شبکه های اجتماعی

خروج Zomato از بیش از 200 شهر؛ این چیزی است که شرکت گفته است

پلت فرم کشف رستوران و تحویل غذا زوماتو این شرکت در گزارش درآمد سه ماهه دسامبر خود گفت که ماه گذشته از حدود 225 شهر کوچکتر خارج شده است. اخیراً، در ماه ژانویه، ما از 225 شهر کوچکتر خارج شده ایم که 0.3 درصد از دولت ما در سه ماهه سوم سال مالی 23 را به خود اختصاص داده است. در این شهرها قابل قبول بود.» مدیر ارشد مالی Zomato آکشانت گویال در نامه سهامداران این شرکت آمده است.

بر اساس گزارش سالانه Zomato برای 2021-22 که در آگوست سال گذشته منتشر شد، تجارت سفارش و تحویل غذا در بیش از 1000 شهر وجود داشت.

همچنین بخوانید

نامزد گروه مورچه در هیئت مدیره Zomato کناره گیری می کند

همچنین بخوانید

گونجان پاتیدار، یکی از بنیانگذاران زوماتو، CTO استعفا داد

کاهش پس از دیوالی آغاز شد
“ما از اواخر اکتبر (پس از جشنواره دیوالی) شاهد کاهش سرعت صنعت در صنعت تحویل غذا بودیم. این روند در سراسر کشور دیده شده است، اما بیشتر در 8 شهر برتر مشاهده شده است. در نتیجه، رشد دولت در مواد غذایی تحویل در Q3FY23 تنها 0.7٪ QoQ در یک سه ماهه فصلی قوی بود. سفارشات QoQ کاهش یافت در حالی که AOV رشد کرد. بر اساس سالانه، GOV 21٪ رشد کرد که ناشی از رشد حجم سفارش 14٪ همراه با رشد 6٪ در AOV بود.” گویال در نامه

GOV Zomato – ارزش پولی کل سفارش‌ها شامل مالیات، هزینه‌های تحویل مشتری، ناخالص همه تخفیف‌ها، به استثنای انعام – برای تجارت تحویل غذا تقریباً ثابت بود و تنها 0.7٪ در سه ماهه سوم رشد کرد و به 6680 کرور برای سه ماهه دسامبر رسید.

در اوایل این هفته، شرکت مستقر در گوروگرام گزارش داد که درآمد تلفیقی آن در سه ماهه اکتبر تا دسامبر 75 درصد رشد کرده و به 1948 کرور روپیه رسیده است، حتی در حالی که زیان آن پنج برابر شده و به 346 کرور روپیه رسیده است. این شامل اعداد کسب و کار تجارت سریع Blinkit و Hyperpure عمودی تجارت به تجارت است. بر اساس سال به سال، درآمد تعدیل شده تحویل غذای شرکت برای دوره سه ماهه منتهی به 31 دسامبر 30 درصد افزایش داشت اما به صورت متوالی شاهد کاهش بود.

بدترین ممکن است تمام شده باشد
گویال در نامه سهامداران افزود: «این یک محیط تقاضای چالش برانگیز است، اما ما شاهد بازگشت شاخه‌های سبز تقاضا در هفته‌های اخیر هستیم که باعث می‌شود باور کنیم که بدترین اتفاق ممکن است پشت سرمان باشد.»

“ما معتقدیم که فرصت طولانی مدت همچنان بزرگ و هیجان انگیز است. ما فکر می کنیم که کندی فعلی نتیجه چند عامل موقتی است – الف) کندی کلان برای بخش متوسط ​​​​بازار، ب) رونق در ناهار خوری برای پایانه های برتر. ، و ج) رونق در سفر در پایان حق بیمه،” مدیرعامل گفت گویال عمیق تر.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا