شبکه های اجتماعی

توییتر دسترسی به بیش از 700000 توییت را به دلیل نقض خط مشی محدود می کند

توییتر اخیراً به‌روزرسانی‌ای در مورد رویکرد خود به تعدیل به نام «آزادی بیان، نه دسترسی» ارائه کرده‌اند و به نظر می‌رسد نتایج مثبتی به همراه دارد.

از ماه آوریل، پلتفرم میکروبلاگینگ متعلق به ایلان ماسک، اقداماتی را برای محدود کردن دسترسی توییت‌هایی که خط‌مشی آن‌ها را در برابر رفتار نفرت‌انگیز نقض می‌کنند، اجرا کرد. این توییت‌ها با پیام «محدودیت دید: این توییت ممکن است قوانین توییتر را در برابر رفتار نفرت‌آمیز نقض کند» برچسب‌گذاری شده است.

به گفته توییتر، بیش از 700000 پست این برچسب را دریافت کرده اند و آنها اقدامات پیشگیرانه ای را برای جلوگیری از نمایش تبلیغات در کنار چنین محتوایی انجام داده اند.

توییتر می‌گوید این برچسب 81 درصد دسترسی یک پست را در پلتفرم کاهش می‌دهد که منجر به دیده شدن کمتر برای پست‌هایی می‌شود که رفتار نفرت‌انگیز را نشان می‌دهند. علاوه بر این، توییتر فاش کرد که بیش از یک سوم کاربران پس از دریافت اخطار نقض خط‌مشی، به‌طور داوطلبانه توییت‌های برچسب‌گذاری شده خود را حذف می‌کنند، در حالی که تنها ۴ درصد از نویسندگان به برچسب‌ها اعتراض می‌کنند.

این شرکت ادعا می‌کند که رویکردش برای معرفی دسترسی API پولی مؤثر بوده است، و وب‌سایت در حال پیشبرد برنامه‌هایی برای گسترش برچسب‌های خود و شامل موارد نقض سیاست‌های اضافی است.

توییتر از طریق یکی از دسته‌های خود گفت: “ما متعهد به حفظ آزادی بیان در توییتر و در عین حال حفظ سلامت پلتفرم خود هستیم. امروز، بیش از 99.99٪ برداشت‌های توییت‌ها از محتوای سالم یا محتوایی است که قوانین ما را نقض نمی‌کند.”

پلتفرم میکروبلاگینگ اخیراً در مورد خط مشی جدید خود برای برچسب زدن و کاهش رتبه پست هایی که خط مشی های رفتار توهین آمیز و گفتار خشونت آمیز خود را نقض می کنند، اطلاعیه ای صادر کرده است.

این پلتفرم توییت‌هایی را برچسب‌گذاری می‌کند که حاوی محتوای مخرب است که افراد را هدف قرار می‌دهد، آن‌هایی که دیگران را به آزار و اذیت یا آسیب رساندن به فرد یا گروهی از افراد تشویق می‌کنند، توییت‌هایی که تهدید به وارد کردن آسیب فیزیکی به دیگران می‌کنند، و توییت‌هایی که دیگران را به انجام اعمال خشونت‌آمیز یا آسیب رساندن تشویق می‌کنند. . این توییت‌ها در هفته‌های آینده برچسب‌گذاری خواهند شد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا