شبکه های اجتماعی

بیت کوین بی حال به دنبال جرقه تابستانی است

زمان پرتنشی است برای بیت کوین سرمایه گذاران. تماشا کردن. صبر کن. اولین حرکت را انجام نده دمدمی مزاج ارز رمزنگاری شدهدر چهار هفته گذشته به‌طور غیرمعمول ساکت بوده و در محدوده 28452 دلار و 25800 دلار است. حتي پايان حماسه سقف بدهي آمريكا كمي در تشديد اشتهاي ريسک كردن انجام داد.

بر اساس گزارش CryptoCompare، شاخص نوسانات بیت کوین نزدیک به 64 است که بسیار پایین تر از قله 116.5 در سال 2023 است که در ژانویه ثبت شد. داده های The Block نشان می دهد که مجموع معاملات روزانه ارزهای دیجیتال – بالای 20 میلیارد دلار در بیشتر سال – در دو هفته گذشته در حدود 10.6 تا 12 میلیارد دلار کاهش یافته است.

نوئل آچسون، اقتصاددانی که به مدت هفت سال بخش کریپتو را ردیابی کرده است، گفت: این داده ها نشان دهنده بی میلی سرمایه گذاران و معامله گران برای گرفتن موقعیت در هر نقطه یا مشتقات است.

این موضوع توسط متیو ولر، رئیس تحقیقات جهانی در این کشور تکرار شد گروه خدمات مالی StoneX. او گفت: «با نگاهی به نمودار بیت کوین، معامله گران منتظر یک فاصله قطعی از سطح 27000 دلار هستند که به صورت مغناطیسی قیمت ها را به طور مداوم به عقب کشیده است.

بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان همچنان بهترین دارایی سال 2023 است، با حدود 62 درصد سود. با این حال، از اوج 31,035 دلار در آوریل، تقریبا 14 درصد کاهش یافته است و معامله گران عصبی را در مورد حرکت بعدی خود حدس می زنند.

آب‌های ساکن در عمق هستند؟
لوک استریجرز، مدیر ارشد بازرگانی در بورس اوراق بهادار می‌گوید: «فقدان چیز جالب نیز جالب است. شوخی خواهد بود.

بر اساس گزارش The Block، نوسانات ضمنی 7 روزه و 30 روزه بیت کوین – انتظار معامله گران گزینه ها از تلاطم قیمت در آینده – پس از رسیدن به اوج 76 و 67 درصدی در ماه مارس، به پایین ترین سطح ژانویه زیر 40 درصد کاهش یافته است.

Strijers افزود: «اگر نوسانات ضمنی به سطوح پایین‌تر سقوط کند، نمی‌تواند خیلی کمتر شود. نوسانات معاملات، خرید گزینه ها در غیاب حرکت قیمت، این چیزی است که مردم ممکن است در این بازار انجام دهند.

به گفته تحلیلگران Bitfinex، موقعیت‌یابی در بازار نشان می‌دهد که حداکثر سطح درد برای انقضای گزینه‌های ژوئن 2023 برای بیت‌کوین در حدود 24000 دلار است که می‌تواند به عنوان سطح حمایت یا مقاومت عمل کند.

آنها گفتند: معامله گران باید برای تلاطم احتمالی بازار و نوسانات کوتاه مدت قیمت در نیمه دوم ماه آماده باشند.

درازمدت، در سال 2024، آنها انتظار دارند که بیت کوین نصف شود – یک تعدیل فنی که نرخ ایجاد سکه های جدید را کاهش می دهد – و انتخابات ایالات متحده نوسانات را افزایش دهد.

گاوها پنهان می شوند
نرخ های تامین مالی، که هزینه نگهداری بیت کوین از طریق معاملات آتی را اندازه گیری می کند، کمتر شده است، که نشان می دهد سرمایه گذاران تمایل کمتری به پرداخت طولانی مدت دارند. آخرین معاملات آن در 0.0098٪ بود، بسیار کمتر از 0.0302٪ مشاهده شده در ماه مارس.

گفت: “بازار صعودی آسان است، زمانی که همه چیز رو به افزایش است.” توماس کرالو، مدیر صندوق سرمایه گذاری رمزارز در Kralow Capital. اما در بازارهایی مانند این است که مردم پول خود را از دست می دهند – به دلیل باورهای نادرست که ما بالاخره در حال تغییر مسیر هستیم، که پیش بینی آن فوق العاده سخت است.

وی افزود: در حال حاضر با کاهش نوسانات، ما چند معامله داریم که در صورت کاهش قیمت بیت کوین به 20000 دلار، می توانیم آنها را پوشش دهیم.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا