بازی

راهنمای فصل 1 برای Castti In Octopath Traveler 2

لینک های سریع

  • فاز سیاه چال: منبع آب
  • فاز رئیس: دورون و ورون

اگر قبلاً این مورد را شنیده اید ما را متوقف کنید – یک قهرمان JRPG دچار فراموشی است. می دانیم، می دانیم. مسافر هشت پا 2 به سختی با مفهومی که داروساز آن، کستی فلورنز است، زمینه جدیدی را ایجاد می کند. آنچه بیش از همه مهم است این است که چگونه چنین داستان هایی ارائه می شود، و خوشبختانه، داستان Castti به طرز شگفت آوری خوب است.


مطالب مرتبط: بررسی Octopath Traveler 2 – Eight Wonderful Tales Well-Told

بخشی از چیزی که باعث می شود داستان کستی به خوبی کار کند این است که علیرغم از دست دادن حافظه اش، او همچنان یک تمرین دهنده ثابت قدم و سرسخت هنرهای شفابخش است. این زن یک جواهر پزشک است، و او این را در همان فصل اول خود نشان می دهد. صحبت از آن، در اینجا راهنمای ما برای Castti فصل اول است.

گیمر ویدیوی روز

فاز “شهر”: کشتی باری

بدیهی است که ما در اینجا بسیار آزادانه از اصطلاح «شهر» استفاده می‌کنیم، اما سعی می‌کنیم راهنمای Octopath Traveler 2 را زیبا و مرتب نگه داریم، بنابراین کشتی باری اکنون به یک شهر تبدیل شده است. بنابراین می رود. پس از سکانس فلاش بک مقدماتی نسبتاً دلخراش و کشف متعاقب آن مرده، زمان آن رسیده است که کنترل زندگی عجیب و غریب جدید خود را به عنوان کستی مبتلا به فراموشی در دست بگیریم. به سرعت با شما آشنا می شوید اکشن مسیر روز Castti، ‘پرسش’، که اساساً یک اسکنر بیوگرافی است که تا زمانی که Castti یک سطح مشخص یا بالاتر باشد کار می کند (سطح بر اساس NPC متفاوت است).

Castti Octopath Traveler 2 در Shipmate پرس و جو کنید

بسیاری از NPC های Octopath Traveler 2 با رازهای عمیق تر و تاریک تر – یا به طور معمول، سرنخ هایی از مکان جوایز عالی – مستلزم این هستند که Castti در واقع یک سطح نسبتاً بالا باشد. اما از آنجایی که این آغاز داستان اوست، و شما برای ادامه راه چاره ای ندارید جز اینکه از Inquire on folks استفاده کنید، البته در اینجا هیچ حداقلی برای صحبت وجود ندارد. به سادگی از همه پرس و جو کنید، صحنه را تماشا کنید و سپس برای بازیابی کیف به پایین بروید. پس از آن، ما به خشکی می رسیم.

بسیاری از عمیق ترین لحظات هیجانی Octopath Traveler 2 ناشی از استفاده از Inquire (یا Path Actions با ماهیت مشابه) برای دسترسی به این تارهای شخصیتی است. همیشه مواظب NPCهایی باشید که هنوز «اسکن» نکرده‌اید، و برای افشای گاه و بی‌گاه پر سر و صدا آماده باشید.

فاز شهر: کانال برین

Castti Octopath Traveler 2 چه شهر شلوغ Canalbrine

به Canalbrine خوش آمدید! ما این مکان را حفاری می کنیم. نیاز به قایق رانی از یک طرف به طرف دیگر یک ترفند طراحی منظم است. چقدر مثبت ونیزی. به هر حال، به استفاده از Inquire on folks ادامه دهید برای درک بیشتر نحوه عملکرد آن. هر وقت چیزی شبیه به “یک آیتم پنهان” در زیر صفحه اطلاعات به دست آمده، مینی نقشه شما با علامت تعجب “!” در مورد مکان این مورد جدید، که اگر آن NPC خاص را اسکن نمی کردید، قابل دسترسی نبود.

وقتی برای ادامه داستان آماده شدید، به سمت شمال غربی بروید تا صحنه ای را ایجاد کنید. بعد از اینکه دوباره کنترل کستی را به دست گرفتید، در مورد اکشن مسیر شبانه او خواهید آموخت. آرام کردن. این Path Action مستلزم آن است که بازیکنان انواع خاصی از دارو را در فهرست موجودی خود داشته باشند. تا زمانی که این کار را انجام دهند، می توانند از آن در NPCها برای بیهوش کردن آنها استفاده کنند. وقتی کسی راه را از در یا معمای مشابهی می بندد، مفید است، زیرا معمولاً چیزی ارزشمند پشت سر آنها وجود دارد. که گفت ما تمایل داریم سایر اقدامات مسیر را که نتیجه یکسانی دارند ترجیح دهیم از آنجایی که داروهای مورد نیاز Soothe همیشه آسان نیست.

کاستی اکتوپات مسافر 2 Canalbrine Scene-1

با این حال، برای اهداف طرح، از Soothe برای کاهش رنج این شخص استفاده کنید. به زودی با زنی به نام آشنا خواهید شد مالایا، که به نظر می رسد تنها فردی در Canalbrine است که مایل به کمک به Casti در تلاش روبه رشد او برای کمک به Canalbrine است. مردم در حال مریض شدن هستند، و چه او تحت تعقیب باشد و چه در غیر این صورت، کستی مصمم به خدمت است.

در نهایت، و با کمک مالایا، Castti آن را استنباط خواهد کرد آب شهر مقصر این بیماری است. ما برای نجات این روز جسارت می کنیم و به نظر می رسد که به تنهایی این کار را انجام خواهیم داد.

فاز سیاه چال: منبع آب

Castti Octopath Traveler 2 در حال حرکت به سمت منبع آب

هنگامی که در صفحه بعدی خارج از شهر قرار گرفتید، در امتداد مسیر به سمت جنوب حرکت کنید. اکنون شروع به برخورد با برخوردهای تصادفی خواهید کرد. توانایی‌های دفاعی کستی به لطف دانش داروسازی او مناسب است، اما خروجی تهاجمی او در ابتدا خیلی عالی نیست.بنابراین شما عمدتاً به سلاح Axe تکیه خواهید کرد – نه اتفاقاً، بسیاری از دشمنان در اینجا نسبت به Axe ضعیف هستند. سعی کنید کمی خارج از Canalbrine سطح خود را بالا ببرید تا زمانی که به اندازه کافی JP برای باز کردن قفل Icicle داشته باشید، که اضافه می کند یخ به انواع آسیب Castti.

در انتهای مسیر وارد تونل شوید. این غار متعلق به Canalbrine است منبع آب. به‌عنوان یک سیاه‌چال فصل اول – و صادقانه بگویم، حتی سیاه‌چال‌های اواخر بازی هم عمدتاً خطی هستند – منبع آب به‌ویژه ساده است، با چند فرورفتگی در گذرگاه برای کشف صندوق‌های گنج. اگر چیزی را از دست دادید، نگران نباشید. آنها هرگز به جایی نخواهند رفت، بنابراین شما می توانید در هر مرحله بعد از آن مراحل خود را دوباره دنبال کنید.

فاز رئیس: دورون و ورون

Castti Octopath Traveler 2 Doron Speaking

در انتهای غار منبع آب، کستی مشکل را کشف می کند – یک جفت موجود خزنده عجیب و غریب که زیاد می گویند “kreeee”. آه، باید می دانستیم. دورون و ورون در کنار هم بسیار خطرناک‌تر از تنها ماندن هستند، بنابراین هدف شما باید این باشد که یکی یا دیگری را با بیشترین سرعت ممکن از بین ببرید و در عین حال سلامت کستی را حفظ کنید.. آنها عاشق تحمیل آن هستند سم زدایی، اما می توانیم از a استفاده کنیم پاک کننده برگ برای مراقبت از آن هر زمان که نیاز باشد. توصیه می‌کنیم هر بار این کار را انجام دهید، زیرا آسیب‌هایی که به شما متحمل می‌شوید به سرعت جمع می‌شود.

Doron ضعیف است یخ و تاریکی و دارای دو شیلد پوینت است، به این معنی که باید دو بار با نقاط ضعف به او ضربه بزنید، قبل از اینکه برای یک چرخش آسیب بزرگی را باز بگذارید. از طرف دیگر، ورون نسبت به تبر، باد و تاریکی ضعیف است، اما به جای دو نقطه، چهار نقطه سپر دارد.. همینطور، ابتدا از شر دورون خلاص شوید حتی به زمین بازی؛ تا زمانی که مهارت Icicle را داشته باشید می توانید این کار را انجام دهید.

Castti Octopath Traveler 2 Doron Eats Veron

اگر سلامتی ورون ضعیف باشد، دورون ورون را می‌خورد، اما اگر سلامتی وی را نداشته باشد، ممکن است همین کار را انجام دهد او هست در عوض سلامتی کم مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد. اگر این اتفاق بیفتد، بدانید که آمار او افزایش می یابد، اما او کمابیش همان چیزی است که قبلا بود. اگر این مبارزه باعث ناراحتی شما شد، قبل از تلاش مجدد، یک یا دو بار دیگر هم سطح کنید. وقتی از تعداد شما بیشتر است احساس تنش می کنید، اما غلبه بر این دشمنان نباید سخت باشد.

فاز شهر: کانال برین

Castti Octopath Traveler 2 Malaya Leaves Canalbrine

بازگشت به Canalbrine عمدتاً مجموعه‌ای از صحنه‌هایی است که به عنوان پایان فصل اول عمل می‌کنند و گیج شدن کستی پس از یادگیری چند چیز کلیدی در مورد خودش افزایش می‌یابد. اسرار عمیق تر می شوند. به هر حال معامله با مالایا چیست؟ به زودی متوجه می شویم.

بعدی: Pokemon Scarlet & Violet: Victory Road Pokemon League Walkthrough

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا