شبکه های اجتماعی

وزارت خزانه داری آمریکا قوانین تامین باتری خودروهای الکتریکی را هفته آینده منتشر می کند

طبق مطالعه Equitymaster، سهام خودروهای برقی در فضای خودروهای تجاری شامل تاتا موتورز، الکترا گرین‌تک، JBM Auto، Ashok Leyland، SML Isuzu، Eicher Motors و M&M است.

این وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه گفت که هفته آینده دستورالعملی را در مورد نیازهای منبع برای منتشر خواهد کرد وسیله نقلیه الکتریکی یارانه مالیات باتری تحت ریاست جمهوری جو بایدنقانون تغییرات آب و هوا، اولین قانون از مجموعه قوانین بسیار پیش بینی شده برای تعیین میزان استفاده گسترده از اعتبارات است.

صنایع خودرو، باتری و انرژی پاک منتظر راهنمایی در مورد سؤالات پیچیده حاکم بر صلاحیت برای صدها میلیارد دلار مشوق هستند. قانون کاهش تورم، سال گذشته به قانون رسید.

مقامات گفتند که پس از تشریح قوانین تامین باتری، وزارت خزانه داری در چند ماه آینده با راهنمایی در مورد اعتبارات مالیاتی پاداش برای پروژه های انرژی پاک مستقر در جوامع وابسته به سوخت فسیلی، آنهایی که با تجهیزات تولید داخل ساخته شده اند، و آنهایی که به کارگران حقوق و دستمزد غالب پرداخت می کنند، دنبال خواهد کرد. استخدام کارآموز

همچنین دستورالعملی را در مورد فروش اعتبارات مالیاتی و قابل استرداد آنها صادر می کند که به اشخاص فاقد تعهد مالیاتی اجازه می دهد از آنها استفاده کنند.

خزانه داری مشخص نکرد که چه زمانی اطلاعیه های راهنمایی آینده منتشر خواهد شد.

بسیاری از قوانین با هدف کاهش وابستگی ایالات متحده به چین است که بر زنجیره تامین جهانی محصولاتی مانند چین تسلط دارد. EV باتری ها و پنل های خورشیدی. این صنایع کلیدی برای هدف بایدن برای کربن زدایی اقتصاد ایالات متحده و مبارزه با تغییرات آب و هوایی هستند.

به عنوان مثال، IRA مشخص می کند که اعتبار مالیاتی 7500 دلاری برای خودروهای برقی فقط برای خودروهای مونتاژ شده در آمریکای شمالی که استانداردهای تولید باتری محلی و پردازش استخراج مواد معدنی را برآورده می کنند، در دسترس است.

در ماه دسامبر، وزارت خزانه داری تصمیم گرفت تا دستورالعمل های پیشنهادی در مورد قوانین منبع باتری را تا ماه مارس صادر نکند، و عملاً به برخی از خودروهای برقی که شرایط جدید را برآورده نمی کنند، چند ماه واجد شرایط بودن در سال 2023 قبل از اعمال قوانین باتری می دهد. جو مانچین، رئیس انرژی سنا، به شدت از این تصمیم انتقاد کرد و گفت که این تصمیم “فرصتی برای دور زدن الزامات سختگیرانه زنجیره تامین ایجاد می کند.”

نیمی از اعتبار مالیاتی خودروهای الکتریکی مشروط به این است که حداقل 40 درصد از ارزش مواد معدنی حیاتی باتری در ایالات متحده یا کشوری با توافق تجارت آزاد ایالات متحده استخراج یا بازیافت شده باشد یا در آمریکای شمالی بازیافت شده باشد.

نیمی دیگر نیاز به ساخت یا مونتاژ حداقل 50 درصد از قطعات باتری در آمریکای شمالی دارد.

تامین کنندگان خارجی مخالفت کرده اند و گفته اند که محصولات آنها واجد شرایط دریافت این اعتبار نیستند.

جوایز GN

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا