شبکه های اجتماعی

AWS برای محافظت از دارایی های مشتریان در Cloud، تعهد حاکمیت دیجیتال را اعلام می کند

در تلاش برای اینکه مشتریانش کنترل بیشتری بر دارایی های دیجیتال خود داشته باشند، خدمات وب آمازون (AWS، بازوی ابری آمازون، اعلام کرده استتعهد حاکمیت دیجیتال، تعهدی برای ارائه پیشرفته ترین مجموعه کنترل های حاکمیتی و ویژگی های موجود در فضای ابری به مشتریان خود است.

مشتریان همیشه مکان داده های خود را با AWS کنترل کرده اند. به عنوان مثال، در حال حاضر در اروپا، مشتریان این انتخاب را دارند که داده های خود را در هر یک از هشت مورد موجود مستقر کنند مناطق AWS.

ما متعهد می‌شویم که خدمات و ویژگی‌های بیشتری را برای محافظت از داده‌های مشتریانمان ارائه دهیم. ما متعهد می‌شویم که قابلیت‌های موجود خود را گسترش دهیم تا کنترل‌ها و شفافیت‌های دقیق‌تری برای اقامت داده‌ها فراهم کنیم. همچنین کنترل‌های اقامت داده‌ها را برای داده‌های عملیاتی گسترش خواهیم داد. مانند اطلاعات هویتی و صورتحساب.” مت گارمن، SVP فروش، بازاریابی و خدمات جهانی AWS.

همچنین بخوانید

اوراکل روی پیشنهادهای چند ابری برای بخش دولتی دولت هند شرط بندی بزرگی می کند
AWS دومین منطقه زیرساخت ابری را در هند راه اندازی کرد

مشتریان با حجم باورنکردنی پیچیدگی روبرو هستند و در طول 18 ماه گذشته، “بسیاری به ما گفته اند که نگران این هستند که بین قدرت کامل AWS و یک راه حل ابری مستقل با ویژگی های محدود که می تواند توانایی آنها را مختل کند یکی را انتخاب کنند. نوآوری، تحول و رشد،” گارمان در اجلاس AWS ‘Re: Invent 2022’ اضافه شد.

در حال حاضر، AWS به مشتریان ویژگی‌ها و کنترل‌هایی را برای رمزگذاری داده‌ها، چه در حال انتقال، چه در حالت استراحت یا در حافظه، می‌دهد.

همه سرویس‌های AWS در حال حاضر از رمزگذاری پشتیبانی می‌کنند، و اکثر آنها از رمزگذاری با کلیدهای مدیریت شده توسط مشتری که برای AWS غیرقابل دسترسی هستند، پشتیبانی می‌کنند.

ما متعهد می‌شویم که به نوآوری و سرمایه‌گذاری در کنترل‌های اضافی برای حاکمیت و ویژگی‌های رمزگذاری ادامه دهیم تا مشتریان ما بتوانند همه چیز را در همه جا با کلیدهای رمزگذاری که در داخل یا خارج از آن مدیریت می‌شوند رمزگذاری کنند. AWS Cloudگارمان گفت.

این شرکت گفت که به افزایش دامنه گزینه‌های مستقل و انعطاف‌پذیر خود ادامه خواهد داد و به مشتریان اجازه می‌دهد تا عملیات خود را از طریق اختلال یا قطع ارتباط حفظ کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما متعهد می‌شویم که شفافیت و انعطاف‌پذیری تجاری مورد نیاز برای رعایت قوانین در حال تحول حریم خصوصی و حاکمیت را ادامه دهیم.»

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا