شبکه های اجتماعی

Discord Stage Channels قابلیت اشتراک گذاری ویدیو و صفحه نمایش را اضافه می کند

ویژگی کانال های انجمن Discord برای همه کاربرانی که سرورهای انجمن را اجرا می کنند در دسترس خواهد بود. تصویر نماینده

اختلاف نظر در حال حاضر یک ابزار ارتباطی محبوب برای جوامع پخش زنده در YouTube و Twitch است، اما اکنون در حال ورود اساسی خود به این بخش است.

به گزارش The Verge، یک وب‌سایت خبری فناوری آمریکایی، برای برقراری ارتباط بینندگان با میزبان و یکدیگر، Discord خود را ارتقا داده است. کانال های صحنه قابلیتی شامل ویدئو، اشتراک‌گذاری صفحه و چت متنی.

همه برنامه های دسکتاپ و موبایل برای Discord توسط این ارتقا پشتیبانی می شوند که در حال حاضر در دسترس است.

کانال‌های استیج، که عملکردی مشابه فضای توییتر یا کلاب‌هاوس دارند، به کاربران امکان می‌دهند گفتگوهای بین سخنرانان مجاز و ناظران را در اتاقی از شنوندگان مجازی پخش کنند، اولین بار در مارس 2021 فعال شدند.

به گزارش The Verge، با این تغییر، Stage Channels که قبلا به طور انحصاری برای پخش صوتی در دسترس بود، اکنون با قابلیت‌های پخش زنده تعاملی ارائه شده توسط وب‌سایت‌هایی مانند YouTube یا Twitch مطابقت دارد.

هر سرور Discord که ویژگی انجمن را فعال کرده باشد، می‌تواند به صورت رایگان با حداکثر 50 شرکت‌کننده پخش شود، که دو برابر حداکثر تعداد بینندگان مجاز در حال حاضر برای چت ویدیویی در یک کانال صدای معمولی است.

این سقف به ترتیب به 150 نفر برای سطح دو و 300 نفر برای سرورهای سطح سه Discord افزایش یافته است.

حتی قبل از شروع پخش، استیج‌ها موسیقی اتاق انتظار را برای مخاطبان جدیدی که وارد فضا می‌شوند پخش می‌کنند. این موسیقی قابل تنظیم نیست، اما خوشبختانه، می‌توان آن را با انتخاب دکمه نماد موسیقی جدید quaver، طبق The Verge غیرفعال کرد.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا