بازی

Markiplier در حال تبدیل فیلم ترسناک Indie Hit Iron Lung به فیلم است

Markiplier’s احتمالاً یکی از شناخته شده ترین سازندگان YouTube است که بیش از 34 میلیون مشترک جمع آوری کرده است و او را به یکی از تأثیرگذارترین افراد در این پلتفرم تبدیل کرده است. مانند بسیاری از یوتیوب‌برهای مشابه Markiplier، او نام خود را با بازی و واکنش به بازی‌های ترسناک بر سر زبان ها انداخت و تا به امروز هم همینطور است. با این حال، به نظر می رسد که سازنده می خواهد قدرت خود را در تجارت فیلم امتحان کند، زیرا اکنون فاش شده است که او کارگردانی و بازی در یک اقتباس سینمایی از فیلم موفق ترسناک Iron Lung خواهد بود.


اولین بار توسط Deadline گزارش شد (با تشکر Polygon)، ادعا شده است که فیلم در حال حاضر وارد مرحله تولید شده و در آستین، تگزاس در حال فیلمبرداری است. در این عنوان همچنین کارولین رز کاپلان بازیگر فیلم The Plot Against America نقش خواهد داشت و مارکپلیر که فیلمنامه خود را نیز برای این فیلم نوشته است، تامین مالی خواهد شد. جزئیات بیشتر درباره Iron Lung هنوز ناشناخته است، اما Markiplier اخیراً یک تریلر کوتاه در کانال رسمی YouTube خود آپلود کرده است.

مطالب مرتبط: MrBeast فقط یک شخص خوب برای بازدید است

می توانید تریلر تعبیه شده در زیر را تماشا کنید، اما در جزئیات بسیار سبک است. قبل از اینکه به آرامی بچرخد و به یک نسخه اکشن زنده از همان منطقه تبدیل شود، با یک شات از زیردریایی در بازی شروع می شود، در حالی که صدایی از رادیو شنیده می شود. قطعاً همان حال و هوای ترسناکی را که بازی دنبال می‌کند، پخش می‌کند، اما ما باید منتظر جزئیات در مورد یک طرح باشیم. در مورد زمان انتشار، توضیحات زیر تریلر به سادگی بیان می کند که این تریلر به زودی عرضه می شود، بنابراین می تواند برای اواخر سال جاری آماده شود.

اگر این اولین باری است که درباره Iron Lung می شنوید، این بازی در سال 2022 منتشر شد و در بین جمعیت یوتیوب بسیار محبوب بود. بازی در داخل یک زیردریایی به نام Iron Lung اتفاق می‌افتد و شما در جستجوی منابع گرانبها اعماق اقیانوس را کاوش می‌کنید. پنجره در محفظه فلزی قرار گرفته و دریچه به دلیل فشار بسته شده است، بنابراین شما مجبور می شوید به صورت غیرقابل مشاهده حرکت کنید و از محیط اطراف خود عکس بگیرید. با این که یک بازی ترسناک است، این عکس‌ها به طور فزاینده‌ای عجیب‌تر می‌شوند و خود بازی به دلیل فضای تیره و تار و ظالمانه‌اش مورد تحسین قرار گرفت.

هنوز مشخص نیست که چگونه این موضوع به یک فیلم منتقل می شود، اما به نظر می رسد مارکیپلیر این روزها خود را مشغول اقتباس های بازی های ویدیویی کرده است. در حالی که هنوز تایید نشده است، انتظار می‌رود که سازنده در فیلم Five Nights At Freddies نیز حضور داشته باشد که در حال تولید است. در مصاحبه اخیر، مارکیپلیر اظهار داشت که در حال حاضر “نمی تواند چیزی بگوید” در مورد پروژه، که تقریباً بهترین چیز بعدی برای تأیید واقعی است.

بعدی: Horizon Just Can’t Catch A Break

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا