بازی

طرفداران Fallout در مورد بی فایده ترین آیتم های سری بحث می کنند

شما به من می گویید این بطری نوکاکولا و پی بی ارزش است؟


از زمان معرفی بیس‌بیلدینگ در Fallout 4 و Fallout 76، تقریباً هر آیتم در بازی‌ها دارای ارزشی بوده است. چه یک قطعه ماشین آلات خراب یا یک نقش ارزنده نوار چسب، همه چیز را می توان برای مواد گرانبهایی که می توانید برای ساختن شهرک استفاده کنید، از بین ببرید. همانطور که گفته شد، هنوز مواردی وجود دارند که به قدری بی فایده هستند، آنقدر کاملاً بی معنی هستند که نمی توانید تعجب کنید که اصلاً چرا آنها را در بازی قرار داده اند.


طرفداران Fallout در مورد موارد مورد علاقه خود در subreddit بازی صحبت می کنند، از u/TheCrowsNestTV شروع می کنند که معتقد است موارد بسیار کمی در Fallout 4 به اندازه نسخه Wasteland Survival Guide که شما را به شهر الماس هدایت می کند بی فایده است. از منظر علم و دانش، احتمالاً مجله بسیار مفیدی است. با این حال، تمام کاری که مجله برای بازیکن انجام می‌دهد، اضافه کردن نشانگر شهر الماس بر روی نقشه کوچک است، مکانی که اگر تلاش اصلی را برای چند ساعت انجام دهید، احتمالاً قبلاً آن را پیدا کرده‌اید.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: این بازی Fallout New Vegas Mod باعث می شود اگر یک ضربه بزنید منفجر شوید

به نظر می رسد که سری Fallout دارای تاریخچه ای کاملاً بی فایده است. بسیاری دیگر از کاربران به این نکته اشاره می کنند که حداقل می توانید مجله را با حجم مناسبی از کلاه ها بفروشید، چیزی که نمی توان با یک آیتم عجیب و غریب از Fallout 2 که u/number__ten به آن اشاره می کند، انجام داد. پرز جیبی چیزی است که تنها چهار شخصیت در کل بازی بر روی خود حمل می کنند و هنگامی که واقعاً آن را پیدا کردید، به سرعت متوجه می شوید که کاملاً بی ارزش است. حداقل شما مایعات بدن کسی را نگه ندارید.

در ترکیبی عالی از منزجر کننده و بی ارزش، آیتمی در Fallout Tactics وجود دارد که توسط u/Mr-Fleshcage ذکر شده است که احتمالاً نباید به آن نزدیک شوید. بطری‌های زرد نوکا کولا که بازیکنان می‌توانند پیدا کنند، دقیقاً مملو از چیزی است که به نظر می‌رسد، «اختراعی» که شخصیتی به نام Roshambo با ادرار کردن در بطری‌های موجود نوکا کولا به آن دست یافت. ناخالص

بعدی: Destiny 2: Good Riddance Match Game, I’ll Miss You

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا