شبکه های اجتماعی

آی‌فون: واتس‌اپ یک ویژگی پیشنهاد استیکر را برای کاربران آیفون منتشر می‌کند: معنی آن چیست

واتس اپ به ارائه ویژگی های جدید برای تجربه کاربری بهتر ادامه می دهد. پلتفرم متا اکنون یک ویژگی جدید پیشنهاد استیکر را برای آن معرفی کرده است آیفون کاربران

همانطور که توسط WABetaInfo گزارش شده است، برنامه پیام رسان محبوب در حال انتشار ویژگی پیشنهاد استیکر برای کاربران iOS است. در حال حاضر، این ویژگی فقط برای آزمایش کنندگان بتا برنامه در دسترس است و برای دسترسی به ویژگی استیکر جدید باید نسخه به روز رسانی 23.14.0.70 را نصب کنید. با استفاده از این ویژگی، از کاربران یک سینی برچسب جدید حاوی تعدادی برچسب مربوط به ایموجی وارد شده به نوار چت خواسته می شود.

WABetaInfo همچنین یک اسکرین شات از ویژگی جدید به اشتراک گذاشته است. پس از گنجاندن این ویژگی جدید، متوجه یک سینی برچسب جدید در بالای صفحه کلید در واتس اپ خواهید شد. این سینی تمام استیکرهای مرتبط با ایموجی وارد شده در نوار چت را نمایش می دهد.

همچنین بخوانید

واتس اپ به زودی قابلیت فیلتر جدید را برای کاربران اندروید عرضه می کند

“ما فکر می کنیم ویژگی جدید پیشنهاد استیکر بسیار مفید است زیرا تعداد برچسب های نصب شده با گذشت زمان همچنان در حال افزایش است. جستجو برای یک برچسب خاص از مجموعه بزرگ ما می تواند پیچیده باشد. با این حال، یافتن برچسب مناسب برای هر موقعیتی بسیار آسان تر می شود. از آنجایی که فقط برای تایپ یک ایموجی نیاز است و در وقت شما صرفه جویی می شود.”

کاربران ویندوز واتس اپ اکنون می توانند اندازه متن را تنظیم کنند
واتس اپ اخیراً از ویژگی جدیدی برای کاربران ویندوز رونمایی کرده است که به آنها امکان می دهد اندازه متن را بر اساس ترجیحات خود تنظیم کنند. هدف این افزودنی افزایش تجربه کلی کاربر با اجازه دادن به افراد برای شخصی سازی اندازه متن نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش دسکتاپ است.

همچنین بخوانید

نحوه انتقال چت بین گوشی ها در واتس اپ با استفاده از کد QR

برای دسترسی به این ویژگی، کاربران می‌توانند به تنظیمات برنامه در واتس‌اپ رفته و آن را در منوی «شخصی‌سازی» پیدا کنند. با استفاده از این ویژگی مناسب تغییر اندازه متن، کاربران ویندوز اکنون راهی آسان برای تغییر اندازه متن در برنامه WhatsApp دارند.

علاوه بر این، WhatsApp همچنین میانبرهای مفیدی را برای تنظیمات سریع معرفی کرده است. کاربران می توانند از CTRL +/- برای افزایش یا کاهش اندازه متن و CTRL+0 برای بازگرداندن آن به اندازه پیش فرض استفاده کنند.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا