بازی

راهنمای کامل The Purah Pad در The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom

لینک های سریع

  • چگونه پد Purah را ارتقا دهیم
  • حالت مسیر قهرمان و مدالیون سفر

که در The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، دیگر تخته شیخ را با خود نخواهید داشت. در عوض، پد Purah را که کاملاً مشابه است اما با چند ویژگی اضافی همراه است، حمل خواهید کرد. درست مانند سلف خود، Purah Pad تا حد زیادی به لینک در ماجراجویی جدید خود در پادشاهی Hyrule کمک خواهد کرد.


مطالب مرتبط: The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom – How To Complete The Great Sky Islands

این راهنما همه چیزهایی را که باید در مورد Purah Pad در Tears of the Kingdom بدانید، به شما می گوید، از جمله برخی از ارتقاهای اضافی که می توانید در طول داستان انجام دهید.


چگونه پد پوره را دریافت کنیم

پد پوره به لینک داده می شود درست در شروع بازی به محض خروج از اتاق بیداری و فرود آمدن به اولین جزایر مهم آسمان، یک Zonai Steward Construct آن را به شما می دهد.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

از آنجایی که Purah Pad یک ابزار ضروری برای ماجراجویی شماست، به یک دکمه کاربردی روی کنترلر سوئیچ متصل است. برای دسترسی به پد پوره، به سادگی دکمه “-” را در سمت چپ کنترلر فشار دهید.

ویژگی های Purah Pad

هنگامی که لینک در The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom صفحه Purah Pad را که دستگاه را توصیف می کند، دریافت می کند، متنی ظاهر می شود.

Purah Pad عملکردهای مختلفی دارد و هنگامی که شروع به درک نحوه استفاده از آن کنید، همه آنها در ماجراجویی شما مفید خواهند بود.

پروفایل کاراکترها

توضیحات Zelda در منوی Character Profile در The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom.

برگه Character Profiles در Purah Pad مخصوصاً برای کسانی که Breath of the Wild را بازی نکرده اند مفید است. اطلاعات پس زمینه مفیدی را در مورد هر شخصیت ارائه می دهد.

اگر Breath of the Wild را بازی کرده باشید، از خواندن توضیحات هر شخصیت نیز لذت خواهید برد، زیرا همچنین توضیح می دهد که برخی از شخصیت های شناخته شده از زمان وقایع بازی قبلی چه گذرانده اند. برای مثال، پوراح در Tears of the Kingdom کاملاً متفاوت به نظر می‌رسد، و اگر صفحه نمایه شخصیت او را بخوانید، می‌توانید دلیل آن را بدانید.

گزارش ماجراجویی

ماموریت های اصلی در Adventure Log of Purah Pad در The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom.

Adventure Log یک ابزار مفید در Purah Pad است که به شما این امکان را می دهد که تمام ماموریت های فعال خود و آنهایی را که قبلاً انجام داده اید مشاهده کنید.

در Adventure Log می‌توانید تمام دسته‌های کوئست، از جمله ماموریت‌های اصلی، ماجراهای جانبی، کوئست‌های حرم و ماموریت‌های جانبی را ببینید. هر بار که در یک کوئست پیشرفت می کنید، Adventure Log به روز می شود و حتی بینش بیشتری به شما می دهد.

در بالای این، همچنین امکان پخش مجدد تمام خاطرات وجود دارد که در هر زمان جمع آوری کرده اید.

نقشه

نقشه Hyrule در Purah Pad در The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom.

نقشه روی Purah Pad نقشه Hyrule را نشان می دهد، نه تنها سطح آن بلکه آسمان و مناطق زیرزمینی را نیز شامل می شود.

روی نقشه، می‌توانید نشانگرها را قرار دهید، برای کشف نام مناطق خاص، بزرگنمایی کنید و سفر سریع به هر برج یا زیارتگاه Skyview که بررسی کرده اید.

آلبوم

برگه آلبوم روی پد پوره در The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom.

در برگه Album از Purah Pad، می‌توانید ده‌ها عکس را که در طول مدتی که در Tears of the Kingdom’s Hyrule گرفته‌اید، نگه دارید.

این یک راه عالی برای مرور مجدد لحظاتی است که فکر می‌کردید در حین ماجراجویی ارزش ثبت کردن را دارند. این بار کمی بهبود یافته است آلبوم به شما امکان می دهد تصاویر بیشتری را ذخیره کرده و آنها را چند انتخاب کنید.

Hyrule Compendium

مدخل Dazzlefruit برای خلاصه hyrule در The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom.

یکی از مجموعه‌های گسترده در Tears of the Kingdom، Hyrule Compendium است – این ویژگی از Breath of the Wild است که بازگشته است.

این ویژگی فوراً با پد Purah ارائه نمی شود، اما می توان آن را در اوایل داستان باز کردو برای تکمیل کامل آن باید تک تک موجودات، هیولاها، مواد، تجهیزات و انواع گنج را در بازی ثبت کنید.

چگونه پد Purah را ارتقا دهیم

افتادن پیوند هنگام اسکن با پد پوره در The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom.

Purah Pad چندین ارتقاء دارد که از ابتدا روی آن نبوده است شما باید در طول بازی پیشرفت کنید تا این ویژگی های اضافی اضافه شود.

دوربین

چرخ توانایی با دوربین برجسته شده در The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom.

اندکی پس از اولین فرود به Hyrule، لینک می تواند به عنوان بخشی از جستجوی Camera Work In The Depths، شکافی در نزدیکی Lookout Landing کاوش کند.

رابی دوربین را به شما می دهد و از شما برای نقشه برداری پادشاهی کمک می خواهد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موجودات و مواد مختلف آن، که همچنین زمانی است که به برگه های آلبوم و Hyrule Compendium در صفحه Purah دسترسی پیدا می کنید.

سنسور حرم

آموزش Shrines در The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom.

سنسور حرم یکی دیگر از ویژگی های آشنای Breath of the Wild’s Sheikah Slate است. با سنسور حرم، پد پوره صدایی را منتشر می کند تا به شما اطلاع دهد که زیارتگاهی در این نزدیکی هست، اما برای دریافت این به روز رسانی چند الزام وجود دارد.

برای دریافت سنسور حرم، باید ماموریت Camera Work In The Depths و ماموریت A Mystery In the Depths را تکمیل کنید.

می توانید حسگر حرم را در آزمایشگاه تحقیقاتی باستانی هاتنو بهبود بخشید با پیشرفت در بازی سپس به شما این امکان را می دهد که هر موجود یا اشیایی را که در Hyrule Compendium ثبت کرده اید، ردیابی کنید. پیدا کردن منابع خاص را به طور قابل توجهی آسان تر می کند.

حالت مسیر قهرمان و مدالیون سفر

شرح مدال سفر در فهرست موجودی، در The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom.

هر دو حالت مسیر قهرمان و مدالیون سفر ویژگی هایی بودند که با بسته الحاقی آن به Breath of the Wild اضافه شدند و اکنون بخشی از Tears of the Kingdom هستند.

آنها قابلیت های جدیدی را به نقشه اضافه می کنند. حالت مسیر قهرمان به شما این امکان را می دهد تا حرکات و مرگ و میر خود را در طول 200 ساعت گیم پلی گذشته ردیابی کنیدو با مدال سفر، شما می توانید هر مکانی را روی نقشه انتخاب کنید و سپس به سرعت به آنجا سفر کنید.

بعدی: The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom – راهنمای کامل و مرور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا