته شدید، برای تغییر سریع به شهر الماس بروید.

3 موهای صورت بسیار بیشتر

موهای صورت Fallout 4 کم رنگ است، که می تواند در هنگام خلق شخصیت خود کمی آزاردهنده باشد. بسیاری از گزینه‌ها کمی بیش از حد منحصربه‌فرد هستند و ممکن است به شما کمکی نکنند که ظاهر ناهمواری را که برای آن تلاش می‌کنید نشان دهید.

تعداد زیادی موی صورت گزینه‌های موهای صورت را افزایش می‌دهد، بنابراین می‌توانید مطابقت کامل را پیدا کنید. طرح موهای صورت به خوبی با گزینه های وانیلی مطابقت دارد، همانطور که همه مدل های موی Recluse انجام می دهند. این مد ساختن بازمانده ایده آل خود را برای مبارزه برای زندگی و بهداشت عمومی بسیار آسان تر می کند.

2 بافت چهره واقعی HD 2K

در حالی که این مد ویژگی‌های اضافی را برای شما ایجاد نمی‌کند تا در حین خلق کاراکتر انتخاب کنید، اما بافت‌های صورت موجود را بهبود می‌بخشد. دانستن اینکه کدام بافت پوست را انتخاب کنید ممکن است دشوار باشد. بسیاری از آنها شبیه به هم به نظر می رسند، بنابراین انتخاب چندان تاثیرگذار به نظر نمی رسد.

استفاده از حالت Face Textures بدون از بین بردن واقع گرایی، پوسته های فعلی را کاملا بازسازی می کند. بسیاری از حالت‌های صورت، بافت‌های غیرواقعی پوست ایجاد می‌کنند، بنابراین اگر می‌خواهید احساس سرزمین بایر را حفظ کنید، این مد انتخاب خوبی است. متأسفانه، این مد با بسیاری از مدهای دیگر بافت چهره سازگار نیست، بنابراین اگر تصمیم به اجرای آن دارید، این را در نظر داشته باشید.

1 Armorsmith Extended

یکی از جنبه‌های آزاردهنده Fallout 4 این است که نمی‌توانید لباس‌های زیبا زیر زره خود بپوشید. ممکن است در سفرهایتان یک لباس زیبا یا یک کت و شلوار هوشمند پیدا کنید، اما بدون زره بی فایده هستند، مگر اینکه از خون تزئینی خوشتان بیاید.

Armorsmith Extended به شما امکان می دهد هر لباسی را که می خواهید بپوشید و در عین حال به شما امکان می دهد با زره از خود محافظت کنید. این مد برای جلوگیری از قطع شدن، زره و لباس را دوباره تنظیم می‌کند، اما آیا واقعاً یک بازی Bethesda است اگر کمی بریده شدن وجود نداشته باشد؟ اگر برای تنها بازمانده خود به زیبایی شناسی بر دفاع اهمیت می دهید، حداقل اکنون این فرصت را دارید که آنها را زره پوش نگه دارید.

بعد

10 بهترین افکت افسانه ای در Fallout 4

این افکت های افسانه ای به نام خود در Fallout 4 عمل می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا