بازی

7 نکته و ترفند برای تکمیل Nuzlocke

اجرای Nuzlocke یک راه خاص برای بازی یک بازی پوکمون است. و برای نسل ها استفاده شده است. ایده این است که یک چالش اضافی برای خود ایجاد کنید و یک سریال آشنا را به روشی جدید بازی کنید! قوانین جدیدی وجود دارد (که بازیکن خود تحمیل می کند) که از شما می خواهد که از منطقه راحتی خود خارج شوید. با این حال، Pokemon Scarlet و Violet هستند اولین بازی های جهان باز در سری اصلی، و در نتیجه قوانین Nuzlocke را پیچیده می کنند. اینجاست که ما وارد می شویم!


موارد مرتبط: پوکمون اسکارلت و بنفش: همه یونیفرم ها، رتبه بندی شده

هر یک از نکات و ترفندهای ما خواهد بود هر کدام یکی از سه مشکل را حل می کند:

  • قانون یک پوکمون در هر مسیر

اولین مشکلی که باید حل کنید این واقعیت است که شما فقط قرار است در هر مسیر یک پوکمون بگیرید. در اسکارلت و بنفش، هیچ مسیری وجود ندارد، زیرا واقعاً یک جهان باز نیست! در عوض، بازی به تقسیم می شود نواحی یا مناطقی که هر کدام به طور متفاوتی مقیاس بندی شده اند. این قانون برای محدود کردن تعداد و گونه‌های پوکمون‌هایی است که می‌گیرید، اما قطعاً در Pokemon Scarlet و Violet به یک مانع برخورد می‌کند.

  • گرفتن اولین پوکمونی که با آن برخورد می کنید

در یک Nuzlocke، شما هستید محدود به گرفتن اولین پوکمونی که با آن برخورد می کنید در چمن بلند مانند قانون یک پوکمون در هر مسیر، هدف از این قانون محدود کردن گونه‌های پوکمونی است که می‌توانید دریافت کنید، و شما را تشویق می‌کند از گونه‌هایی استفاده کنید که لزوماً بهترین آمار را ندارند یا ممکن است هرگز به‌طور طبیعی به سمت آن‌ها جذب نشده باشید. این هم یک چالش و هم یک راه سرگرم کننده جدید برای تکان دادن سری است! با این حال، در Scarlet and Violet، برخلاف بازی‌های قبلی پوکمون، می‌توانید تمام پوکمون‌های جهان را ببینید. شما باید در واقع به آنها برخورد کنید تا آنها را بگیرید، بنابراین این اتفاقی نیست که برای یک Nuzlocke قرار است باشد.

  • هنگامی که یک پوکمون بیهوش می شود، مرده و غیرقابل استفاده است

آخرین مانع اصلی که هنگام تلاش برای اجرای Nuzlocke این بازی ها با آن روبرو خواهید شد این است که تنظیمات بسیار آزاد است. می دانیم که شکایت عجیبی به نظر می رسد، اما سیستم Nuzlocke مبتنی بر این ایده است که شما به طور پیوسته از یک باشگاه به ورزشگاه بعدی پیشرفت خواهید کرد. عبور از مناطقی که پوکمون ها کم کم چالش برانگیزتر می شوند. در یک بازی که در آن شما آزاد هستید تا هر زمان که بخواهید به سخت ترین منطقه ممکن سفر کنید، ممکن است با پوکمون هایی روبرو شوید که سطح بسیار بالاتری از شما دارند. احتمال اینکه پوکمون های خود را در چنین شرایطی از دست بدهید، زمانی که برای همیشه مرده اند، بسیار بیشتر است.

7 مسیرها: یک پوکمون در هر منطقه

از آنجایی که بازی مسیر ندارد، می توانید هر منطقه در داخل استان ها را به عنوان یک مسیر حساب کنید! البته، با توجه به طرح‌بندی جهان باز بازی، این واضح نیست، اما نزدیک‌ترین چیزی است که می‌توانید به هدف اصلی پشت یک Nuzlocke برسید.

این مناطق در زیر ذکر شده است:

استان

تقسیمات فرعی (هر کدام به عنوان مسیری برای اهداف Nuzlocke در نظر گرفته می شوند)

استان جنوبی

  • منطقه یک
  • منطقه دو
  • منطقه سه
  • منطقه چهار
  • منطقه پنج
  • منطقه شش
  • دریای پالدین جنوبی
  • مسیر کوچک

شرق استان

  • منطقه یک
  • منطقه دو
  • منطقه سه
  • دریای پالدین شرقی

استان غرب

  • منطقه یک
  • منطقه دو
  • منطقه سه
  • دریای پالدین غربی
  • کباب صحرا
  • ماریناد بندری

استان شمالی

  • منطقه یک
  • منطقه دو
  • منطقه سه
  • دریای پالدین شمالی
  • دریاچه کاسرویا
  • Tagtree Thicket
  • کوه گلاسدو
  • پاساژ دالیزاپا

منطقه صفر

هیچکدام، کل منطقه را به عنوان یک مسیر حساب کنید

6 گرفتن Pokemon: Run Around Blind

سفارشی سازی شخصیت لباس های مدرسه چهار فصل

هنگامی که مسیرها را به مناطق تبدیل کردید، باید با جنبه بعدی Nuzlocke روبرو شوید: گرفتن تنها اولین پوکمونی که در مسیر با آن روبرو می شوید. همانطور که در بالا ذکر شد، این کمی پیچیده است. ساده ترین و شهودی ترین راه حل این است که فقط کورکورانه بدوید و اولین پوکمونی که با آن برخورد می کنید را به عنوان اولین برخورد خود بشمارید!

این یک است روش عالیه ولی معایبی داره راه‌اندازی جهان باز به این بازی‌ها اجازه می‌دهد تا پوکمون‌ها را بیشتر در محیط‌های طبیعی خود قرار دهند، بنابراین ممکن است از قبل بدانید که بر اساس جایی که شروع کرده‌اید، قرار است چه نوع پوکمونی دریافت کنید. همچنین پوکمون هایی وجود دارند که نمی توانید با آنها روبرو شوید، مانند آنهایی که از درختان آویزان می شوند.

5 گرفتن Pokemon: Tera Raids

بازیکن در حال گرفتن سلفی با مکان ترا رید

روش دیگری که پیشنهاد شده این است که به جای گرفتن پوکمون در جهان باز، می توانید به اولین نبرد Tera Raid که می بینید بدوید. و اجازه دهید هر پوکمونی که به طور خودکار تولید می شود، همان پوکمونی باشد که برای آن منطقه می گیرید! این راهی است برای اطمینان از اینکه واقعاً نمی‌دانید چه پوکمونی دریافت می‌کنید.

مطالب مرتبط: پوکمون اسکارلت و بنفش: چگونه هر الگوی ویویلون را بدست آوریم

وجود دارد چند مشکل احتمالی با این روش که باید وزن کنید. اول، می تواند باشد سخت است تصمیم بگیرید که کدام Tera Raid “اولین” باشد. ممکن است دو مورد از شما به یک اندازه فاصله داشته باشند یا اگر از منطقه‌ای که می‌خواهید به Raid در آن بروید شروع نکنید، باید یکی را از نقشه انتخاب کنید و فقط ادعا کنید که کدام یک را اول دیده‌اید. به علاوه، Pokemon های Tera Raid با انواعی که در طبیعت پیدا می کنید متفاوت هستند. آنها یک نوع Tera منحصر به فرد دارند. ممکن است استدلال کنید که این به بازیکنی که از این روش استفاده می کند مزیتی می دهد. شما همیشه می توانید یک نوع Tera را با خرده های Tera تغییر دهید، اما این دردناک است. همچنین یک سطح را اضافه می کند شک در مورد اینکه از کدام Tera Raid بازدید می کنید.آیا Raid از نوع Dragon و Raid از نوع Normal را دیدید و نوع Dragon را انتخاب کردید؟ البته، هیچکس Nuzlocke شما را پلیس نمی کند (مگر اینکه شما یک استریمر باشید) … اما شما همیشه خواهید دانست

4 گرفتن پوکمون: عدد تصادفی از فهرست کامل در یک منطقه

Ice Tera Jolteon احاطه شده توسط floazel و Primeape در Pokemon Scarlet and Violet

این روش احتمالا عادلانه ترین است، بلکه مقعدی ترین. ابتدا باید لیست کاملی از پوکمون هایی را که در ناحیه مورد نظر تولید می شوند پیدا کنید. در مرحله بعد، از یک مولد اعداد تصادفی برای انتخاب یکی از آن گونه های پوکمون استفاده کنید. وقتی یکی داشتید، به منطقه سفر کنید و اولین پوکمون از آن گونه ای را که پیدا کردید، بگیرید! اگر در مرحله تکامل مرحله دوم یا سوم، مانند Houndoom، فرود آمدید، ممکن است به خودتان اجازه دهید یکی از مراحل تکامل اولیه، مانند Houndoor را بگیرید.

با گرفتن پوکمون از این طریق، شما اکثر مشکلات روش های دیگر را دور بزند، مانند این که دویدن کورکورانه به شما اجازه نمی دهد پوکمونی را بگیرید که در درختان تخم ریزی می کند، یا اینکه برخی از پوکمون ها ممکن است فقط در غارها تخم ریزی کنند.

3 مسیرها و گرفتن پوکمون: یکی از همه چیز را بگیرید و یک مرگ بریزید

پوکمون اسکارلت ویولت pokedex

یکی از Redditor یک روش جایگزین را پیشنهاد کرد که دو مشکل را در یک حل می کند. آنها واقعاً مسیرها یا مناطق را از یکدیگر متمایز نمی کنند، فقط هر پوکمونی را که می‌بینید، تا زمانی که آن را در Pokedex خود نداشته باشند، بگیرید.

هنگامی که آنها شش پوکمون جدید را گرفتند، یک قالب شش وجهی می اندازند و بگذار سرنوشت تصمیم بگیرد! پوکمونی که توسط دای انتخاب می‌شود، به چیزی تبدیل می‌شود که بازیکن آن را یک پوکمون «واجد شرایط» می‌نامد و می‌تواند پس از هر حمله کامل، یک پوکمون واجد شرایط را به مهمانی خود اضافه کند (یا یکی از اولین Tera Raid را که اینترنت به آن متصل می‌شود، بگیرد).

ما می‌توانیم بحث‌های زیادی در مورد اینکه چقدر این موضوع در مورد هدف یک Nuzlocke درست است، داشته باشیم، اما وقتی همه چیز گفته شده و انجام شود، این یک سیستم بسیار مختصر است.

2 Fainting Pokemon: از Auto Battling استفاده کنید

نبرد خودکار پوکمون اسکارلت و بنفش
از طریق پوکمون

با توجه به مشکل غش کردن، یک مکانیک جدید در پوکمون اسکارلت و بنفش به شما کمک می کند تا از مرگ های غیرضروری جلوگیری کنید. بازی ها به شما این امکان را می دهند که پوکمون ها را بیرون بیاندازید تا در کنار شما راه بروند و آنها می تواند به صورت خودکار با پوکمون های وحشی مجاور مبارزه کند در حالی که آنها انجام می دهند! مبارزه با پوکمون به این طریق هرگز غش نخواهد کرد، آنها فقط با 1 اسب بخار خسته می شوند و به شما باز می گردند. شما به راحتی می توانید تست کنید که آیا یک منطقه سطح بسیار بالایی دارد برای شما با ارسال یک پوکمون به نبرد خودکار و مشاهده سرعت بازگشت آنها.

مطالب مرتبط: بهترین پوکمون برای Pikachu Tera Raids

در اینجا بحثی وجود دارد که این امر هدف یک Nuzlocke را شکست می دهد. یعنی الف) بازیکن را به چالش بکشید و ب) آنها را مجبور کنید که بیشتر به پوکمون در مهمانی خود وابسته شوند. این به بازیکن بستگی دارد که آیا این مکانیک قوانین شخصی آنها را زیر پا می گذارد، اما اگر بخواهید منبعی در اختیار شماست.

1 پوکمون غش: کدام مناطق دارای کدام سطح از پوکمون هستند

پوکمون اسکارلت و بنفش: نقشه پالدیا با ابرهایی که در بالا می‌چرخند

اگرچه بازی شما را مجبور به دنبال کردن یک مسیر مشخص نمی کند، یک پیشنهاد کلی در مورد آن وجود دارد چگونه بر اساس سطحی که پوکمون های وحشی و باس های اصلی هستند پیشرفت کنیم. اگر به طور دقیق بر اساس سطح پیش می رفتید، این ترتیبی است که باید با چالش ها مقابله کنید:

سفارش

سطح حزب توصیه شده

نوع چالش

نوع پوکمون

1

15

سالن ورزش

حشره

2

16

تیتان

سنگ

3

17

سالن ورزش

چمن

4

19

تیتان

پرواز کردن

5

21

پایگاه ستاره تیم

تاریک

6

24

سالن ورزش

برقی

7

27

پایگاه ستاره تیم

آتش

8

29

تیتان

فولاد

9

30

سالن ورزش

اب

10

32

پایگاه ستاره تیم

سم

11

35

سالن ورزش

طبیعی

12

42

سالن ورزش

روح

13/14

45

تیتان

زمین

13/14

45

سالن ورزش

روانی

15

47

سالن ورزش

یخ

16

50

پایگاه ستاره تیم

پری

17

55

تیتان

اژدها

18

56

پایگاه ستاره تیم

دعوا کردن

این مسیر مستقیمی را پیشنهاد نمی کند، مانند دور زدن به شرق یا غرب و دور زدن منطقه صفر تا زمانی که به آکادمی برگردید، اما به طور کلی می توان گفت که شرق و غرب با سختی متوسط ​​هستند، جنوب آکادمی منطقه آسان است، سپس شمال دور چالش برانگیزترین است. .

بعدی: Pokemon Scarlet & Violet: بهترین پوکمون برای داشتن Flying Tera Type

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا