بازی

شکست دادن افسانه های Minecraft چقدر طول می کشد؟

جهان از افسانه های Minecraft در مقایسه با چشم انداز تقریبا بی نهایت Minecraft اصلی بسیار کوچک است. صرف نظر از این، هنوز چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد که شما در سراسر بیوم های جهان Overworld سوار می شوید و از روستاییان بی گناه در برابر خوکچه های غارتگر دفاع می کنید! شما می توانید وقت خود را صرف کنید یا عجله کنید تا پورتال های Nether را در سریع ترین زمان ممکن نابود کنید.


مطالب مرتبط: راهنمای کامل Minecraft Legends

اگر فقط کمی وقت دارید، ممکن است نگران شروع یک کمپین جدید باشید. ما مدت زمانی را که طول می کشد تا کمپین Minecraft Legends را به پایان برسانیم، به علاوه موارد اضافی که ممکن است بخواهید تکمیل کنید را بررسی کرده ایم!


چه مدت طول می کشد تا کمپین به پایان برسد؟

مطابق با HowLongToBeat، کمپین اصلی در Minecraft Legends طول می کشد حدود هفت ساعت برای تکمیل. با این حال، این می تواند به طور گسترده ای بر اساس عوامل مختلف متفاوت باشد. برای مثال، اگر با دوستانتان بازی می‌کنید، ممکن است سریع‌تر پیش رود، یا اگر روی Legendary Difficulty بازی می‌کنید، کندتر می‌شود.

برای اتمام هر چه سریعتر بازی، به شدت به دنبال پورتال ها بروید، تمرکز بر حذف یک هورد در یک زمان و روستاها را پس از تسخیر خوکچه ها آزاد کنید به جای صرف زمان و منابع برای دفاع از آنها در برابر تهاجم.

Piglins قبل از اینکه در Minecraft Legends منفجر شود به یک پورتال Nether می روند.

وجود دارد پس از پایان کمپین اصلی، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. از حالت Versus Mode گرفته تا چالش های Lost Legend و Myth، همیشه می توانید راهی برای پر کردن یک یا دو ساعت در این بازی پیدا کنید!

باز کردن قفل همه دستاوردها / غنائم چقدر طول می کشد؟

معرفی گراز بزرگ در افسانه های ماین کرافت

ممکن است برای تکمیل تمام دستاوردها یا تروفی های Minecraft Legends چندین بازی لازم باشد. برخی از آنها باید در همان دنیا تکمیل شوند، بنابراین شروع یک کمپین جدید به پیشرفت شما در این موارد کمکی نمی کند. HowLongToBeat تخمین می زند که گرفتن صد در صد از تحسین های بازی نیاز دارد حدود هفده تا هجده ساعت

دستاوردها و غنائم در Minecraft Legends هستند بین کمپین و حالت مقابل پخش شد، بنابراین برای پر کردن مجموعه خود باید هر دو را بازی کنید. بعضی ها مثل تسکین زخم ها، را می توان فقط با سنگ زنی باز کرد، در حالی که دیگران، مانند بولدوزر، ممکن است نیاز به برنامه ریزی یا تلاش های متعدد داشته باشد.

بعدی: Minecraft Legends: بهترین کاربردها برای هر واحد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا