شبکه های اجتماعی

شبیه ساز پرواز مایکروسافت، پرنده کوپتر آتریدز Dune’s را به ارمغان می آورد

در نمایشگاه بازی های ایکس باکس، استودیوهای بازی Xbox و Asobo Studios اعلام گسترش برای مایکروسافت شبیه ساز پرواز بر اساس تپه. تریلر واقع بینانه را نشان می دهد خانه آتریدس پرنده کوپتر پرواز بر فراز آراکیس بیابان ها The Dune Expansion برای Microsoft Flight Simulator در تاریخ 3 نوامبر 2023، همزمان با اولین نمایش آن منتشر خواهد شد. تلماسه: قسمت دوم.

سازندگان Flight Simulator با Legendary و Warner Bros. Entertainment همکاری کرده اند تا تجربه ای معتبر از Dune را ارائه دهند و طراحی نمادین پرنده های پرنده از فیلم Villeneuve را در مجموعه شبیه سازهای پرواز قدیمی خود گنجانده اند. بازیکنان می توانند این هواپیمای پیشرفته را خلبان کنند و بر فراز مناظر باشکوه به تصویر کشیده شده در فیلم پرواز کنند.

ما از نزدیک با تیم Legendary، Warner Bros و یکی از اعضای اصلی تیم طراحی Dune برای ایجاد یک Ornithopter با جزئیات باورنکردنی Atreides کار کردیم. هر سیستم و کنترل کابین خلبان به طور واقعی بازسازی شده است و جنبه های منحصر به فرد مدل پرواز ایجاد شده است. به گفته توسعه دهندگان Flight Simulator، کنترل های پیچیده یکی از پویاترین هواپیماهایی که تاکنون تصور شده است را به دست آورید، همانطور که پرنده کوپتر خود را در مکان های شگفت انگیز در سراسر سیاره بیابانی مرموز Arrakis هدایت می کنید.

Microsoft Flight Simulator 2024 معرفی شد

مایکروسافت همچنین دنباله Flight Simulator، Flight Simulator 2024 را اعلام کرد.

عاقبت طیف گسترده ای از فعالیت های هیجان انگیز از جمله جستجو و نجات، حمل و نقل محموله با هلیکوپتر، آمبولانس هوایی، هوانوردی کشاورزی، نجات کوهستان، چتربازی، ساخت و ساز هوایی، حمل و نقل محموله های صنعتی، عملیات محموله از راه دور، خدمات چارتر VIP، مسابقات هوایی، گلایدر را ارائه خواهد کرد. خلبانی، تحقیقات علمی، پرواز آزمایشی، آموزش در ارتفاع پایین، خدمات حمل و نقل اجرایی، تورهای کشتی هوایی و سفر با بالون هوای گرم. این شرکت قول می‌دهد که این شبیه‌ساز پرواز پیچیده‌ترین و همه‌جانبه‌ترین شبیه‌ساز پرواز خواهد بود.

هواپیماها و فرودگاه های موجود در Microsoft Flight Simulator (2020) همچنان در Microsoft Flight Simulator 2024 پشتیبانی خواهند شد.

Microsoft Flight Simulator 2024 قرار است در سال 2024 منتشر شود. این بازی برای Xbox Game Pass، PC Game Pass، Xbox Cloud Gaming، Windows 10/11 و Steam در دسترس خواهد بود.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

MudGames

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا