بازی

انیمه جدید پوکمون جایگزین های موشک تیم را نشان می دهد

مجموعه تلویزیونی جدید پوکمون اخیراً فاش کرد که چگونه شرورهای قدیمی سریال، جسی و جیمز از تیم راکت، با دو نفر به نام‌های جیرو و کونیا در انیمه جایگزین خواهند شد. این زوج متعلق به یک سازمان مرموز به نام کاوشگر هستند.


سری جدید پوکمون یک جفت قهرمان به نام‌های لیکو و روی را دنبال می‌کند که جیرو و کونیا به عنوان آدم‌های بد جدید در آن حضور دارند. این دو کاوشگر در کنار دو شخصیت دیگر، فرید و کاپیتان پیکاچو، برای قهرمانان انیمه دردسر ایجاد خواهند کرد.

مطالب مرتبط: Castle Of Cagliostro یک بازی عالی می‌سازد (و به نوعی قبلاً یکی است)

حداقل طبق گفته سیلیکونرا، جیرو و کونیا جای جسی و جیمز خواهند رفت، جیرو توسط ریدون و کونیا توسط گلداک کمک می‌شود. طرفداران و دنبال کنندگان انیمه بدون شک کنجکاو خواهند بود تا ببینند این شرورهای جدید چه تفاوتی با پیشینیان خود دارند و چه نوع دردسرهایی برای لیکو و روی ایجاد خواهند کرد.

اعلام حضور جیرو و کونیا در سری جدید در کنار معرفی شخصیت دیگری به نام گورومین، پخش کننده محبوبی که هویت خود را با پوشیدن کت و شلوار طلسم پنهان می کند، منتشر شد. اینکه دقیقاً چگونه این شخصیت در داستان گسترده تر نمایش قرار می گیرد، باید دید.

انیمه جدید به دنبال خروج شخصیت قدیمی اش، اش کچام و شریک قابل اعتمادش پیکاچو است. قسمت آخر با حضور این شخصیت در حال حاضر قرار است اواخر این هفته در 24 مارس پخش شود. سپس سریال تمرکز خود را بر روی لیکو و روی تغییر خواهد داد. قسمت های پایانی سریال قبلاً در ژاپن پخش شده است و نشان می دهد که آش با براک و میستی دوباره کنار هم قرار می گیرد.

در حالی که مشخص نیست چه زمانی شروران به سریال معرفی خواهند شد، طرفداران سریال از قبل مشتاقانه منتظر آمدن لیکو و روی و البته جیرو و کونیا بودند. با ورود همه این شخصیت های جدید به نمایش، واضح است که پوکمون در مسیرهای هیجان انگیز و جالبی حرکت می کند.

بعدی: درون دنیای پر هرج و مرج از Burrito Speedrunning

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا