بازی

Kill The Justice League در نهایت گیم پلی را نشان می دهد، نسبت می گیرد

الان پرواز می کنند؟ آنها اکنون پرواز می کنند!


Suicide Squad: Kill The Justice League سرانجام گیم پلی خود را در PlayStation State of Play معرفی کرد، اما خوب پیش نمی رود. مبارزات ضرب‌آمیز انقلابی ریتمیک آرکام به نفع مکانیک‌های تیراندازی عمومی همراه با غارت‌های چند درصدی کنار گذاشته شده است که با شوالیه‌های گاتهام، انتقام‌جویان مارول و حتی Crackdown 3 مقایسه می‌شود.


با استفاده از افزونه ‘Return YouTube Dislike’، می توانید ببینید که این تریلر 2000 لایک دارد در مقایسه با 5.2 هزار نپسندیدن، و این تفاوت را می توان در آپلود IGN از همان تریلر مشاهده کرد، با 4.6 هزار لایک تا 6.2 هزار نپسندیدن. یک نگاه به ساب ردیت و توییتر بیندازید، و این دوست نداشتن ها در خستگی و ناامیدی ظاهر می شوند.

گیمر ویدیوی روز

مطالب مرتبط: لذت بزرگ یاکوزا چقدر کمپی است

اسلحه عمومی یکی از مشکلات کلیدی مردم است، با توجه به این که پادشاه کوسه از مینی تفنگ استفاده می کند (به جای اینکه یک غوغا کبود باشد) و کاپیتان بومرنگ، که به… بومرنگ ها معروف است، از اسلحه *چک یادداشت* استفاده می کند! نه بومرنگ ها

می‌بینیم که اسلحه Boomeraag، یک تک‌تیرانداز، که در هر ضربه 5019-5331 آسیب وارد می‌کند (موفق باشید که معنی آن را بفهمید)، دارای 283 درصد آسیب ضربه بحرانی (تعداد بزرگ!) و «+50 درصد آسیب به دشمنان Crazed» است. همه اینها به یک Gear Score می رسد که در همان رابط کاربری ثبت شده است که وجود Battle Pass و فروشگاه درون بازی را تأیید می کند.

در حالی که غارت‌هایی که با رنگ‌های کدگذاری شده و پر از اعداد قرمز و سبز برای چرخاندن کلید سروتونین هستند، مورد انتقاد قرار می‌گیرند، جنبش نیز مورد انتقاد قرار می‌گیرد. همه می توانند پرواز کنند. شاه کوسه؟ مگس می کند. بومرنگ؟ خودت میدونی. حتی هارلی کوین هم به لطف یک پهپاد بالای سر این کار را انجام می دهد، که شکایت مشابهی است که در مورد شوالیه های گاتهام، به ویژه رد هود که از روح افراد لعنتی برای جهش در گاتهام استفاده کرد، مشاهده کردیم.

در حالی که تریلر جدید سیل منفی زیادی دارد، هنوز هم کسانی هستند که با استناد به جلوه های بصری زیبا و ادامه Arkhamverese هیجان زده هستند تا آن را امتحان کنند – اما حتی در میان تبلیغات تبلیغاتی، نگرانی در مورد این واقعیت وجود دارد که شما باید باشید. آنلاین برای بازی، حتی به صورت تک نفره.

بنابراین، به طور خلاصه – همیشه آنلاین، سیستم دنده مدرن پیچیده، پاس نبرد و فروشگاه درون بازی، هر قهرمان پرواز، و تیراندازی شبیه به Crackdown. Suicide Squad مطابق با آنچه بسیاری از مردم انتظار داشتند شکل نمی گیرد، اما شاید بهتر از Avengers و Gotham Knights باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم.

بعدی: سوئیچ Call Of Duty باید مانند بازی‌های قدیمی DS باشد نه پورت‌های کامل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا