بازی

Horizon Forbidden West اکنون از بازیکنان مبتلا به فوبیا از آب عمیق پشتیبانی می کند

توسعه Horizon Forbidden West’s Burning Shores فردا می آید. این جهان بسیار گسترده ای را به ارمغان می آورد که به آسمان ها و تا اعماق اقیانوس می رسد. به همین دلیل است که Burning Shores فقط بر روی PS5 در دسترس است – PS4 فقط نمی‌توانست با همه این ابرها مقابله کند.


برای آماده شدن برای ورود Burning Shores، Forbidden West به تازگی یک به روز رسانی 13 گیگابایتی دریافت کرده است. علاوه بر برخی موارد فنی پشت صحنه که همه چیز را برای ورود برنامه توسعه آماده می کند، به روز رسانی امروز چندین ویژگی دسترسی جدید نیز اضافه می کند که یکی از آنها با عنوان “حالت تالاسوفوبیا” شناخته می شود.

مطالب مرتبط: برنامه انتشار بازی آوریل مضحک است

تالاسوفوبیا، برای کسانی که تعجب می کنند، ترس از اقیانوس است. این حس وحشت شدیدی است که وقتی به آب های عمیق و غیرقابل درک نگاه می کنید رخ می دهد، ذهن بلافاصله جانوران دریایی عظیمی را به ذهن متبادر می کند که می توانند شما را در یک لقمه بخورند. این ترس است که Subnautica را به یک بازی ترسناک شگفت انگیز تبدیل می کند (با وجود اینکه به عنوان یک بازی بقا به بازار عرضه می شود) و این ترس است که می تواند برخی از افراد را حتی از پا گذاشتن در ساحل باز دارد چه برسد به شنا در اقیانوس.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

در حالی که خنده دار خواهد بود اگر حالت Thalassophobia آب های Forbidden West را عمیق تر، تاریک تر و پر از هیولا کند، اما در واقع کاملا برعکس است. Guerilla در سؤالات متداول Burning Shores می‌نویسد: «این ویژگی با بهبود دید محیطی در زیر آب و به شما این امکان را می‌دهد تا به طور نامحدودی نفس بکشید، علائم تالاسوفوبیا را کاهش می‌دهد».

به طور معمول، بازیکنان برای شنا کردن بدون ترس از غرق شدن باید قفل ماسک غواصی را باز کنند، اما حالت Thalassophobia به شما این امکان را می‌دهد که تا جایی که می‌خواهید عمیق شنا کنید، بدون اینکه نگران نفس کشیدن باشید. یا بیماری رفع فشار، اما تا آنجا که من می دانم، این مکانیکی نبوده است که کسی در بازی های ویدیویی نگران آن باشد. هنوز.

علاوه بر حالت تالاسوفوبیا، به‌روزرسانی امروز تنظیمات کوررنگی، تنظیمات خودکار دوربین، زیرنویس‌های بزرگ‌تر و تغییر کیفیت زندگی را نیز اضافه می‌کند که طرفداران آن را درخواست کرده‌اند: برداشت خودکار! می توانید در منوی Accessibility به این ویژگی های جدید دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که پچ 1.21 انحصاری برای دارندگان PS5 است، بنابراین برای دسترسی به این ویژگی های دسترسی جدید، باید یک کنسول نسل فعلی داشته باشید.

Horizon Forbidden West: Burning Shores در 19 آوریل می‌آید. به یاد داشته باشید، برای دسترسی به Burning Shores در همان جایی که بازی اصلی شروع می‌شود، باید داستان Forbidden West را کامل کرده باشید. نیازی نیست که 100 درصد غرب ممنوعه داشته باشید، اما باید تمام مراحل اصلی داستان تا «تکینگی» را تکمیل کرده باشید.

بعدی: چرا Niantic همان بازی را بارها و بارها می سازد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا