بازی

بازی Resident Evil 4 مبتنی بر متن به صورت آنلاین یک شبه ظاهر می شود

به نظر می رسد این بازی پیش درآمدی برای بازسازی آینده باشد.


ماه مارس، ماه شلوغی برای تازه واردان به دنیای بازی های ویدیویی است، اما موردانتظارترین یک دسته عالی ممکن است Resident Evil 4 Remake باشد. با عرضه در 24 مارس، انتظار برای نسخه بازسازی شده یکی از محبوب ترین بازی های Resident Evil که تا کنون ساخته شده است، تقریباً به پایان رسیده است. اگر دو هفته و اندکی بیشتر تحمل آن خیلی زیاد است، یک بازی مبتنی بر متن وجود دارد تا زمان بین این زمان و آن زمان را پر کند.


بسیار خوب، احتمالاً تا پایان یک ماه شما را تحت تأثیر قرار نخواهد داد، اما چیزی که به نظر می رسد یک پیش درآمد اعلام نشده برای بازسازی آینده باشد، همچنان یک سورپرایز بسیار خوشایند است. به گزارش Push Square، وب سایتی به نام Baby Eagle Is Missing یک شبه بدون هیاهو ظاهر شد و به نظر می رسد که رسماً با داستان Resident Evil 4 مرتبط است.

مطالب مرتبط: لوئیس سرا، ستاره غیرمنتظره بازسازی Resident Evil 4 است

کسانی که بازی اصلی را بازی کرده اند، بلافاصله اولین اتصال به بازی نمادین را خواهند داشت. Baby Eagle نام رمزی است که سرویس مخفی برای اشلی، دختر رئیس جمهور استفاده می کند. در پیامی که هنگام بازدید از سایت به شما سلام می کند، آمده است: «دختر رئیس جمهور با نام رمز Baby Eagle، ربوده شده است».

ده‌ها مامور در صحنه بسیج شده‌اند، اما ما به اطلاعات و کمک جهانی نیاز داریم، شما داده‌های تکه‌تکه‌شده‌ای را که ما از زمین دریافت می‌کنیم، تجزیه و تحلیل و رمزگشایی خواهید کرد.» به نظر می رسد که طرفداران Resident Evil توسط یکی از کاربران Reddit به نام SpecialAgentGreene از وجود بازی ARG مطلع شده باشند. توجه داشته باشید که Redditor نام عاملی را به اشتراک می گذارد که این ماموریت را در بازی به شما محول کرده است.

کسانی از شما که داستان Resident Evil 4 را در داخل و خارج می‌دانند، می‌خواهند این بازی مبتنی بر متن را در جستجوی سرنخ‌هایی که نشان می‌دهند بازسازی آن با بازی اصلی متفاوت است، بازی کنند. قبلاً تأیید شده است که اسکورت اشلی در اطراف جذاب‌تر از قبل خواهد بود. همچنین باید فضایی را برای بازسازی باز کنید زیرا حجم فایل آن دو برابر Resident Evil Village خواهد بود.

بعدی: Final Fantasy 7 Rebirth به مینی بازی اسنوبورد وحشتناک خودش نیاز دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا