بازی

چگونه جنگ ستارگان جدی را بدست آوریم: بازمانده بهتر بدود

لینک های سریع

  • به تدریج پیدا کردن نقطه شیرین

بسیار مورد انتظار جنگ ستارگان جدی: بازمانده بالاخره آزاد شده است. در حالی که بسیاری از منتقدان هستند بسیار علاقه‌مند به آن، و مطمئناً این بازی سهم قابل توجهی از ستایش را دریافت کرده است، یک مشکل آشکار وجود دارد: اجرای خوب آن بر روی رایانه شخصی یک مبارزه است. خوب، ما اینجا هستیم تا (امیدواریم) به شما کمک کنیم تا بازی خود را بهتر اجرا کنید. ما با چندین نفر از کارکنان TheGamer صحبت کردیم و بهترین رویکرد را برای اجرای خوب Star Wars Jedi: Survivor پیدا کردیم.


مطالب مرتبط: Star Wars Jedi: Survivor در نقدهای استیم «بیشتر منفی» منتشر شد

طبیعتاً یکنواختی روش رایانه شخصی نیست. با این حال، اگر این نکات و ترفندها را دنبال کنید، مطمئن هستیم که Survivor را به‌قدری روان اجرا می‌کنید که تا زمانی که پچ عملکرد اجتناب‌ناپذیر کاهش یابد، قابل پخش باشد.

درایورهای خود را به روز کنید

ما حتی در راه اندازی بازی بدون به روز رسانی درایورها با مشکلاتی روبرو شدیم. بنابراین، این حتی لزوماً گامی برای بهبود دستاوردهای عملکرد نیست، اگر شما این کار را انجام ندهید، کاملاً ممکن است که Star Wars Jedi: Survivor به سادگی اجرا نشود. و اگر این کار را انجام دهد، ممکن است مکررا خراب شود. ما هر دو سایت AMD و NVIDIA را در زیر قرار داده ایم. بنابراین، آن درایورها را به روز کنید.

درایورهای AMD

درایورهای انویدیا

همه چیز دیگر را ببندید

Star Wars Jedi Survivor، Cal از Ctrl Alt Delete استفاده کنید

متأسفانه، مشکل اصلی این مشکلات عملکرد یک مشکل CPU است، بنابراین اگر برنامه ای در رایانه شما در حال اجرا باشد که در حال نصب است. هر به CPU خود فشار بیاورید، آن را خاموش کنید. اگر این فرآیند برای اجرای رایانه شخصی شما ضروری نیست، می خواهید آن را خاموش کنید. اگر قبلاً چیزی مانند Google Chrome را در پس‌زمینه اجرا می‌کردید، احتمالاً متوجه خواهید شد که این کار باعث ایجاد مشکل می‌شود بزرگ تفاوت در عملکرد شما

به تدریج پیدا کردن نقطه شیرین

بازمانده جدای جنگ ستارگان، رزولوشن پیشنهادی

به نظر می رسد یک تجربه کاملاً روان در حال حاضر در کار نیست. حتی زمانی که بازی به طور مداوم بالای 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شد، باز هم گاهی اوقات به صورت دوره‌ای متلاطم می‌شد.

همانطور که قبلاً بحث کردیم، مشکلات عملکرد مستقیماً به تنگنای CPU مرتبط است. منشأ مصائب ما اینجاست. بنابراین، مگر اینکه در مورد CPU خود بهترین ها را به دست آورید، به سختی می توانید آن عملکرد نرم و نرم را بدست آورید. یک چیز مسلم است، باید با خاموش کردن Ray Tracing شروع کنید. این به راحتی قابل‌توجه‌ترین عملکردی است که می‌خواهید ببینید (اگرچه، متأسفانه، ممکن است قبلاً خاموش باشد، حتی اگر بگوید در منو روشن است، اما این یک سطل کامل از کرم‌ها است).

مرحله بعدی مرحله دردناک است. اگر می‌خواهیم به دنبال بهبود عملکرد باشیم، تنها انتخاب ما این است که شروع به حذف همه تنظیمات خود کنیم. توصیه می کنیم این لیست را پایین بیاورید و به تدریج تنظیمات خود را تنظیم کنید. امیدواریم، وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، همه چیز را به پایین نخواهید داشت. ابتدا مطمئن شوید که وضوح بازی با وضوح اصلی مانیتور شما مطابقت دارد. بعد، Shadow Quality، Anti-Aliasing و Foliage Detail را کم کنید. ما متوجه شدیم که این به ما تقویت قابل توجهی (اگر جزئی) داد. اگر این ترفند انجام نشد، کیفیت بافت و کیفیت گرافیک خود را کاهش دهید. ما عمداً View Distance را باقی می‌گذاریم، زیرا احساس می‌کنیم کاهش آن تجربه بازی Survivor را کاهش می‌دهد. با این حال، اگر بازی شما هنوز هم در حال اجرا است، این آخرین راه است.

بعدی: Star Wars Jedi: Survivor – نکات مبتدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا