بازی

بهترین قهرمانان خارجی

با گاز گرفتن پاشنه‌های Dynasty، Flesh And Blood’s Outsiders مجموعه‌ای از قهرمانان جدید و قدیمی را به صحنه آورد که همگی با تجهیزات، کنش‌ها و واکنش‌های قدرتمندی که این الحاقات معرفی کرده‌اند جفت می‌شوند.


مطالب مرتبط: گوشت و خون: بهترین کارت های سلسله

خارجی‌ها به‌طور خاص خود را به این دلیل می‌فروشند که اولین نفری است که بیش از یک قهرمان در هر کلاس ارائه می‌کند، و گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که چگونه با کارت‌هایش دک بسازید – با آن و کارت‌های هیبریدی جدید، مطمئناً بیش از یک قهرمان وجود دارد که مطابق میل شما خواهد بود. حتی اگر در نهایت هر قهرمانی را امتحان نکنید، احتمالاً به لطف هم افزایی قدرتمندشان، آنها را در مسابقات می بینید.

10 خوب، سوئیچ بلید

Uzuri، Switchblade ممکن است یکی از قوی‌ترین کارت‌هایی باشد که به لطف واکنش حمله ترسناک او از گسترش Outsiders بیرون می‌آید – یک بار در هر نوبت، اوزوری می‌تواند کارت مخفی کاری مهاجم را در زنجیره مبارزه با کارتی که انتخاب می‌کنید جایگزین کند.

چرا این اثر اینقدر قدرتمند است؟ زیرا می‌توان از آن برای پوشاندن کارتی بسیار قوی‌تر استفاده کرد و به آن اجازه می‌دهد تا زمانی که حریف شما ممکن است از واکنش‌های دفاعی اضافی استفاده کند، تأثیر بگذارد. اگر حریف شما بیش از حد از واکنش‌ها برای جلوگیری از حمله پیش‌بینی‌شده استفاده می‌کند، می‌توانید با استفاده نکردن از اثر خود آنها را مجازات کنید و سپس از تعهد بیش از حد آنها استفاده کنید.

9 اراکنی، سلول انفرادی

اراکنی، کارت قهرمان سلول انفرادی، گوشت و خون

بر خلاف اثر قراردادی که در Dynasty داشت، اثر جدیدی که این قهرمان جوان به آن می بالد از مکانیک مخفی کاری که Outsiders معرفی می کند بهره می برد. این به آراکنی یک راه کاملاً جدید برای ساخت دک برای فرمت Blitz می دهد.

اگرچه هنوز هم می‌توانید از کارت‌های قراردادی مانند بازی ستاره‌ای Dynasty Leave no Witnesses استفاده کنید، اما بیشترین ارزش را از کارت‌ها با جلوه پنهان‌کاری خواهید داشت، زیرا کارت‌های مخفی به آراکنی اجازه می‌دهند تا اولین باری که یکی را پشت سر هم بازی می‌کنید، دوباره برود. این کارت را از Uzuri متمایز می کند، زیرا بیشتر بر روی گسترش زنجیرها تمرکز می کند تا فریب دادن حریف.

8 Riptide، Lurker Of The Deep

Riptide، Lurker Of The Deep Hero Card، Flesh And Blood

Riptide با رویکرد محاسبه‌شده‌تر و مبتنی بر برد به صحنه می‌پاشد. دو افکت او به او اجازه می‌دهد هم با فلش و هم با تله کار کند و اگر بوفه‌اش را درست بسازید، او را به یک قهرمان غیرقابل پیش‌بینی تبدیل می‌کند.

مطالب مرتبط: گوشت و خون: بهترین کارت های تجهیزات

اولین اثر او، که به او اجازه می‌دهد پس از بازی کردن یک کارت از دستش، یک کارت را زرادخانه کند، به او این آزادی را می‌دهد تا از تیرهای بیشتری در یک زنجیره رزمی استفاده کند – و از آنجایی که کارت‌هایی که توسط Riptide در زرادخانه قرار می‌گیرند رو به پایین می‌روند، او می‌تواند برای بارانی از بازی های یواشکی که رنجرزهای دیگر نمی توانستند رویای آن را ببینند. حتی بیشتر از آن، تله‌های Riptide بدون در نظر گرفتن تأثیرشان آسیب بیشتری وارد می‌کنند و هر زاویه‌ای را که با او مبارزه کنید سردرد می‌کند.

7 ریپتیدها

کارت قهرمان Riptide، گوشت و خون

این نسخه جوان از رنجر افسانه ای تقریباً همان کاری است که او در Constructed انجام می دهد، اما از آنجایی که شما با یک عرشه کوچکتر در Blitz کار می کنید، باید هنگام ساختن او بسیار دقیق تر باشید. در حالی که کارت های تله واقعا ابزار قدرتمندی برای از کار انداختن حریف هستند، شما باید به نوعی آسیب وارد کنید تا به آنها آسیب برسانید. هنگام تصمیم گیری در مورد تعداد تله هایی که باید در عرشه خود شکاف دهید، باید تعادل ظریفی برقرار شود.

اینجاست که توانایی زرادخانه ای که Riptide دارد بسیار کشنده تر می شود، زیرا بازه زمانی کوتاه تر و سلامت کمتر در Blitz به این معنی است که مقابله با میدان های متراکم تیرهای او بدون از دست دادن ارزش دشوار خواهد بود.

6 زیبایی

کارت قهرمان Uzuri، گوشت و خون

اوزوری مانند همتای قدیمی‌اش یک قهرمان نسبتاً قوی در Blitz است – چیزی که او را در کلاسیک ساخته شده خوب می‌کند، تنها با راندهای کوتاه‌تر تقویت می‌شود، که به او اجازه می‌دهد تا حریفان را به موقعیت‌های دشوار وادار کند، جایی که می‌توانند واکنش‌های دفاعی کمی را که دارند هدر دهند یا خطر کنند. در اثر ضربه ویرانگر از بین می رود.

این نسخه از قاتل تاکتیکی در قراردادها نیز کاربرد بیشتری دارد، زیرا در بازی‌های طولانی‌تر، مقدار نقره‌ای که از ساب‌بینگ در قراردادها به دست می‌آید ارزش از دست دادن یک کارت را ندارد. با استفاده از این Uzuri، شما این امکان را دارید که وسایلی را بپوشید که می‌توانید با نقره از قبرستان بازگردانید و مجموعه‌ای از جلوه‌های جدید را برای استفاده باز کنید.

5 بنجی، باد نافذ

بنجی، کارت قهرمان باد نافذ، گوشت و خون

Benji, the Piercing Wind یکی از شخصیت‌های بازگشته در Outsiders است که با همان جلوه‌ای که در ابتدا داشت تجدید چاپ شد. این اثر می‌تواند بسیار مفید باشد، بدون توجه به دفاع برای هر کارت حمله که دارای دو یا کمتر آسیب است.

مسئله بزرگ این است که آسیب حمله دومی که انجام می‌دهید را نیز افزایش می‌دهد، به این معنی که گزینه‌های شما به کارت‌هایی می‌افتد که فقط یک حمله دارند و حرکت بعدی شما با شانس تعیین می‌شود. با این حال، اگر کل برنامه بازی خود را صرف نادیده گرفتن دفاع نکنید، بنجی همچنان می تواند بهترین آنها را به چالش بکشد.

4 کاتسو

کارت قهرمان کاتسو، گوشت و خون

کاتسو یکی دیگر از قهرمانان جوان‌تر برای چاپ مجدد Outsiders، قهرمان نمونه اولیه نینجا است که بر ضربات تند و تیز تمرکز دارد که به تدریج در طول زمان شدت بیشتری پیدا می‌کنند. اثر او به او این امکان را می دهد که یک کارت را با هزینه صفر کنار بگذارد و یک کارت ترکیبی را از روی عرشه بکشد تا از آن نوبت استفاده کند.

مطالب مرتبط: Flesh And Blood: The Best Heroes For Blitz

به لطف این اثر، کاتسو همیشه می‌تواند مقداری ارزش از زنجیره مبارزه دریافت کند و نیازی به نگرانی در مورد شانس در هنگام راه‌اندازی ندارد. با تعداد زیادی کارت نینجا که هم در Dynasty و هم در Outsiders معرفی شدند، او می‌تواند روی چیزی بیشتر از ترکیب‌های ترکیبی تمرکز کند و بدون توجه به نوع عرشه شکوفا شود.

3 آزالیا

کارت قهرمان آزالیا، گوشت و خون

آزالیا مدتی منتظر زمان خود بود تا از لکسی پیشی بگیرد و اکنون با مجموعه ای از تیرهای ضد هدف که Outsiders اضافه کرده است، این کار را انجام می دهد. آزالیا که دیگر به کمان Sandscour گریت‌کمان گره خورده نیست، می‌تواند از لانه کلاغ انحصاری خود برای قرار دادن شمارنده‌های هدف روی فلش‌ها در ازای یک نقطه منبع استفاده کند.

اگرچه شمارشگرهای هدف مخصوصاً برای آزالیا فوق‌العاده هستند، چیزی که او را واقعاً قدرتمند می‌کند اثر او است – با قرار دادن کارت زرادخانه فعلی‌اش در پایین عرشه، او می‌تواند آن را از بالای عرشه با افکت غالب اضافه شده جایگزین کند. به این ترتیب، او می‌تواند جلوه‌های پیکانی را که ضربه زده می‌شود، اعمال کند و از راه‌هایی که رنجرهای دیگر با آن مبارزه می‌کنند، ارزش کسب کند.

2 آزالیا، آس در سوراخ

کارت قهرمان Azalea، Ace In The Hole، Flesh And Blood

به عنوان یک قهرمان قدیمی، آزالیا، Ace In The Hole هنوز در کلاسیک ساخته شده به خوبی عمل می کند. با همه چیزهایی که باعث می‌شود همتای جوان‌ترش در Blitz موسیقی پاپ کند، او این مزیت را به دست می‌آورد که می‌تواند بازی‌ها را با افکت‌های مختلفی که می‌تواند مجبور به ضربه زدن کند، گسترش دهد.

اگرچه فرمت طولانی‌تر می‌تواند به نفع او باشد، او باید به‌ویژه مراقب نحوه ساخت بوفه‌اش باشد، زیرا تأثیرات می‌تواند بسته به حریفی که با آنها تحمیل می‌کند، از نظر قدرت متفاوت باشد. اگرچه ساختن آزالیا از نظر فنی پیچیده است، اما شخصیتی است که می تواند در این عرصه فاجعه آمیز باشد.

1 کاتسو، سرگردان

کاتسو، کارت قهرمان سرگردان، گوشت و خون

یک کاتسو مسن تر و عاقل تر می تواند مانند دوران جوانی خود روی تخته کار کند و همان اثر قدرتمند را ارائه می دهد اما برای قالب یک ساعته Constructed. یکی از بهترین قهرمانان برای ساخت عرشه تا به امروز، استخر بزرگتر از کارت ها به او اجازه می دهد تا با او کار کند تا بلوک ها را مجبور کند و مزیت وحشتناکی ایجاد کند.

کاتسو همچنین می‌تواند به عنوان یک عرشه ترکیبی بازی کند، زیرا اثر او نیازی به داشتن کارت‌های ترکیبی در دست ندارد – اگر می‌خواهید از چند ببر خیزان در حملات خود استفاده کنید، می‌توانید به راحتی دنده را تغییر دهید و از جلوه‌های ترکیبی خود برای خفه کردن شمارنده‌ها استفاده کنید. .

بعدی: Flesh And Blood: The Best Cards From Dynasty

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا