شبکه های اجتماعی

در اینجا نحوه ظاهر پهپاد جدید پرایم ایر آمازون آمده است

غول تجارت الکترونیک آمازون از طرح جدید خود رونمایی کرده است پرایم ایر تحویل پهپاد، که دمای بالا و باران خفیف را کنترل می کند.

جدید ‘MK30این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: پهپاد در سال 2024 وارد خدمت خواهد شد و انتظار می رود که 25 درصد ساکت تر از پهپادهای فعلی باشد.

وی افزود: “هدف و اهداف پهپاد جدید همانند طراحی های قبلی خود است: بسته های حمل و نقل با وزن حداکثر پنج پوند در حالی که صدها فوت در هوا پرواز می کنند.”

همچنین بخوانید

این شکایت ادعا می کند که اپل آمازون برای افزایش قیمت آی پد آیفون تبانی کرده است
TVS Motor Amazon India برای پیشبرد تحرک الکتریکی همکاری می کند

پهپاد شش ضلعی فعلی «MK27-2» با «MK30» جدید جایگزین خواهد شد که سبکتر و کوچکتر خواهد بود.

این شرکت گفت در حالی که حذف همه خطرات ناشی از پرواز غیرممکن است، “ما یک رویکرد هوافضای اثبات شده را برای طراحی ایمنی در سیستم خود اتخاذ کرده ایم.”

پهپاد جدید مورد ارزیابی دقیق مقامات ملی هوافضا قرار خواهد گرفت اداره هوانوردی فدرال (FAA) برای اثبات ایمنی و قابلیت اطمینان آن.

آمازون گفت: «ما یک سیستم حس و اجتناب پیچیده و پیشرو در صنعت ایجاد کرده‌ایم که به پهپادهای ما امکان می‌دهد در فواصل دورتر عمل کنند و در عین حال از سایر هواپیماها، افراد، حیوانات خانگی و موانع دوری کنند.

در اوایل سال جاری، این شرکت اعلام کرده بود که مشتریانی که در لاکفورد، کالیفرنیا و ایستگاه کالجتگزاس در ایالات متحده یکی از اولین کشورهایی است که تحویل پرایم ایر را در اواخر امسال دریافت می کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا