شبکه های اجتماعی

مرسدس بنز شبکه پیشرانه را برای خودروهای برقی از سال 2024 تجهیز می کند

مرسدس بنز روز چهارشنبه طرحی به ارزش بیش از 1 میلیارد یورو (1.06 میلیارد دلار) برای تطبیق شبکه تولید جهانی خود برای سیستم های پیشرانه الکتریکی از جمله مونتاژ باتری، واحدهای محرک الکتریکی و محورها از سال 2024 ارائه کرد.

گیاهان در کامنز و Untertuerkheim در آلمان و همچنین پکن که در حال حاضر باتری‌هایی را برای مدل‌های الکتریکی و هیبریدی مونتاژ می‌کند، باتری‌هایی را برای مدل‌های روی پلت‌فرم‌های MMA و MB.EA آینده مونتاژ خواهد کرد و سایت مونتاژ باتری دیگری در کوئلدا منتظر حمایت دولت منطقه‌ای است.

Untertuerkheim، Beijing و Sebes در رومانی واحدهای محرک الکتریکی را برای خودروها بر روی پلت فرم های جدید خواهند ساخت و هامبورگ و Untertuerkheim به عنوان کارخانه های اصلی مونتاژ محورها و قطعات الکتریکی باقی خواهند ماند.

همچنین بخوانید

TVS Motoramp39s سنگاپور برای دستیابی به دارایی های فناوری مرتبط با خودروهای برقی در آلمان بازوی می کند
شراکت مرسدس بنز ریوین EV در حالت تعلیق است

مدیر تولید: “هیچ سایتی وجود ندارد که شامل نشود.” جورگ برزر در یک تماس مطبوعاتی گفت.

نمایندگان مدیریت و کارکنان در ژوئن به توافقی در مورد تغییر کارخانه‌های خودروسازی اروپایی به سمت ساخت خودروهای برقی دست یافتند سیندلفینگن خانه برای وسایل نقلیه پیشرفته در پلت فرم AMG.EA، برمن و بز من در مجارستان برای مدل‌های لوکس اصلی و Rastatt و Kecskemet برای وسایل نقلیه سطح پایه.

این خودروساز کارخانه های خودروسازی خود را برای تولید موتورهای احتراقی و خودروهای الکتریکی در خطوط تولید واحد راه اندازی کرده است، اما مونتاژ باتری ها و موتورها در یک خط پیچیده تر است. برزر گفت.

با این حال، بسیاری از کارخانه‌های قطعه‌سازی تا زمانی که تقاضا وجود داشته باشد، به ساخت قطعات برای خودروهای موتور احتراقی ادامه خواهند داد، زیرا این خودروساز ممتاز برای فروش تمام برقی تا سال 2030 «در جایی که شرایط بازار اجازه می‌دهد» تلاش می‌کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا