شبکه های اجتماعی

آی‌بی‌ام 3900 شغل را کاهش داد، هدف نقدی سالانه را از دست داد

جریان نقدی IBM در سال 2022 9.3 میلیارد دلار بود

IBM شرکت 3900 اعلام کرد اخراج به عنوان بخشی از برخی واگذاری‌های دارایی‌ها، هدف نقدی سالانه خود را از دست داد، و باعث کاهش شادی در مورد انتظارات درآمدی در سه ماهه چهارم شد.

مدیر مالی جیمز کاوانا به رویترز گفت که این شرکت همچنان “متعهد به استخدام برای تحقیق و توسعه با مشتری است”.

اخراج – مربوط به اسپین آف آن مهد کودک IBM گفت که کسب و کار و بخشی از واحد هوش مصنوعی Watson Health – هزینه ای 300 میلیون دلاری در دوره ژانویه تا مارس ایجاد خواهد کرد.

سهام این شرکت در معاملات طولانی مدت 2 درصد سقوط کرد و سودهای قبلی را از نتایج عمدتاً خوش‌بینانه پاک کرد. تحلیلگران گفتند که اخبار مربوط به کاهش مشاغل و از دست دادن جریان نقدی آزاد پشت این کاهش بوده است.

همچنین بخوانید

در گزارش شرکت‌های بزرگ فناوری، متخصصانی که سالانه یک میلیون درآمد دارند، اخراج می‌شوند

همچنین بخوانید

بزرگترین کاهش مشاغل اعلام شده توسط شرکت های فناوری در 60 روز گذشته

جسی کوهن، تحلیلگر ارشد در Investing.com می گوید: «به نظر می رسد که بازار از میزان کاهش مشاغل اعلام شده خود که تنها 1.5 درصد از نیروی کار آن را تشکیل می دهد، ناامید شده است.

سرمایه گذاران امیدوار به اقدامات کاهش هزینه عمیق تر بودند.

از فناوری بزرگ گرفته تا شرکت‌های بزرگ بانکداری وال استریت، شرکت‌های آمریکایی به‌طور جدی و برای مقابله بهتر با رکود اقتصادی جهانی هزینه‌ها را کاهش داده‌اند.

جریان نقدی IBM در سال 2022 به دلیل نیاز به سرمایه در گردش بیشتر از حد انتظار، 9.3 میلیارد دلار بود که کمتر از هدف 10 میلیارد دلاری آن بود.

این شرکت همچنین رشد درآمد سالانه را به صورت تک رقمی متوسط ​​با شرایط ارز ثابت پیش‌بینی کرد که ضعیف‌تر از 12 درصدی که در سال گذشته گزارش کرد، به‌عنوان رهبری همه‌گیر تقاضا برای دیجیتالی کردن کسب و کارها، در میان افزایش، جای خود را به مخارج محتاطانه مشتریان داده است رکود اقتصادی ترس ها

در ماه اکتبر، IBM در رزروهای جدید در اروپای غربی نرمی را نشان داد در حالی که Accenture Plc همتای خود به ضعف در تجارت مشاوره خود اشاره کرد. Cognizant Technology Solutions Corp در ماه نوامبر پیش بینی خود در سال 2022 را به دلیل عقب نشینی در قراردادها کاهش داد.

رشد تجارت نرم افزار و مشاوره IBM در سه ماهه چهارم به طور متوالی کاهش یافت، اما هزینه های ابری نقطه درخشانی بود، با امضای قراردادها در سال 2022 برای راه اندازی خدمات با شرکای مانند AWS Amazon.com و Azure مایکروسافت دو برابر شد.

درآمد ابر هیبریدی آن در سه ماهه منتهی به 31 دسامبر 2 درصد افزایش یافت.

به گفته تحلیلگران، مجموع درآمد در این دوره 16.69 میلیارد دلار ثابت بود، در حالی که برآوردهای تحلیلگران 16.40 میلیارد دلار بود. Refinitiv.

برای سال 2022، IBM رشد درآمد 5.5 درصدی را ثبت کرد که بالاترین میزان در یک دهه گذشته است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا