بازی

ریل ستاره ای هنکای باعث کاهش ساییدگی می شود و من آن را دوست دارم

Honkai: Star Rail نسبت به پیشینیان خود معشوقه ظالم‌تری نسبت به سنگ‌زنی‌ها نشان داده است. هویوورس عناصر Genshin Impact و Honkai Impact 3 را در یک RPG جدید گاچا ترکیب کرده است که شامل یک قطار فضایی، یک مرغ بزرگ که دشمنان را له می‌کند و حتی غیرمنتظره‌تر از آن، مبارزات نوبتی است.


هنگامی که ما برای اولین بار متوجه شدیم که Star Rail از یک سیستم جنگی مبتنی بر نوبت استفاده می کند، بسیاری شک داشتند. با این حال، افزودن یک عملکرد نبرد خودکار به این معنی است که Honkai: Star Rail به میزان قابل توجهی از خرد کردن مواد اجتناب‌ناپذیری که با بازی‌هایی از این نوع ارائه می‌شود، کاهش می‌دهد، و من کاملاً برای آن اینجا هستم.

مطالب مرتبط: Honkai: تبلیغات TikTok Star Rail به سختی به سمت بحران متمایل می شوند

جدا از سیستم گاچا، که همیشه برای خشک کردن حساب بانکی شما با هر بنر جدید طراحی شده بود، رایج‌ترین شکایت در مورد بازی‌هایی مانند Genshin و Honkai، کاهش زمان زیادی برای خرد کردن دامنه‌های مختلف است. طیف وسیعی از مواد برای تسطیح شخصیت‌ها، سلاح‌ها، زره‌ها و استعدادها – یا در مورد Star Rail، مخروط‌های سبک، آثار و آثار مورد نیاز است. Genshin Impact حتی یک سینک زمان اضافی اضافه کرد زیرا همه مواد مورد نیاز شما هر روز در دسترس نیستند. خیلی آزار دهنده است. من شخصیت های بسیار زیادی در منوی Genshin خود دارم که در سطح غیرقابل استفاده ای از بین می روند، فقط به این دلیل که من نمی توانم با مشکل روبرو شوم.

وقتی صحبت از Star Rail می شود، اولین چیزی که باید در مورد سنگ زنی بدانید این نیست که «در مورد سنگ زنی صحبت نکنید»، بلکه در واقع برعکس است. اگر کسی را می‌شناسید که سوار قطار فضایی شده است، فوراً به او بگویید که چگونه با گزینه نبرد خودکار، کار خود را کمتر کند. سیستم ساده به این معنی است که سنگ زنی برای هر چیزی، اعم از سطوح، تجهیزات یا پیشرفت ها، بسیار آسان تر می شود.

اشتباه نکنید، شما کاملاً آزاد نیستید که ساعت ها در حین afk آسیاب کنید، اما بخش عظیمی از زمان و ورودی مورد نیاز حذف می شود. اگر لازم باشد یک کاراکتر را تراز کنم، می‌توانم روی آن کاراکتر کلیک کنم، سپس موردی را که از آن کم است انتخاب کنم، و یک منوی کشویی خوب به من می‌گوید که دقیقا چگونه و از کجا می‌توانم آن را دریافت کنم. سپس جادو اتفاق می افتد.

اگر چیزی است که بتوانم آن را بسازم یا از آیتم های دیگر تبدیل کنم، می توانم مستقیماً به منوی omni-synthesizer بروم. دیگر سفر به پایتخت برای جستجوی پسری در کنار یک فواره با میز کاردستی وجود ندارد. من می‌توانم همه چیز را از یک منوی ساده فقط با چند کلیک بپزم، کاردستی کنم و تبدیل کنم.

هنکای استار ریل 7 مارس در نبرد

اگر مورد در یکی از دامنه‌ها باشد، چند کلیک من را وارد یک نبرد Calyx، Cavern، Echo of War یا Stagnant Shadow با حزب مورد نظرم می‌کند. هر نوع دامنه به وضوح در منو مشخص شده است، بنابراین شما می‌دانید که کدام نوع آیتم‌ها در هر کدام هستند و همچنین پاداش‌های خاص را نیز می‌دانید. سپس تنها کاری که باید انجام دهم این است که نماد زیبای نبرد خودکار را بزنم و بنشینم و استراحت کنم. بازی کار را انجام خواهد داد و تیم من بدون کمک من با سرعت فوق العاده سریع مبارزه خواهد کرد.

اگر لازم باشد دوباره همان دامنه را اجرا کنم، با یک کلیک کل فرآیند تکرار می شود. من می‌توانم ارز خود را خرج کنم و در عرض چند دقیقه پردازش دامنه خود را به پایان برسانم و بخش بزرگی از زمان لازم برای انجام ماموریت‌های روزانه را از بین ببرم. حتی برای اجرای یک دامنه نیز نیازی به فعال بودن در بازی ندارید، به این معنی که می توانید مبارزه را تنظیم کنید و سپس به آن بازگردید. در واقع، تیم بی باک من در حال حاضر با نگهبانان مبارزه می کند در حالی که من در مورد اینکه چقدر عالی است می نویسم.

خبر بد این است که هنوز یک دروازه پیشرفت در قالب هزینه ارزی برای اجرای دامنه ها وجود دارد، Trailblaze Power، معادل رزین Genshin Impact، و به سرعت تمام می شود. با این حال، این ارز دو مزیت نسبت به رزین دارد. اولین مورد این است که سریع‌تر بازسازی می‌شود و دوم اینکه می‌توانید تعداد محدودی از نبردها را در دامنه‌های Calyx اجرا کنید، به این معنی که می‌توانید با کمتر از 10 قدرت Trailblaze پاداش بگیرید، و آنها به سادگی از نظر هزینه و پاداش افزایش می‌یابند. حداکثر تا شش مبارزه در هر ران.

انفجار دشمنان در اواسط مبارزه هنکای ستاره ریل

ممکن است تعجب کنید که آیا واقعاً در وقت شما صرفه جویی می کند یا خیر، اما اجازه دهید به شما اطمینان دهم که این کار را می کند. در حالی که نبرد خودکار برای ماموریت‌های داستانی غیرفعال است، می‌توانید از آن برای پرواز در نبردهای تصادفی در طول مسیر نیز استفاده کنید. اگر تا به حال Persona 5 را بازی کرده باشید، بهترین احساس را می توان با لحظه ای دانست که به اندازه کافی قدرتمند می شوید و می توانید با ماشین خود در میان Mementos و سایه های insta-kill اجرا کنید و تمام نبردهای آزاردهنده ای را که باید برای رسیدن به رویداد اصلی انجام دهید، از بین ببرید. در حالی که هنوز درو می کند. در این مورد، نبرد همچنان اتفاق می افتد، اما بسیار سریع است و نیازی به هیچ فکری از جانب شما ندارد، چیزی که من همیشه برای آن سپاسگزارم. تا زمانی که شخصیت های شما به طور مناسب برای مبارزه تراز شوند، شما در صدر قرار خواهید گرفت. شما نمی توانید یک رویارویی دشوار را با نبرد خودکار با یک حزب کم قدرت حل کنید، اما می توانید ناامیدی از چند بار تکرار آن را کاهش دهید.

رویکرد Honkai: Star Rail به سنگ‌زنی واقعاً تجربه‌ی RPG من را متحول کرده است و امیدوارم با کاهش بازی‌های روزمره بتوانم راحت‌تر با خط داستانی اصلی همراه شوم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما اکنون شامل گذراندن یک ساعت دویدن یک مبارزه در پنج بار متوالی نمی شود، فقط برای اینکه آخرین شخصیت خود را از سطح 39 به 40 برسانم. حتی برای پاسخ دادن به همه وقت خواهم داشت. آن پیام‌های متنی تصادفی را دوست دارم. نه آنهایی که از هرتا می آیند. وقت ندارم باهاش ​​کار کنم [Automatic reply].

بعدی: ترجمه های غلط Honkai Star Rail در حال لجن زنی است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا