شبکه های اجتماعی

یوبی سافت در ماه آگوست میزبان بتای بسته بازی Assassin’s Creed خواهد بود

ماه گذشته، یوبی‌سافت ثبت‌نام‌های بتای بسته بازی موبایلی Assassin’s Creed را با نام کدنام جید آغاز کرد. با این حال، استودیوی بازی سازی تاریخ این رویداد را در آن زمان تایید نکرد. این شرکت پست وبلاگ خود را به روز کرده است تا اعلام کند که تست بتای بسته عنوان موبایل آینده بین 3 تا 11 آگوست برگزار خواهد شد. بازیکنان علاقه مند همچنان می توانند برای درخواست دسترسی به نسخه بتای بسته Codename Jade از وب سایت رسمی بازی ثبت نام کنند. نسخه بتای بسته جهانی در هر دو دستگاه اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

این شرکت از بازیکنان سراسر جهان برای شرکت در نسخه بتا دعوت کرده است، اما سرورها در آمریکای شمالی و اروپای غربی قرار خواهند گرفت. بازیکنان واجد شرایط می توانند سروری را با بهترین اتصال برای خود انتخاب کنند. این شرکت همچنین اعلام کرده است که نسخه بتای بسته دارای متن انگلیسی و صوتی خواهد بود.
کاربران اندرویدی که می خواهند در بتای بسته شرکت کنند، باید از دستگاهی که اسنپدراگون 865 یا بالاتر و اندروید 10 یا بالاتر دارد، به رویداد دسترسی داشته باشند. در همین حال، سیب کاربران با آیفون 11 و بالاتر می توانند به نسخه بتای بسته دسترسی داشته باشند.

فقط 5000 جای شرکت کننده برای این رویداد وجود دارد. یوبی‌سافت همچنین اشاره کرده است که «نسخه‌ای که در تست بتای بسته استفاده می‌شود، در حال انجام است و کیفیت نسخه نهایی بازی را نشان نمی‌دهد».

Assassin’s Creed Codename Jade: جزئیات بیشتر
یوبی سافت خاطرنشان می کند که بازی در قرن دوم پیش از میلاد چین، بین رویدادهای Assassin’s Creed Odyssey و Assassin’s Creed Origin می گذرد. در این بازی بازیکنان باید آواتارهای قابل تنظیمی را انتخاب کنند که در هنرهای پنهان ترور آموزش دیده باشند.

عنوان موبایل توسط Level Infinite توسعه یافته و بر اساس Unreal Engine ساخته شده است. Assassin’s Creed Codename Jade به صورت رایگان برای کاربران اندروید و آیفون در دسترس خواهد بود. این بازی قرار است دارای طیف گسترده ای از سلاح ها از جمله نیزه چینی، شمشیر دوتایی، تبر و کمان باشد. تریلر بازی آینده همچنین نوید حرکات رزمی Assassin’s Creed را می دهد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

MudGames

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا