بازی

10 راه حلی که فوراً مانند اژدها بهبود می یابد: ایشین

برای شروع، اجازه دهید این را بگوییم؛ Like A Dragon: Ishin یک بازی عالی است. این مجموعه دارای شخصیت‌های عالی، طرحی خارق‌العاده و احتمالاً بهترین موتور جنگی است که در یک عنوان یاکوزا دیده شده است. به طور خلاصه، هر کاری که شما می خواهید یک عنوان Yakuza انجام دهد را انجام می دهد. متأسفانه، بارهای آشنای زیادی را نیز به همراه دارد.


مطالب مرتبط: بازی هایی که اگر دوست دارید مثل اژدها بازی کنید: ایشین

مسائل موجود برای منصرف کردن ما از توصیه بازی کافی نیست. ایشین فوق العاده است. اما اینها تغییراتی هستند که فکر می کنیم ایشین را به سطح دیگری می برد. و در پایان، تنها چیزی که می خواهیم این است که ایشین بهترین ایشین باشد.

گیمر ویدیوی روز

10 بخش دیگری به زندگی دیگر

ببین ما عشق زندگی دیگر. ما فکر می کنیم یک حالت جانبی عالی است. حتی ممکن است یکی از مینی بازی های برتر مورد علاقه ما در عنوان Yakuza باشد. اما چیزی که کمی آزار دهنده است این است که چقدر سریع همه چیز را به حداکثر می رسانید. ارتقاء عناصر مختلف مزرعه شما صرفاً هزینه زیادی ندارد. و از آنجایی که مزرعه در حال حاضر بسیاری از فضیلت ها را تولید می کند، احتمالاً می توانید مزرعه خود را با حداکثر بازده در کمتر از یک ساعت در حالت کار کنید.

ما نمی‌خواهیم روند پیشرفت کند شود، اما در مورد اینکه اجازه دهیم مزرعه را گسترش دهیم چطور؟ در مورد اینکه به ما توانایی اضافه کردن یک میدان دوم و بزرگتر را بدهید چطور؟ وقتی بدهی هاروکا را پرداخت کردیم، باید بتوانیم اندازه دارایی خود را افزایش دهیم. جهنم، شاید اجازه دهید یک ملک دوم بخریم، حتی! بگذار بهترین زندگی کشاورزی خود را داشته باشیم، ایشین. بیشتر به ما بده!

9 سیستم درجه بندی را تغییر دهید

Like A Dragon Ishin, Combat Guide, گرفتن نمره عالی در Like A Dragon Ishin

ما عاشق توانایی کسب تجربه بیشتر با عملکرد بهتر در نبرد هستیم. ما فکر می کنیم که فوق العاده جالب است. اما روشی که نمره خود را برای حمله، دفاع و تکنیک افزایش می دهید، کمی محدود به نظر می رسد. بهترین مثال در این مورد، درجه تکنیک است. این به طور خاص به توانایی شما برای انجام Heat Actions بستگی دارد. اما در فصل‌های اولیه، گرما را خیلی سریع ایجاد نمی‌کنید و طیف گسترده‌ای از Heat Actions برای استفاده نخواهید داشت. این باعث می شود که به طور منظم آن نمره را در اوایل به دست آورید.

بنابراین، چرا راه های مختلفی برای بهبود نمره تکنیک خود اضافه نکنید؟ شاید جابجایی بین سبک های مختلف و انجام حملات مختلف باعث افزایش امتیاز تکنیک شما شود؟ یا، هی، شاید فرود آمدن تعداد معینی از حملات متمایز غیر مبتنی بر گرما می تواند به افزایش نمره شما کمک کند؟

این موضوع در مورد سایر درجات نیز صادق است. چرا یک بلوک کامل با یک کاتانا در درجه دفاع به حساب نمی آید؟ باز کردن سیستم درجه بندی کمی بیشتر، و اجازه دادن به بازیکنان برای دستیابی به وضعیت “مرگبار” از طریق انواع سبک های بازی، به تشویق خلاقیت بیشتر در مبارزه کمک می کند. مهمتر از آن، بازیکنان اولیه را به دلیل دسترسی نداشتن به افزایش آمار بازی در اواسط تا اواخر تنبیه نمی کند.

8 NPC ها واقعا می توانند از لیفت صورت استفاده کنند

مانند اژدها ایشین، مقایسه ای بین Ryoma و NPC

ببین، متوجه شدیم، وقتی نوبت به شخصیت‌های محوری‌تر می‌رسد، می‌خواهی بهترین پای خود را جلو ببری. اما مرد، تفاوت بین شخصیت‌های کلیدی و NPC‌هایی که با آنها برخورد می‌کنید می‌تواند کمی حیرت‌انگیز باشد. در حالی که ما به این واقعیت احترام می گذاریم که به هر کس تصادفی که در خیابان سرگردان است، رفتاری مشابه با خود ریوما داشته باشیم، بسیار خوب است، اگر به نظر می رسید که NPC ها متعلق به یک بازی هستند.

مطالب مرتبط: بهترین‌ها مثل اژدها: شخصیت‌های ایشین و همتای آن‌ها در سریال یاکوزا

حداقل، ما آرزو می کنیم که بازیکنان بیتی که در جست و جوهای داستانی اصلی درگیر هستند حداقل همیشه خوب به نظر می رسیدند. جفت کردن مدل‌های چهره‌های کلیدی که به طرز شگفت‌انگیزی رندر شده‌اند با چهره‌های اغلب خشن، تقریباً عروسکی، شخصیت‌های کم‌اهمیت‌تر، کمی نگران‌کننده است.

7 استفاده مجدد از آیتم

مانند اژدها ایشین، اقلام شفابخش زیادی در موجودی موجود است

ایشین دارای یک موتور جنگی فوق العاده است که به شما امکان انعطاف پذیری زیادی را می دهد. بازیکنان تمام ابزار مورد نیاز خود را برای ابراز وجود از طریق آن دارند. و سختی سخت مکان مناسبی برای آزمایش توانایی شما برای سازگاری است! این مقدار مناسبی از پس زدن را فراهم می کند و بازیکنان را وادار می کند تا متفکرانه بازی کنند و یاد بگیرند که از نقاط ضعف دشمن خود استفاده کنند. خب، حداقل در ابتدا اینطور است، اما پس از آن موجودی شما گسترش می یابد و به آیتم های شفابخش قدرتمند دسترسی پیدا می کنید.

این مشکل جدیدی برای سریال نیست، اما موضوعی است که کاملاً صادقانه بگویم، باید با آن برخورد کرد. اینکه بتوانید موجودی خود را با اقلام درمانی قوی پر کنید، این برخوردها را بی اهمیت جلوه می دهد. بازیکنان حق انتخاب دارند که عمداً از بهترین استراتژی غفلت کنند یا با استفاده از آن بازی را به دو نیم کنند. که هرگز ایده آل نیست. به سادگی افزودن یک تایمر خنک‌کردن آیتم، این مشکل را فوراً برطرف می‌کند، اما ده‌ها راه وجود دارد که توسعه‌دهندگان می‌توانند به این مشکل بپردازند. ما فقط آرزو می کنیم که آنها این کار را انجام دهند.

6 توانایی انتخاب

مانند اژدها ایشین، در حال تعامل با آکاری

بنابراین، ما یک سیستم اخلاقی کامل که بر داستان اصلی تأثیر بگذارد نمی‌خواهیم. ما نمی خواهیم سه پایان متفاوت که به تصمیم گیری های محوری وابسته باشد. اما آنچه ما خواهد شد مانند توانایی گفتن کمی بیشتر در مورد چگونگی گسترش داستان های فرعی است. برخی از Substories در حال حاضر به ما اجازه می‌دهند که پاسخ‌های احمقانه را انتخاب کنیم، و ما چند گزینه دیالوگ را اینجا و آنجا دریافت می‌کنیم، بنابراین مقدمات از قبل فراهم شده است، اما خوب است که تأثیر معنی‌داری داشته باشیم.

مانند آن دسته از افرادی که می خواستند سگ را غرق کنند زیرا او بیش از حد پارس می کرد. اجازه دهید آنها را به رودخانه بکشیم و ببینیم که آنها چگونه آن را دوست دارند. ایجاد این احساس در زیر استوری ها که با دید ما از ریوما مطابقت دارند، فقط به ما کمک می کند تا به او نزدیکتر شویم. این احساس استقلال تنها می تواند برخی از آن داستان های جانبی را تقویت کند. و لعنتی، ما واقعا می خواهم آن روستاییان سگ تنفر را غرق کنم. فقط پارس می کرد چون تنها بود، ادم های تند و تیز!

5 موتور نبرد می تواند با لمس سریعتر باز شود

ریوما به هوا می‌پرد و تفنگش را پایین می‌اندازد

این یکی دیگر از نکات جالب است، اما در حالی که سبک های Brawler و Wild Dancer احساس خوبی دارند، موضع Gunman بسیار جالب به نظر می رسد، و موضع Swordsman در ابتدا کمی ملایم است. بدیهی است که با بازگشایی توانایی‌های بیشتر، این به سرعت تغییر می‌کند (برای سبک شمشیرزن سریع‌تر از سبک مرد تفنگدار)، اما همچنان این موضع‌گیری‌ها در اوایل محدود به نظر می‌رسد. در حالی که ما احساس پیشرفتی که با موتور جنگی به دست می‌آورید را دوست داریم، آرزو می‌کنیم که بازی زودتر به بازیکن چند توانایی می‌داد تا این حرکت‌ها احساس بهتری داشته باشند.

سبک Gunman می‌توانست از راه‌هایی برای انتقال به آن و خارج از آن، از سبک‌های دیگر، به عنوان مثال، سود زیادی برده باشد. زودتر این گزینه را به بازیکن بدهید، و این می توانست دنیای متفاوتی را ایجاد کند. با این تغییر، حتی اگر موضع مرد مسلح است در ابتدا کمی بی‌طعم است، حداقل کار کردن با آن در ترکیب‌های خود و ارائه مقداری ابزار آسان است.

4 سیستم کتاب مکاشفه ها می تواند از یک بازاندیشی استفاده کند

مانند اژدها ایشین، ریوما لحظه ای الهام می گیرد

اگر Book of Revelations: Strike را دریافت کنید، توضیحات به شما می گوید که از War Cry Counter خود استفاده کنید. خوب، این همان کاری است که ما انجام دادیم. در واقع صدها بار از آن استفاده کردیم. منتظریم تا ریومای ما آن جرقه الهام را احساس کند. لحظه ای که به ظاهر هرگز نیامد. با این حال، در نهایت، ما متوجه شدیم که شما باید دکمه Heat Action را فشار دهید، زمانی که دشمن خود را دفع کردید. آنها به طور تصادفی دور شده بودند، و سپس به سمت شما برگشتند.

بخش بزرگی از چیزی که این را ساخته است بنابراین مشکل این است که ما قبلا یک Heat Action داشتیم که از این موقعیت در دسترس بود. بنابراین، وقتی دکمه Heat Action را فشار می‌دادیم، معمولاً آن دکمه بیرون می‌آمد. مشکل دیگر این است که کتاب مکاشفه عمداً مبهم و مبهم بودن آنقدر مشغول بود که فقط به ما بگوید چگونه این حرکت را یاد بگیریم. کل این وضعیت فوق‌العاده ناامیدکننده بود و می‌توانست از همه آن جلوگیری شود. یک راه حل این است که آنها می توانند دستور دکمه الهام را تغییر دهند تا با دستور Heat Action معمولی متفاوت به نظر برسد. یا هی، فقط توضیحات مفصل تری ارائه دهید. کاری کن که چنین اتفاقی نیفتد. زیرا آن را بمکد زمانی که نمی دانید بازی از شما چه می خواهد.

3 نشان دهید که در هر فصل چند داستان فرعی در دسترس است

مانند اژدها ایشین، ریوما گربه دست و پا چلفتی را تمیز می کند

این می شود چنین یک تغییر خوب اگر شما هم مانند ما هستید، زمان زیادی را صرف تلاش می کنید تا مطمئن شوید همه کارها را در یک فصل انجام داده اید. به خصوص وقتی صحبت از آن زیر استوری های شیرین و شیرین می شود. مسئله این است که می‌توانید در منوی Substories نگاه کنید و ببینید که در یک منطقه چند داستان فرعی بالقوه وجود دارد. اما چیزی که نمی توانید ببینید این است که چه تعداد از آنها واقعا در دسترس هستند. بسیاری از این Substories پس از یک نقطه خاص باز می شوند.

مطالب مرتبط: مثل یک اژدها: ایشین – کارهایی که هر بازیکن انجام می دهد

به عنوان مثال، یک Substory برای جذب یک گربه دست و پا چلفتی در Fishimi وجود دارد، اما این داستان فرعی تا زمانی که قفل بازی جانبی Another Life را باز نکنید، ظاهر نمی شود. اگر صفحه‌ای وجود داشت که می‌توانستیم آن را باز کنیم و به طور خاص به ما بگوید که چه تعداد از زیر استوری‌های بالقوه موجود در آن فصل هنوز کشف نشده‌اند، بسیار عالی خواهد بود. به این ترتیب، ما متوجه می‌شویم که چه زمانی زمان حرکت فرا رسیده است.

2 پس از بازدید از اقلام فروشنده بر روی نقشه نشان دهید

مانند اژدها ایشین، اقلامی برای خرید در مغازه

در اینجا یک ایده رویایی برای شما وجود دارد. آیا عالی نیست اگر وقتی اجناس یک فروشنده را دیدید، بتوانید روی فروشگاه آنها روی نقشه کلیک کنید و همه چیزهایی را که آخرین باری که از آنها بازدید کردید می فروختند، ببینید؟ ما زمان زیادی را صرف سرگردانی بیهوده کرده‌ایم، ناامیدانه سعی کرده‌ایم به یاد بیاوریم که کجا چیزی برای فروش دیده‌ایم. و فروشگاه های لعنتی زیادی وجود دارد. این یک تنظیم عالی کیفیت زندگی خواهد بود.

بدیهی است که شما می توانید همه اینها را به تنهایی با یک قلم و کاغذ پیگیری کنید. اما خوب است اگر بازی به ما کمک کند و این چیزها را برای ما پیگیری کند. بدیهی است که اگر فروشگاهی اقلام جدید دریافت کند، نقشه این را به ما نمی گوید. دلیلی برای ادامه کاوش به ما بدهید. اما حداقل آن را طوری بسازید که ما با هدف کاوش کنیم، نه اینکه بی‌پایان گم شویم، بلکه سعی کنیم به خاطر بیاوریم که عسل لعنتی را از کجا خریده‌ایم.

1 هزار تغییر کوچک برای سرعت بخشیدن به کارها

ریوما مانند اژدها ایشین به آنچه سگش برایش آورده نگاه می کند

می خواستیم با چیزهای کوچک شروع کنیم. هیچ چیز در اینجا ارزش ورود خود را ندارد، زیرا همه اینها مسائل بی اهمیت هستند. با این حال، بازی‌های Yakuza مجموع تجربه‌ای از نوع قطعات آن‌ها هستند، بنابراین طبیعی است که یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این بازی‌ها، همه مسائل کوچکی است که در سراسر جهان پخش شده است.

بیایید با آشپزی شروع کنیم. این یک مینی بازی فوق العاده سرگرم کننده است، اما شما در حال انجام آن هستید زیاد از آن انجام می دهد واقعا باید یک غذا در یک زمان باشد؟ حتی توانایی تهیه سه غذا در یک حرکت صرفه جویی زیادی در زمان خواهد داشت. بعد از اینکه ظرف را چند بار یا چیزی پختید، آن را کاری کنید که می توانید انجام دهید.

همچنین، در مورد چیدن اقلام چطور؟ اگر هر آیتمی را که روی زمین می‌درخشد را بردارید، صدها (اگر نه هزاران) شی را بردارید. و آخرین باری که بازی شما را متوقف می‌کند و قبل از اینکه به شما اجازه ادامه دهد، به شما می‌گوید که چیست (تعجب، احتمالاً یک بلیط جایزه است). آیا آن است واقعا لازم است؟ بازی‌ها برای دهه‌ها به ما این امکان را می‌دهند که بدون اینکه ما را در مسیر خود متوقف کنند، چیزهایی را جمع‌آوری کنیم. جهنم، پس از کتک زدن یک اراذل تصادفی در ایشین، آنها موارد را رها می کنند. و حدس بزنید چه؟ قدم زدن روی موارد گفته شده به طور خودکار آنها را برمی دارد. چقدر راحت!

همچنین، اگر موجودی ما پر است، چرا اجازه ندهیم همچنان چیزهایی بخریم و به انبار خود بفرستیم؟ این بسیار راحت تر از این است که مجبور شوید فروشگاه را ترک کنید، به دنبال زیارتگاه بگردید، وسایل را عوض کنید و سپس دوباره به عقب برگردید. اوه، و به عشق خدا، یک دکمه راه اندازی مجدد سریع برای مینی گیم ها به ما بدهید. اگر ما در حال انجام یک چالش Scarecrow Chatauex هستیم، و زمان بندی بسیار تنگ است، و ما زود به هم می ریزیم، می خواهیم بلافاصله دوباره راه اندازی کنیم. این گزینه را به ما بدهید زمان گرانبهاست، مثل اژدها: ایشین، شما باید کمتر تمایل داشته باشید که بیهوده آن را هدر دهید.

بعدی: Like A Dragon: Ishin – کارهایی که باید بعد از شکست بازی انجام داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا