شبکه های اجتماعی

6 دلیل برای اینکه بانک ها به نظارت بر رسانه های اجتماعی نیاز دارند

در بازار اقتصادی امروز، اجتناب از مشکلات قبل از تبدیل شدن به بحران های تمام عیار بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. اما چگونه می توانید در جریان این همه چیز قرار بگیرید؟ نظارت بر رسانه های اجتماعی برای بانک ها را وارد کنید – بهترین راه برای موسسات مالی برای نظارت بر احساسات آنلاین و جلوتر از منحنی.

در این مقاله، بررسی خواهیم کرد که چگونه بانک ها می توانند از ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی برای محافظت از شهرت خود، ارتباط با مخاطبان خود و ارتقای استراتژی اجتماعی خود استفاده کنند.

جایزه: دانلود راهنمای رایگان برای یادگیری نحوه استفاده از نظارت رسانه های اجتماعی برای افزایش فروش و تبدیل امروز. بدون ترفند یا راهنمایی خسته کننده – فقط دستورالعمل های ساده و آسان برای دنبال کردن که واقعا کار می کنند.

نظارت بر شبکه های اجتماعی برای بانک ها چیست؟

نظارت بر رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که هشتگ ها، کلمات کلیدی و ذکرهای مرتبط با برند خود را ردیابی کنید. این یک راه عالی برای مطلع ماندن از مخاطبان و صنعت خود است.

برای بانک‌ها و سایر مشاغل در خدمات مالی، نظارت بر رسانه‌های اجتماعی راه ارزشمندی برای درک پایگاه مشتریان شما ارائه می‌دهد. می‌توانید به صحبت‌های مخاطبان خود گوش دهید، مشکلات را قبل از گلوله برفی حل کنید و محصولات و کمپین‌های جدیدی را توسعه دهید که با نیازهای آنها هماهنگ باشد.

چرا نظارت بر رسانه های اجتماعی برای بانک ها مهم است؟

1. از شهرت خود محافظت کنید

ما می دانیم که رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای ارتباط با مخاطبان شما هستند – اما این یک مکالمه است، نه یک مونولوگ.

این خیابان دوطرفه به این معنی است که گوش دادن به آنچه مخاطبان شما می گویند، به خصوص زمانی که آنها راضی نیستند، کاملاً حیاتی است.

یک ابزار خوب نظارت بر رسانه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که درک بهتری از نحوه صحبت مردم در مورد برند شما به صورت آنلاین داشته باشید. هنگامی که رسانه های اجتماعی را زیر نظر دارید، می توانید قبل از اینکه شهرت شما ضربه بخورد به پیام های مهم پاسخ دهید.

اگر می‌خواهید لحن کلی همه مکالماتی را که به کسب‌وکارتان اشاره می‌کنند بدانید، می‌توانید با استفاده از تحلیل احساسات اجتماعی از احساسات و نظرات مشتری بهره ببرید. این می تواند به شما کمک کند تا از هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری کنید و قبل از اینکه به یک کابوس روابط عمومی تبدیل شوند، اقدامات لازم را برای رفع آنها انجام دهید.

اطلاعاتی که از نظارت بر رسانه‌های اجتماعی به دست می‌آورید نیز می‌تواند به شما کمک کند تا مشخص کنید مشتریانتان به چه چیزهایی اهمیت می‌دهند. می‌توانید از این داده‌ها برای ایجاد پیام‌های مرتبط و در جریان ماندن با روندها استفاده کنید.

2. پشتیبانی از مشتری را بهبود بخشید

با زمان انتظار مرکز تماس افزایش می یابد، بسیاری از مشتریان برای پاسخ سریعتر به سوالات ساده به رسانه های اجتماعی روی می آورند.

کانال های اجتماعی اغلب همه چیز را از سوالات ساده بله/خیر گرفته تا مسائل پیچیده ارائه می دهند. برخی از بانک ها از طریق DM اینستاگرام کمک می کنند. دیگران این درخواست ها را به توییتر یا وب سایت هایشان انتقال می دهند.

می‌توانید از نظارت بر رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید تا بفهمید مشتریان شما کدام پلتفرم‌ها را ترجیح می‌دهند، سپس یک استراتژی پشتیبانی متناسب با آن پلتفرم ایجاد کنید.

فقط مطمئن شوید که با تبلیغ ساعاتی که حساب در آن نظارت می شود، انتظارات را مدیریت کنید.

3. مراقب رقبای خود باشید

ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی مانند ناب فالوور’s Streams یک راه عالی برای جمع آوری بینش در مورد رقابت شما است.

می‌توانید حساب‌ها، هشتگ‌ها و عبارات پرطرفدار را زیر نظر بگیرید تا ببینید در حساب پشتیبانی بانک دیگری چه اتفاقی می‌افتد، بررسی کنید که مردم چگونه به کمپین‌های در حال انجام آن‌ها پاسخ می‌دهند و موارد دیگر.

این بینش ها همچنین ردیابی روندهای صنعت و شناسایی شکاف هایی را که بانک شما ممکن است قادر به پر کردن آنها باشد، آسان تر می کند.

4. با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

نظارت بر رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند آتش‌سوزی خدمات مشتری را خاموش کنید، اما ایجاد و تقویت روابط با مشتریان احتمالی و فعلی را نیز آسان می‌کند.

یکی از راه های انجام این کار این است که به منبعی برای مخاطبان خود تبدیل شوید. از کانال های اجتماعی خود برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید یا به موقع مانند نکاتی در مورد افتتاح حساب پس انداز یا یادآوری زمان مالیات استفاده کنید.

با گذشت زمان، دنبال کنندگان شما شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد می بینند. ایجاد این اعتماد به ویژه برای بانک ها مهم است که مشتریان باید به آنها اعتماد کنند.

5. شرکای جدید پیدا کنید

حمایت های مالی بخش مهمی از استراتژی روابط عمومی هر بانکی است و بانک های بزرگ در تمام طول سال رویدادهای مهم خود را برای حمایت مالی انتخاب می کنند.

برای مثال RBC از سال 2008 مسابقات آزاد کانادا را ارائه کرده است. مسابقات آزاد آمریکا توسط سه موسسه مالی (American Express، Chase Bank و JP Morgan) حمایت می شود.

اما در مورد حمایت‌های کوچک‌تر که تأثیری نزدیک‌تر به خانه می‌گذارند، چطور؟

با نظارت بر رسانه های اجتماعی، می توانید دریابید که چه چیزی برای جامعه شما مهم است و در سطح محلی تفاوت ایجاد کنید.

6. انطباق و عملکرد کمپین را پیگیری کنید

بانکداری یک صنعت بسیار تحت نظارت است. علاوه بر ایجاد محتوا، باید اطمینان حاصل کنید که تمام مقررات فدرال یا محلی و قوانین رسانه های اجتماعی مطابقت دارد.

این موارد شامل حریم خصوصی داده ها، تبلیغات، تعدیل محتوا، حقوق مالکیت معنوی و الزامات افشا است.

یک ابزار خوب نظارت بر رسانه های اجتماعی (مانند *ahem* ناب فالوور) سازماندهی را آسان می کند و همه اعضای تیم را در یک صفحه نگه می دارد. می توانید از این ابزارها برای بررسی سریع عملکرد در کانال های رسانه های اجتماعی خود و پیگیری کمپین های جاری خود استفاده کنید.

ناب فالوور با مقررات صنعت، از جمله الزامات FINRA، FCA، FFIEC، IIROC، SEC، PCI، AMF، و MiFID II مطابقت دارد، بنابراین می توانید نظارت بر انطباق خود را متمرکز کنید.

5 ابزار نظارت بر رسانه های اجتماعی برای بانک ها

1. هوت سوئیت

ناب فالوور به شما امکان می دهد تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی خود را در یک مکان مدیریت و نظارت کنید. بانک هایی که از ناب فالوور برای نظارت بر رسانه های اجتماعی استفاده می کنند به بسیاری از ابزارهای قدرتمند دسترسی دارند، از جمله:

تجزیه و تحلیل

برداشت ها و دسترسی به صفحه آگاهی از برند ناب فالوور

ابزار تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی ناب فالوور به شما امکان می دهد به راحتی عملکرد همه کانال های اجتماعی خود را در یک مکان پیگیری کنید. معیارهایی مانند دسترسی، نرخ تعامل، نمایش‌ها و موارد دیگر را رصد کنید. گزارش هایی را برای به اشتراک گذاشتن با همکاران یا سایر بخش ها ایجاد کنید.

جریان ها

ناب فالوور Streams توییتر اشاره می کند

بانک شما باید بر رقبا نظارت داشته باشد، با مکالمات آنلاین مرتبط درگیر بماند و از شهرت شما محافظت کند.

با Streams، می‌توانید فیدهای سفارشی ایجاد کنید تا پست‌های اجتماعی مرتبط با کسب‌وکارتان را ببینید. همچنین می توانید پست ها را بر اساس حساب، کلمه کلیدی، هشتگ ها و حتی مکان فیلتر کنید.

صندوق ورودی

دیگر هرگز DM را از دست ندهید! ناب فالوور قدرتمند است صندوق ورودی اجتماعی به شما امکان می دهد رضایت مشتری را اندازه بگیرید و احساسات مخاطب را زیر نظر داشته باشید.

پیام های Inbox 2.0 ناب فالوور

این ابزار مفید تمام پیام‌های رسانه‌های اجتماعی شما را در یک مکان نمایش می‌دهد، بنابراین می‌توانید شکاف بین تعامل رسانه‌های اجتماعی و خدمات مشتری را پر کنید.

بینش، پشتیبانی شده توسط Brandwatch

بینش - برند واچ

ناب فالوور Insights به شما امکان می‌دهد به آنچه مشتریان می‌گویند، احساس و فکر می‌کنند گوش دهید تا تجزیه و تحلیل احساسات اجتماعی خود را در یک لحظه ایجاد کنید. از آنجا، می توانید استراتژی های موثری برای رشد برند خود، افزایش فروش و شکست دادن رقبا ایجاد کنید.

امروز یک نسخه آزمایشی ناب فالوور رایگان رزرو کنید

2. Nexalogy

Nexalogy تجسم داده های سطح بالایی را ارائه می دهد که می تواند نظارت اجتماعی شما را به سطح بعدی برساند.

علاوه بر نظارت بر کلمات کلیدی محبوب و بیشتر حساب‌های فعال، این ابزار شامل موارد پیشرفته مانند جدول‌های زمانی تعاملی، نقشه‌های حرارتی مبتنی بر موقعیت جغرافیایی و نقشه‌های خوشه‌ای واژگانی است.

داشبورد نظارت بر رسانه های اجتماعی Nexalogy

3. منشنلیتیک ها

Mentionlytics یک برنامه نظارت بر رسانه های اجتماعی در سطح حرفه ای است که ذکرها، کلمات کلیدی و احساسات را در چندین زبان ردیابی می کند.

4. شهرت شناسی

برای کسب و کارهایی که با مشتری روبرو هستند، یک بررسی بد می تواند ویرانگر باشد اگر به سرعت به آن رسیدگی نشود. Reputology به شما امکان می‌دهد تا سایت‌های بررسی اصلی مانند بررسی‌های Yelp، Google و Facebook را از یک داشبورد نظارت کنید.

می توانید فعالیت را در چندین ویترین فروشگاه و مکان ردیابی کنید و با استفاده از پیوندهای سریع پاسخ دهید.

داشبورد نظارت بر رسانه های اجتماعی Reputology

5. سخنگو

Talkwalker بیش از 50 فیلتر را برای نظارت بر مکالمات در 150 میلیون منبع داده، از جمله وبلاگ ها، انجمن ها، ویدئوها، سایت های خبری، سایت های بررسی و شبکه های اجتماعی ارائه می دهد.

شما به راحتی می توانید تعامل، دسترسی، نظرات و احساسات برند را تجزیه و تحلیل کنید.

جایزه: AMA ما را با Talkwalker اینجا تماشا کنید تا بیشتر بدانید.

سوالات متداول در مورد نظارت بر رسانه های اجتماعی برای بانک ها

چگونه از رسانه های اجتماعی در صنعت بانکداری استفاده می شود؟

بانک ها از رسانه های اجتماعی برای دستیابی به مخاطبان خود و بازاریابی محصولات خود استفاده می کنند. بسیاری از بانک ها نیز از رسانه های اجتماعی برای ارائه خدمات به مشتریان از طریق DM استفاده می کنند.

چرا یک بانک باید از نظارت بر شبکه های اجتماعی استفاده کند؟

با نظارت بر رسانه‌های اجتماعی، بانک‌ها می‌توانند درک بهتری از پایگاه مشتریان خود پیدا کنند، ببینند پیشنهادات فعلی‌شان چگونه است و در هنگام توسعه محصولات و کمپین‌های جدید از روندها جلوتر بمانند.

چه چیزی را می توان در شبکه های اجتماعی رصد کرد؟

بانک ها می توانند از رسانه های اجتماعی برای نظارت بر همه چیز مربوط به برند و صنعت خود استفاده کنند. این شامل هشتگ ها، کلمات کلیدی، منشن ها، مقالات خبری و مکالمات آنلاین است.

کدام مقررات استفاده بانک ها از شبکه های اجتماعی را پوشش می دهد؟

بانکداری یک صنعت به شدت تحت نظارت است. پست ها و تعاملات رسانه های اجتماعی باید با قوانین فدرال و محلی مطابقت داشته باشد. تنظیم‌کننده‌هایی که استفاده بانک‌ها از رسانه‌های اجتماعی را پوشش می‌دهند عبارتند از FINRA، FCA، FFIEC، IIROC، SEC، PCI، AMF و MiFID II.

بانک ها هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی چه نکاتی را باید در نظر داشته باشند؟

هر پلتفرم رسانه اجتماعی الزامات قانونی خاص خود را دارد. بانک ها باید اطمینان حاصل کنند که قوانین مربوط به حریم خصوصی داده ها، تبلیغات، تعدیل محتوا، حقوق مالکیت معنوی و الزامات افشای هر پلتفرمی را که در آن حضور دارند، رعایت می کنند.

ناب فالوور نظارت بر رسانه های اجتماعی را برای بانک ها و متخصصان خدمات مالی آسان می کند. همه شبکه‌های خود را مدیریت کنید، درآمد را افزایش دهید، خدمات مشتری ارائه دهید، خطرات را کاهش دهید و سازگار بمانید – همه از یک داشبورد واحد. ببینید ناب فالوور چگونه می تواند برای کسب و کار شما کار کند.

تماشای نسخه نمایشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا