ارز دیجیتال

چند زنجیره ای عملیات را به دلیل کمبود بودجه و دستگیری مدیر عامل متوقف می کند، اندونزی صرافی ملی رمزنگاری را در این ماه راه اندازی می کند، SEC ایالات متحده برنامه Spot BTC ETF Bitwise را تایید می کند.

منبع: AdobeStock / ADS

خلاصه روزانه و به اندازه اخبار مربوط به دارایی های رمزنگاری شده و بلاک چین را دریافت کنید – با بررسی داستان هایی که در زیر رادار اخبار ارزهای دیجیتال امروزی هستند.
__________

اخبار پلیس

  • پروژه زنجیره ای متقابل چند زنجیره ای اعلام کرد که به دلیل کمبود بودجه عملیاتی فعالیت خود را متوقف کرد. این تایید کرد که مدیر عامل شرکت Zhaojun توسط پلیس چین دستگیر شده است که رایانه‌ها، تلفن‌ها، کیف پول‌های سخت‌افزاری و عبارات یادگاری او را گرفته است. حتی اگر پروژه توسط محاسبات چند جانبه محافظت می شود، سرورهایی که این را اجرا می کنند توسط حساب سرور ابری شخصی Zhaojun کنترل می شدند. از این رو، همه کسانی که مسئولیت امضای تراکنش ها را داشتند، دیدند که دسترسی آنها لغو شده است. این تیم گفت: “همه وجوه عملیاتی و سرمایه گذاری های سرمایه گذاران تحت کنترل Zhaojun بوده است. این همچنین به این معنی است که تمام سرمایه های تیم و دسترسی به سرورها با Zhaojun و پلیس است.” خواهر ژائئوجون وجوه خاصی را به حساب‌هایی که تحت کنترل خود دارد منتقل کرد و روز پنجشنبه بازداشت شد.
  • ساوت چاینا مورنینگ پست گزارش داد، یک دانش آموز دبیرستانی هنگ کنگ در میان شش نفری بود که در سرکوب یک سندیکای فرامرزی که از رمزنگاری برای پولشویی بیش از 100 میلیون دلار هنگ کنگ (12.7 میلیون دلار آمریکا) از عواید جرم استفاده می کرد، دستگیر شدند. به گفته پلیس، این دانش‌آموز مظنون بود که با استفاده از کیف پول‌های دیجیتالی برای تجارت ارزهای دیجیتال به گروه کمک می‌کرده است پول‌شویی کند، بنابراین منشأ و جریان عواید جرم را پنهان می‌کند و در نهایت سکه‌ها را برای فرار از شناسایی به کیف پول‌های خارج از کشور منتقل می‌کند. مظنونان دیگر عبارتند از سردسته باند، یک کارمند فروشگاه ساعت و دو متهم به استفاده از کارت های بانکی برای خرید کالاهای قابل فروش مجدد.

تبادل اخبار

  • اندونزی آژانس نظارت بر معاملات آتی کالا خبرگزاری محلی Tempo گزارش داد (با نام مستعار Bappebti)، قصد دارد صرافی ملی ارز دیجیتال مورد انتظار را در این ماه راه اندازی کند. دیدید نوردیاتموکو، رئیس Bappebti، گفت که پس از راه‌اندازی صرافی، تمام تراکنش‌های ارز دیجیتال فقط از طریق آن انجام می‌شوند. وی گفت: “دیروز در مورد قوانین بورس به توافق رسیدیم. بنابراین فرآیند شناخت مشتری (KYC) و انواع آن در آنجا تنظیم شده است.” وی افزود که آژانس قبلاً تست های یکپارچه سازی سیستم را بین معامله گران، صرافی ها، تسویه حساب و تسویه حساب انجام داده است. سپرده گذاری

اخبار ETF

  • ایالات متحده آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به طور رسمی مدیر دارایی دیجیتال را تایید کرد به صورت بیتیبرنامه صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF)، ابتدا در اکتبر 2021 ثبت شد، سپس در ژوئن 2023 اصلاح شد و مجدداً ثبت شد. SEC “اطلاعیه ثبت تغییر قانون پیشنهادی در فهرست و معامله سهام بیت‌وایز بیت کوین ETP” را صادر کرد. اعتماد زیر چهره NYSE قانون 8.201-E (سهام امانی مبتنی بر کالا).» گفت که «از این طریق اطلاعیه داده می شود که در 28 ژوئن 2023، NYSE Arca [filed with the SEC] تغییر قانون پیشنهادی همانطور که در موارد I، II و III در زیر توضیح داده شده است، که موارد توسط سازمان خود تنظیمی تهیه شده است. کمیسیون این اطلاعیه را منتشر می کند تا از افراد ذینفع نظر خود را در مورد تغییر قانون پیشنهادی جلب کند.”

اخبار کیف پول

  • کیف پول لایتنینگ خودسرپرست، کیف پول Mutiny، اعلام کرد که نسخه بتا آن اکنون در دسترس همه است. به گفته این تیم، این برنامه بر روی وب کار می کند و هدف آن کمک به کاربران برای کنترل وجوه خود بدون اتکا به دانلودهای فروشگاه اپلیکیشن اپل یا گوگل است. در میان چیزهای دیگر، از پروژه Lightning Development Kit از جک دورسی استفاده کرد مسدود کردن. در این بیانیه آمده است: “در آینده، ما توانایی استفاده از کیف پول یکسان شما را در چندین دستگاه به طور همزمان اضافه خواهیم کرد، اما لطفاً فعلاً روی یک دستگاه بمانید، در غیر این صورت اتفاقات بدی رخ خواهد داد.”

اخبار NFT

  • خانه حراج کریستیز و برند مد لوکس گوچی در حال همکاری برای انتشار یک مجموعه توکن غیر قابل تعویض هنر دیجیتال (NFT) هستند. این حراج مشترک با نام “فرکانس های آینده: کاوش در هنر و مد مولد” از 18 ژوئیه تا 25 جولای برای مناقصه باز خواهد بود. 21 NFT از استعدادهای موجود در فضای هنر دیجیتال با تمرکز بر سیستم های مولد و هوش مصنوعی ارائه خواهد شد. WWD گزارش داد، از جمله Claire Silver، Emi ​​Kusano، Emily Xie، William Mapan، Zach Lieberman، Botto، Helena Sarin، و DRAUP.

اخبار سیاسی

  • به گزارش دیلی نیوز به نقل از سخنگوی آدام، اریک آدامز، شهردار نیویورک (ایالات متحده آمریکا) فرم افشای مالی خود را اصلاح خواهد کرد تا نشان دهد که او صاحب ارزهای دیجیتال است. این رسانه ادعا کرد که این فرم حاوی اطلاعاتی در مورد بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) نیست که شهردار مدعی است در آن سرمایه گذاری کرده است. در “هر گونه اوراق بهادار (مانند سهام، اوراق قرضه، ETF، صندوق های سرمایه گذاری مشترک، یا ارزهای دیجیتال) با ارزش بازار 1000 دلار یا بیشتر، علیرغم اینکه “او پس از شروع به کار گفت که سه چک حقوق اولیه خود را تبدیل خواهد کرد” حدود 30000 دلار قبل از کسر مالیات و کسر، به BTC و ETH. در این گزارش آمده است که در نوامبر 2022، آدامز گفت که هنوز آن پول نقد را در این رمزارزها نگه داشته است.

اخبار شغلی

  • صرافی رمزارز بایننس انتصاب النور هیوز، متخصص حقوقی با 15 سال سابقه را به عنوان مشاور عمومی خود اعلام کرد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی، هیوز در کنار تیمی متشکل از 85 وکیل، امور حقوقی شرکت را رهبری خواهد کرد. او در نوامبر 2021 به تیم حقوقی پیوست و به عنوان رئیس بخش حقوقی APAC و MENA برای Binance ارتقا یافت. این صرافی گفت: «او همچنین از نزدیک با تیم انطباق جهانی همکاری خواهد کرد تا از تعهد بایننس به رشد مسئولانه صنعت در همکاری نزدیک با تنظیم‌کننده‌ها و سیاست‌گذاران در سطح جهانی حمایت کند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا