شبکه های اجتماعی

3 وب سایت که تنوع را به انبار می آورند

تنوع و فراگیر بودن همیشه باید در خط مقدم استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما باشد، اما پیدا کردن عکس‌های استوک متنوع می‌تواند یک چالش باشد!

جلوترش رو نگاه نکن. در اینجا 3 وب سایت عکاسی استوک متعلق به سیاهان که در حال تغییر بازی عکاسی سهام هستند آورده شده است:

چرا برندها باید از عکس های استوک متنوع استفاده کنند؟

دوران عکس‌های استوک ساده و معمولی مدت‌هاست گذشته است.

صدها، اگر نگوییم هزاران عکاس خلاق، کار خود را از طریق سایت های رسمی عکاسی سهام به اشتراک می گذارند.

مشکل؟ بنابراین بسیاری از این وب سایت های عکاسی سهام بانک بزرگی از تصاویر و عکاسان متنوع برای انتخاب ندارند.

در سال 2021، زمان آن رسیده است که محتوای خود را متنوع کنید و در واقع جوامع مختلف را در کانال های اجتماعی خود نمایندگی کنید.

3 وب سایت سهام برای یافتن تصاویر متنوع:

  1. پوشک

  2. TONL

  3. سهام را ایجاد کنید

این وب‌سایت‌های عکاسی سهامی که متعلق به سیاه‌پوستان هستند و تأسیس شده‌اند، همگی یک ویژگی مشترک دارند: هر کدام می‌خواهند فضایی ایجاد کنند که بازاریابان بتوانند عکس‌های استوک متنوع و مناسب برای مخاطبان خود پیدا کنند.

اگر می خواهید محتوای رسانه های اجتماعی خود را متنوع کنید، این وب سایت ها عالی هستند. به‌علاوه، هنگامی که به یک بلوک خلاقانه برخورد کرده‌اید یا ظرفیت یا زمان لازم برای فیلم‌برداری محتوای جدید را ندارید، نجات‌دهنده هستند.

شماره 1: پوشک

در سال 2017، بنیانگذاران آژانس مدیریت اینفلوئنسر، SHADE، از نبود تنوع در بازار عکاسی سهام ناامید شدند.

و بنابراین، آنها Nappy را ایجاد کردند – سایتی که «عکس‌های زیبا و با وضوح بالا از افراد سیاه‌پوست و قهوه‌ای را در اختیار استارت‌آپ‌ها، برندها، آژانس‌ها و همه افراد دیگر قرار می‌دهد».

از سبک زندگی گرفته تا عکاسی تجاری، Nappy طیف وسیعی از عکس‌های متنوع را برای انتخاب شما در اختیار دارد.

می‌توانید تصاویر را از طریق مجموعه‌ها، تصاویر ویژه، یا از طریق دسته‌های انتخاب شده آن‌ها، از جمله: فعال، غذا، افراد و موارد دیگر مرور کنید.

نه تنها می توانید عکس ها را مرور کنید، بلکه می توانید عکاسان BIPOC را از طریق وب سایت آنها نیز پیدا کنید.

بسیاری از عکس‌ها با دسته اینستاگرام عکاس همراه هستند، که راهی باورنکردنی برای تنوع بخشیدن به سازندگانی است که دنبال می‌کنید.

همه عکس‌های روی پوشک تحت مجوز Creative Commons Zero (CC0) هستند. این بدان معناست که می توانید از عکس ها برای هر چیزی که دوست دارید استفاده کنید. می توانید دانلود کنید، تغییر دهید و به اشتراک بگذارید — همه به صورت رایگان!

در واقع، Nappy در واقع شما را تشویق می‌کند که از عکس‌های آن‌ها هر طور که می‌خواهید استفاده کنید. همانطور که آنها در وب سایت خود بیان می کنند، “هرچه بیشتر از آنها استفاده کنید، ما بیشتر به بهبود نمایندگی سیاهان و قهوه ای ها در رسانه ها کمک می کنیم.”

شماره 2: TONL

TONL که توسط کارآفرینان خلاق Karen Okonkwo و Joshua Kissi تأسیس شده است، قصد دارد “ایده عکاسی سهام را با نمایش تصاویر افراد مختلف و داستان های آنها در سراسر جهان تغییر دهد.”

در تلاشی برای کاهش کلیشه‌ها و تعصبات علیه سیاه‌پوستان و قهوه‌ای‌ها، TONL پیشینه‌های قومی بسیاری از مردم عادی را به نمایش می‌گذارد.

می‌توانید طیف متنوعی از عکس‌های آن‌ها را از طریق بخش‌های خلاقانه با قابلیت مرور آسان (با یک پیچ و تاب سرگرم‌کننده) کشف کنید:

  • طعم

  • بگیر

  • فن آوری

  • امروز

  • لحن

  • سنت

  • مسافرت رفتن

  • روند

  • اعتماد کنید

TONL تعدادی اشتراک ماهانه مقرون به صرفه را ارائه می دهد. و اگر به دنبال تعهد ماهیانه نیستید، می‌توانید عکس‌ها را به صورت کارتی خریداری کنید.

#3: سهامHER را ایجاد کنید

CreateHER Stock، “مقصدی برای تصاویر استوک معتبر با زنان ملان” در سال 2015 توسط نئوشا گاردنر پس از تلاش او برای یافتن منابعی با زنانی که شبیه او بودند، راه اندازی شد.

ما مفتخریم که بگوییم که به افراد مختلف از هر نژاد و قومی که از محتوای ما استفاده زیادی می‌کنند خدمات می‌دهیم – مخصوصاً برای زنان سیاه‌پوست و بیشتر زندگی روزمره ما.»

آنها از خود به عنوان یک انبار دیجیتال یاد می کنند و تصاویری را ارائه می دهند که می توانند برای سبک زندگی، کسب و کار و تولید محتوای روزمره برای وبلاگ نویسان، خلاقان و اینفلوئنسرهای در حال رشد استفاده شوند.

CreateHERStock چندین طرح اشتراک در وب سایت خود دارد. بسته به مدل کسب‌وکارتان، مانند اینفلوئنسر، بلاگر یا برند، می‌توانید از بین چندین طرح قیمت‌گذاری انتخاب کنید.

و اگر آماده نیستید به یک طرح اشتراک متعهد شوید اما همچنان می خواهید طعم کار آنها را بچشید، می توانید 185+ تصویر را به صورت رایگان دانلود کنید.

توجه داشته باشید: تصاویر موجود در CreateHER Stock برای استفاده غیرتجاری هستند. به این معنی که نمی‌توانید این تصاویر را به اشخاص ثالث یا برای سودجویی بفروشید یا مجدداً توزیع کنید.

و شما آن را دارید – 3 وب سایت عکاسی سهام متنوع که می توانید هنگام برنامه ریزی محتوای اجتماعی خود از آنها استفاده کنید.

هنگامی که به طور یکپارچه عکس های سهام متنوع را در استراتژی اجتماعی خود ادغام می کنید، نه تنها فراگیرتر می شوید، بلکه از صاحبان مشاغل سیاه و سازندگان BIPOC نیز حمایت می کنید.

در خبرنامه رایگان Later’s مشترک شوید برای راهنمایی ها و ترفندهای بیشتر برای کمک به شما در ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی جذاب!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا