بازی

نحوه بازی در نقش استیو فاکس در Tekken 8

لینک های سریع

  • حرکت های مهم استیو فاکس
  • نکات و ترفندهای استیو فاکس

چه به دنبال این هستید که برای رتبه خدای ویرانی مورد علاقه بازی کنید یا فقط می‌خواهید عادی بازی کنید، Tekken 8 فهرستی فوق‌العاده وسیع و هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد که احتمالاً حداقل یک شخصیت دارد که در سطح اساسی و شخصی با شما صحبت می‌کند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Tekken 8: Eddy Gordo Guide

ادی گوردو بالاخره به فهرست Tekken 8 پیوست. در اینجا نحوه تسلط بر هنر Capoeira و از بین بردن رقابت با مبارزه و رقص آمده است!

و اگر شخصیت مورد نظر شما یک قهرمان بوکس است که فقط از مشت خود برای ضربه زدن سریع به حریف و پاهای خود استفاده می کند تا چابک و گریزان بماند، استیو فاکس تنها گزینه شماست. با این حال، خبر خوب این است که او یک «تنها گزینه» خوب است، و اگر می‌خواهید مسائل را به سبک مدرسه قدیمی حل کنید، ارزش توجه شما را دارد!


بررسی اجمالی استیو فاکس

Tekken-8-Steve-Fox-Entrance

در حالی که استیو فاکس یک شخصیت عالی برای همه است بوکس طرفداران، او ممکن است بهترین شخصیت برای مبتدیان نباشد. سبک بازی کلی او است فوق العاده پیچیده، شما را مجبور می کند یاد بگیرید و از یک لیست لباسشویی از موقعیت های منحصر به فرد استفاده کنید و حرکت می کند تا بیشترین بهره را از او ببرد.


با دسترسی به نه موضع منحصر به فرد،که همگی در درون خود حرکات مختلفی دارند، استیو فاکس یادگیری و مبارزه با آن می تواند خسته کننده باشد، او را به یکی از پیچیده ترین شخصیت های بازی تبدیل می کند. با این حال، نقطه مثبت این است که او است یادگیری صحیح بسیار ارزشمند است، که بدون شک در هنگام یادگیری توانایی های او شما را درگیر و متمرکز نگه می دارد.

علاوه بر آن، موقعیت یابی و تسلط کامل بر تمام سیستم های مکانیک از Tekken 8 نیز خواهد بود برای موفقیت لازم است با استیو فاکس او به هیچ ضربه ای دسترسی ندارد، بنابراین شما باید در بالای بازی خود باشید به اندازه کافی از خود فاصله بگیرید از طرف حریف خود، چگونه به از هجوم آنها دوری کنید، و چه زمانی توهین خود را آغاز کنید

حرکت های مهم استیو فاکس

Tekken-8-Steve-Fox-Uppercut


اگر عبارات مقدماتی در مورد استیو فاکس شما را نترساند، وقت آن رسیده است که چندین مورد از مهم ترین حرکات او را برجسته کنید که به شما کمک می کند فشار تهاجمی خفه کننده او را اعمال کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، او دارد به بسیاری از مواضع دسترسی داشته باشید، بنابراین برای آشنایی با آنها و یادگیری نحوه اجرای صحیح آنها آماده شوید در گیم پلی شما

★ = خنثی (هیچ چیزی را فشار ندهید)

حرکات مهم برای استیو فاکس

انتقال نام

ورودی

نوع حمله

Outfox > Bloodhound

u/b 3، 2

حمله میانی/حمله گردباد

اردک > آسمان خراش

f 3، ★ 2

حمله میانی/لانچر

انفجار چکش

u/f 2

حمله میانی/لانچر

Peekaboo > برش آرنج

f 3+4، d/f 2

حمله میانی/لانچر

تفنگ بی حس کننده

d/b 1+2

Mid Attack/Power Crush


حملات Mid/High دریافتی را جذب می کند.

اردک اردک چپ

3

استیو وارد جایگاه چپ اردک خود می شود

اردک زدن به سمت راست

4

استیو وارد حالت اردک راست خود می شود

چرخش سریع

3+4

استیو وارد موقعیت چرخش سریع خود می شود

اردک زدن

f 3

استیو وارد حالت اردک خود می شود

اردک زدن در

F 3

استیو وارد Ducking In Stance می شود

پیکابو

f 3+4

استیو وارد موضع Peekaboo خود می شود

تاب خوردن

ب 3

استیو وارد حالت نوسانی خود می شود

سوسو زدن

b 3+4

استیو وارد موضع فلیکر خود می شود

شیردل

u/b 3

استیو وارد موضع شیر قلب خود می شود.



همانطور که احتمالاً می توانستید فرض کنید، جدول بالا تنها بخش کوچکی از فهرست کامل حرکت استیو فاکس است در Tekken 8. در حالی که از اینها برای شروع بیشتر برخوردهای تهاجمی خود استفاده می کنید، نمی توانیم به اندازه کافی تاکید کنیم که چقدر مهم است به محض درک کلی از گیم پلی و مکانیک او، به همه چیزهایی که او در دسترس دارد شیرجه بزنید!

استیو فاکس کمبوز

Tekken-8-Steve-Fox-Heat-Smash

پس از بمباران چندین حرکت و اطلاعات کلی در مورد چگونگی به دست آوردن حس کلی برای استیو فاکس، وقت آن است که به آنچه که همه بیشتر منتظر آن هستند وارد شوید: ترکیبات و در حالی که ترکیب‌های ترکیبی همیشه یک عنصر سرگرم‌کننده و حیاتی در اکثر بازی‌های مبارزه‌ای هستند، اما پایان کار نیستند، بنابراین وقتی سعی می‌کنید فردی به پیچیدگی استیو را یاد بگیرید، این را در نظر داشته باشید.


در زیر مجموعه ای از بهترین ها را مشاهده می کنید Combos استاندارد و Counter Hit برای استیو فاکس، همراه با آنهایی که روی او تمرکز می کنند حمل دیوار پتانسیل، با ترکیبی که او را می بافد به اوج می رسد هنر خشم در ترکیب برای نتایج ویرانگر!

Combos استاندارد استیو فاکس

  • (خمیده) d/f 2 > u/b 2 > f 3، 1 > d/f 1 [2, 1] > f 2، 2 > 2 > ff > 3، 1، 2 > 2
  • u/b 3، 2 > f 3، 2 > u/b 1 > f 3، 1 > d/f 1 [2, 1] B > f 3, 1
  • f 3، ★ 2 > f 3، 2 > d/f 2، f 3، D/B ★ 1 > f 2، 2 > 2 > ff > 3، 1، 2 > 2
  • u/f 2 > f 3، 1 > d/f 1 [2, 1] B > f 3، D/B ★ 1 > f 2، 2 > 2 > ff > 3، 1، 2 > 2
  • f 3+4، d/f 2 > D/B ★ 1 > d/f 1 [2, 1] > f 2، 2 > 2 > ff > 3، 1، 2 > 2

Steve Fox Counter Hit Combos

  • b 1، B > f 3، 1 > d/f 1 [2, 1] B > f 3، D/B ★ 1 > f 2، 2 > 2 > ff > 3، 1، 2 > 2
  • f 3، 1 > u/b 2 > f 3، 1 > d/f 1 [2, 1] > f 2، 2 > 2 > ff > 3، 1، 2 > 2
  • f 3+4، d 2 > 1 > d/f 1 [2, 1] B > f 3، D/B ★ 1 > f 2، 2 > 2 > ff > 3، 1، 2 > 2


Steve Fox Wall Carry Combos

  • f 3+4, 2 (Counter Hit) > f 3, 1 > d/f 1 [2, 1] B > 1, 2 > ff > 3, 1, 2 > f 3, 1 (Wall Splat) > ff > f 2, 1 B > b 3, 1
  • b 3, 2 (Counter Hit) > d/f 1 [2, 1] B > f 3, D/B ★ 1 > f 2, 2 > 2 > ff > 3, 1, 2 (Wall Splat) > f 3, 2 D/B > 3, 1, 2 (Wall Break) > b 3 +4 > 1 B > 3+4, 2 F > f 3, 1 (Wall Splat) > ff > f 2, 2, 1+2
  • (Heat Active) b 1 (Counter Hit)، B > f 3، 1 > d/f 1 [2, 1] B > f 3، D/B ★ 1 > f 2، 2 > 2 > ff > u/b 2 > 1 F > 1+2 (Wall Splat) > ff > f 2، 1 B > f 3، 1+2 ، 1+2، 1+2، 1+2

استیو فاکس خشم ترکیب هنری

  • f 3+4، d/f 2 > D/B ★ 1 > d/f 1 [2, 1] > f 2، 2 > 2 > ff > d/f 1+2

نکات و ترفندهای استیو فاکس

Tekken-8-Steve-Fox-Victory-Screen


در نهایت، قبل از اینکه این مسابقه را فراخوانی کنیم، می خواستیم پیشنهاد دهیم برخی از نکات و ترفندهای پایانی برای کمک به یادگیری استیو فاکس کمی آسان تر است. در حالی که او هنوز بسیار پیچیده تر از اکثر بازیگران خواهد بود، امیدواریم این نکات مفید باشد برخی چیزها را به شما می دهد تا در تجاوز خود به کار ببندید تا از مخالفت خود دفاع کنید.

در طول موضع استیو Lionheart (u/b 3)، فشار دادن 1+2 باعث خواهد شد که او غیرقابل انسداد را انجام دهید حمله، مجبور کردن حریف خود به کنار زدن آن یا آسیب شدیدی به آن وارد شود می تواند منجر به یک ترکیب کامل در ضربه شود. این حرکت است فریبنده و بسیار موثر در رده های پایین تر، بنابراین اجرای آن در برنامه بازی شما ضروری است.

همچنین، فشار دادن 1 از موضع شیردل او (u/b 3) او را خواهد داشت یک وسط ردیابی را آزاد کنید که اجتناب از آن یا مسدود کردن آن بسیار سخت است، این استنس را به یکی از بهترین ها در بازی تبدیل می کند. یادگیری این دو حرکت و سایر حرکت‌هایی که در بالا برجسته شده‌اند، بسیار مفید خواهد بود تا شما را در مسیر یادگیری و تسلط بر استیو فاکس در Tekken 8 قرار دهد!

بعد

Tekken 8: Hwoarang Guide

در اینجا نحوه تبدیل شدن به استاد تکواندو و تسلط بر رقابت با هوارنگ در Tekken 8 آمده است!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا