بازی

حمله پانیک جوئل در The Last Of Us قبلاً مدید شده است

من وقتی بیش از پنج دقیقه Dead Space را بازی می کنم.


The Last of Us کار بسیار خارق‌العاده‌ای انجام داده است و به ما اجازه می‌دهد تا جنبه‌هایی از شخصیت‌های مورد علاقه‌مان را ببینیم که نتوانستیم در بازی ببینیم. آخرین قسمت به طور خاص نگاهی دقیق‌تر به جنبه آسیب‌پذیر جوئل داشت، زیرا او به دلیل آسیب‌های روحی که در طول زندگی و سفر با الی متحمل شده بود، از حملات پانیک رنج می‌برد.


این فرصتی برای نمایش است تا جنبه حساس خود را کشف کند، با این حال اینترنت بهترین کار را انجام داده است و رنج جوئل را به یک الگوی رفتاری قابل ربط تبدیل کرده است که اگر اخیراً در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید احتمالاً آن را خواهید دید. از سه تصویر تشکیل شده است که هر کدام جوئل را در حالتی متفاوت از هراس نشان می‌دهد و مردم توییتر نمی‌توانند شباهت‌های خود و زندگی روزمره‌شان را ببینند (با تشکر Kotaku).

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: با پشت سر گذاشتن، آیا The Last Of Us جایی برای دو داستان عاشقانه عجیب و غریب دارد؟

مردم از این تصویر برای تمسخر پایان نمایش استفاده می‌کنند، مجبور به ارسال ایمیل هستند، PS VR2 تازه منتشر شده را با تکه‌های دمنده پخش می‌کنند و همه چیز در این بین. این مجموعه ای عالی از عکس های واکنش است که می توانید به راحتی شوخی خود را انجام دهید، که این امر از آنجایی که نمی توانید بدون برخورد با یکی دیگر به مدت دو دقیقه در رسانه های اجتماعی پیمایش کنید، آشکار شده است.

همانطور که گفته شد، چند نفر آنجا هستند بسیار خوشحالم که چگونه The Last of Us به موضوع حملات پانیک نزدیک شده است و چقدر ناگهانی و ظاهراً از هیچ کجا می توانند به وجود بیایند. این یکی دیگر از موضوعات سنگینی است که سریال توانسته است به طور بی عیب و نقص به آن بپردازد، اگرچه باید ببینیم که آیا با اقتباس از داستان رایلی در DLC Left Behind در قسمت بعدی، می تواند به موفقیت خانگی نیز برسد یا خیر. با قضاوت از آنچه تاکنون دیده‌ایم، احتمالاً آن را از پارک خارج خواهد کرد.

بعدی: ورود Blumhouse به بازی ها یک خبر خوب ترسناک است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا